Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2002, 20:33
LittleLucille
LittleLucille is offline
nou vraag me af wat iedereen hier van de sportdag vindt...
ik heb er een grote hekel aan, en het zit er weer bijna aan te komen...
wat moet jij doen voor sportdag ... hebbie der een beetje zin in?

ik moet deze sportdag gaan tennisen en fitniss-en....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
LittleLucille schreef:
ik moet deze sportdag gaan tennisen en fitniss-en....
Zo dat hebben wij nooit. We hebben zelfs nooit sportdag
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 21:53
Geraldine
Geraldine is offline
wij hebben geen sportdag.
hij zou er wel moeten zijn, maar hij word elk jaar weer afgelast door het slechte weer, gebrek aan vrijwilligers of tekort aan geld.
op de basisschhol wel, dat was altijd erg saai. eerst even hardlopen, een saai spelletje (meestal voetbal, trefbal of hockey, omdat dat gemakklijk te regelen was) en als het boget dan nogsteeds niet opwas krgen we allemaal een goedkoop waterijsje.
Oud 15-06-2002, 21:55
Bl@Bl@
Bl@Bl@ is offline
Wij hebbe net gister sportdag gehad!! We hadde alleen softballen, en 4vwo en 5vwo moesten tegen elkaar!! We hebbe gewonne met ons team!!
Zou vet kewl zijn als wij ook gingen tennisen en fitnessen *jaloers*.

En ik vind sportdag leuk, kheb alleen wel een beetje heel veel spierpijn!!

xxx
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 22:33
LittleLucille
LittleLucille is offline
ooooo jah dat staat me ook nog te wachten ... spierpijn!

vorig jaar moesten we hardlopen, hoogspringen, streatdance, voetballen, en we hadden zo`n gaaf telekids opblaas storm baan weet je wel... en daar waren die voetbal veldjes ook van...
o jah we hadden ook kogelstoten en zo... dat voel je een week later nog in je armen...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 23:10
Eva*
Eva* is offline
De sportdag is elk jaar anders. Twee jaar geleden zouden we gaan zwemmen en vorig jaar gingen we atletieken.
Meestal heb ik er ook geen zin in, want in sommige sporten ben ik niet echt goed en dan wordt 't meteen al minder leuk.
Dit jaar gingen we in Limburg mountainbiken en in België kajakken. Dat was een superleuke dag, vooral het mountainbiken was erg tof!
Het hangt er dus vanaf wat voor soort sportdag we hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 08:33
Verwijderd
wij hebben ook sportdag, al ging ie dit jaar niet door.
ik vind er niet veel aan.
Leerjaar1 en 2 (de jaren dat ik sportdag heb meegemaakt) gaan altijd wedstrijdjes spelen. Voetbal, softbal etc, en nog wat andere "domme" spelletjes.
vanaf leerjaar 3 ga je de hele dag 1 en dezelfde sport doen, dan is 't maar hopen dat je in een leuke groep en bij een leuke sport terechtkomt.. Maar dat heb ik dus nog nooit gehad
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 08:46
C5C5C
C5C5C is offline
Ik haat sportdag.
Die van ons ging dit jaar niet door en daar was ik erg blij om
Oud 16-06-2002, 09:41
Nuck
Nuck is offline
Sportdag is cool .
Oud 16-06-2002, 10:35
PV
PV is offline
buiten is veel leuker... wij deden op sportdag altijd voetbal, hockey en softbal, en binnen volleybal, basketbal en badminton ( voor dat laatste )
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 10:36
Verwijderd
Sportdag is gaaf , want de afgelopen 8 sportdagen (alle sportdagen die ik tot nu toe gehad heb ), heeft onze klas allemaal gewonnen . En als je wint krijg je een mars ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 11:24
Verwijderd
Citaat:
marianne22 schreef:
wij hebben ook sportdag, al ging ie dit jaar niet door.
ik vind er niet veel aan.
Leerjaar1 en 2 (de jaren dat ik sportdag heb meegemaakt) gaan altijd wedstrijdjes spelen. Voetbal, softbal etc, en nog wat andere "domme" spelletjes.
vanaf leerjaar 3 ga je de hele dag 1 en dezelfde sport doen, dan is 't maar hopen dat je in een leuke groep en bij een leuke sport terechtkomt.. Maar dat heb ik dus nog nooit gehad
ehm, je ka ook 3 verschillende sporten doen.
1 sport die de hele dag duurt, of 3 sporten die een uurtje ofzo duren. Kan je kiezen.
vorig jaar heb ik schieten, ehm... iets dansachtigs gedaan
en ook nog softbal gekozen, maar daar ben ik samen met 2 vriendinnen niet meer naar toe gegaan.
Tja, en dit jaar ging ie niet door
jippie, lekker geen sportdag gehad dit jaar.
Tja, de groep bewegingsonderwijs had ruzie met de schoolleiding, want de groep beweginsonderwijs wou de 1e en 2e klassen ook sportdag laten geven zoals we in de 3e t/m de 6e hebben, en dat wou de schoolleiding niet ofzo, en tja, toen kregen ze ruzie, met als gevolg dat er helemaa geen sportdag meer wet gehouden
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 11:55
Verwijderd
Citaat:
vleermuissie schreef:

