![]() |
|
Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij te helpen, ik gebruik onder meer dit artikel (het filmpje doet er niet toe) voor een economie PO waarbij ik voor elk artikel drie economische begrippen eruit moet pikken, ze uitleggen en ook nog twee examenvragen verzinnen en daar antwoord op geven. De drie begrippen zijn me al gelukt, ook heb ik al een vraag verzonnen (als er wordt gestopt met het melkquotumsysteem, wat voor gevolg heeft dit dan voor de boeren?) waarop ik nog een antwoord moet verzinnen, maar ik kan echt géén enkele andere vraag erbij verzinnen. Als iemand zo vriendelijk zo willen zijn om te helpen?
Bij voorbaat dank... |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
was het niet zo dat toen de landbouwsubsidies werden ingevoerd er een boterberg, een melkzee enzo ontstonden omdat de garantieprijs die de boeren in Europa ontvingen ver boven de marktprijs lagen en dus veel meer gingen produceren dan nodig was? als gevolg hiervan heeft Europa de quoteringsystemen ingevoerd om het overschot te verminderen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|