ehm, je ka ook 3 verschillende sporten doen.
1 sport die de hele dag duurt, of 3 sporten die een uurtje ofzo duren. Kan je kiezen.
dat wist 'k niet lijkt me leuker dan maar 1 sport

Offtopic: ik heb niet eens een sig , 'k moet nou toch maar eens wat verzinnen :/
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 12:00
Balance
Balance is offline
wij hadden in de eerste 2 sportdagen: basketbal en voetbal.
in de tweede: volleybal en voetbal
in de derde: voetbal, basketbal en atletiekdag
in de vierde: watersportdag

ik heb één voetbal-sportdag, een basketbal-sportdag en de atletiekdag niet meegedaan vanwege blessures.

vond volleybal, basketbal en watersportdag wel leuk, maar voetbal niet... dan moest je weer tegen zo'n klas vol met meiden die op voetbal zaten....
Oud 16-06-2002, 12:18
koelkastje
koelkastje is offline
De sportdag verschilt bij ons per leerjaar, in de 1e ga je allemaal gare spelletjes doen, en ik mis nogsteeds de link naar sport.
In de 2e weet ik het eigenlijk niet meer, was toen ziek en het regende erg hard dus is de sportdag afgelast
In de 3e was het hockey en voetbal
In de 4e was het softbal (geloof dat ik toen ook de sportdag heb gemist )
In de 5e mag je kiezen uit softbal, basketbal, voetbal. En bij de 1e voetbal wedstrijd was ik zo raar gevallen dat ik na 2 wedstrijden niet meer mee mocht doen van de leraren.

Ik had nooit echt een hekel aan sportdag, vond het altijd wel gezellie en ja dat ik 3 van de 6 (2x 4e klas) heb gemist kon ik ook niet helpen.
Oud 16-06-2002, 12:30
Verwijderd
Citaat:
marianne22 schreef:

dat wist 'k niet lijkt me leuker dan maar 1 sport

Offtopic: ik heb niet eens een sig , 'k moet nou toch maar eens wat verzinnen :/
tja, 3 sporten, 1 sport, t is mar net welke sport je leuk vind.
bv zeilen (mocht ook volgens mij) is de hele dag, en dat lijkt me toch leuker als bijv. 1x voetbal, 1x slagbal en 1x volleybal...

Offtopic: tja, ik moet ook nog es wat leukers verzinnen, want dat wat ik nu heb... vind ik ook niet leuk, maarja...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 12:39
Bluesummers
Bluesummers is offline
bij ons heeft alleen de onderbouw sportdag, ben k ff blij dat k in de 4e zit, want k heb er een onwijze hekel aan
Oud 16-06-2002, 15:35
L'Amour
L'Amour is offline
ik heb ook eens een sportdag gehad waarbij een van de onderdelen bowlen was das echt hartstikke leuk!!
Oud 16-06-2002, 15:45
partychick16
partychick16 is offline
sportdagen zijn zooooooo saai je doet er nooit wat en je loopt er maar een beetje rond en wij doen toch nooit wat leuks met de sportdag.duzzz afschaffen zo'n dagen en geef ons gewoon vrij
Oud 16-06-2002, 19:00
Sommetje
Sommetje is offline
Wat ben ik blij dat ik mijn ALLERlaatste sportdag achter de rug heb (als ik tenminste overga).
Oud 16-06-2002, 19:30
Mindfields
Mindfields is offline
Wij hebben atletiek dag en hockey/voetbal/basketbal/etc dag voor 1ste en 2e klassers. 5e klassers mogen zich opgeven voor iets, bijv. tennis, klimmen, golf ofzo. Kvind het allemaal wel leuk
Oud 16-06-2002, 20:03
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
partychick16 schreef:
sportdagen zijn zooooooo saai je doet er nooit wat en je loopt er maar een beetje rond en wij doen toch nooit wat leuks met de sportdag.duzzz afschaffen zo'n dagen en geef ons gewoon vrij
de eenigste die het wel leuk vinden zijn de leraren zelf.....
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:26
alpha
alpha is offline
ik de eerste en de tweede hadden we 3 keer sportdag in het jaar! Vanaf de derde twee keer.
Een binnen- en een buitensportdag.
Dus binnen volleybal en basketbal enzo en buiten duurloop, sprint, verspringen, balgooien, enz.
In de derde gingen we trouwens naar een plas in de buurt en moesten al die dingen doen maar je mocht ook dingen doen als waterskieen maar hoefde niet.
Gelukkig mochten we dit jaar (deze klas, 4havo/vwo) bij de buitensportdag vrijwillig kiezen om te helpen bij de eerste klas. We hebben dit jaar ook voor het eerst geen coopertest en shuttle run test gedaan. Jippie!!

Maar goed, het wordt volgens mij wel duidelijk dat ik sportdag VRESELIJK vind. Maya, ik vind gym zowiezo niet leuk.
Oud 17-06-2002, 09:55
Roos
Roos is offline
Sportdag is onwijs cool!

Wij hebben er twee per jaar:
1: volleybal, basketbal
2: softbal.

Het roelt echt, het is super gezellig, en het zijn leuke sporten.
Oud 17-06-2002, 10:47
Breg
Breg is offline
ik vind sportdag echt helemaal geweldig (nouja, misschien een beetje erg overdreven).
Dit jaar is het alleen afgelast bij ons, wegens te slecht weer (´t zou vorige week woensdag zijn) anders zouden we gaan softballen en (ieuw) hockey. de maandag ervoor was ik scheidsrechter bij de 1e klassen, echt cool, ze noemden me allemaal mevrouw
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2002, 18:16
Verwijderd
Tis raar maar ik vind gym steeds minder leuk wordne terwikl ik het vroeger helemaal te gek vond.
Bij oins hebben alleen brugklassen sportdag(hockey voetbal softbal) en je moet helpen als je een hoop lessen afwezig bent geweest dus als straf
Ik vind het nietzo erg dat we het niet meer hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:07
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef:
Tis raar maar ik vind gym steeds minder leuk wordne terwikl ik het vroeger helemaal te gek vond.
Bij oins hebben alleen brugklassen sportdag(hockey voetbal softbal) en je moet helpen als je een hoop lessen afwezig bent geweest dus als straf
Ik vind het nietzo erg dat we het niet meer hebben.
Bij ons hebben de lagere klassen vaak gym het 6e en 4e uur, en 5e klassen het 8ste uur. Ik vind gym heel vet, maar ik kan me voorstellen dat een 5e klasser er om 15 uur geen zin meer in gym heeft (vooral omdat ze daarvoor vaak een tussenuur hebben)
misschien speelt dat bij jou ook?
Oud 24-06-2002, 10:55
dromerke
dromerke is offline
Wel, dat hangt er gewoon vanaf of dat er voldoende keuzeactiviteiten zijn die ge graag doet hé. Simpel
Oud 02-07-2002, 21:41
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
Ja, ik hou ook niet van sportdag...
Ik ga na de zomervakantie naar een andere school en dan hebben we de eerste introductiedag survival...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 02:26
Droyd
Droyd is offline
ja, daar zegjet , ieuw
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 14:11
Go
Go is offline
Ik vond er vroeger nooit wat aan maar nadat ik zelf wat ben gaan rennen leek het me nu wel leuk. Heel toevallig ging het dit jaar niet door .

Gerwin
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 14:05
DarkRaven
DarkRaven is offline
ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten