Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Offtopic: ik heb niet eens een sig ![]() ![]() |
![]() |
|
wij hadden in de eerste 2 sportdagen: basketbal en voetbal.
in de tweede: volleybal en voetbal in de derde: voetbal, basketbal en atletiekdag in de vierde: watersportdag ik heb één voetbal-sportdag, een basketbal-sportdag en de atletiekdag niet meegedaan vanwege blessures. vond volleybal, basketbal en watersportdag wel leuk, maar voetbal niet... dan moest je weer tegen zo'n klas vol met meiden die op voetbal zaten....
|
De sportdag verschilt bij ons per leerjaar, in de 1e ga je allemaal gare spelletjes doen, en ik mis nogsteeds de link naar sport.
In de 2e weet ik het eigenlijk niet meer, was toen ziek en het regende erg hard dus is de sportdag afgelast ![]() In de 3e was het hockey en voetbal In de 4e was het softbal (geloof dat ik toen ook de sportdag heb gemist ![]() In de 5e mag je kiezen uit softbal, basketbal, voetbal. En bij de 1e voetbal wedstrijd was ik zo raar gevallen dat ik na 2 wedstrijden niet meer mee mocht doen van de leraren. Ik had nooit echt een hekel aan sportdag, vond het altijd wel gezellie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
bv zeilen (mocht ook volgens mij) is de hele dag, en dat lijkt me toch leuker als bijv. 1x voetbal, 1x slagbal en 1x volleybal... Offtopic: tja, ik moet ook nog es wat leukers verzinnen, want dat wat ik nu heb... vind ik ook niet leuk, maarja... |
![]() |
|
ik de eerste en de tweede hadden we 3 keer sportdag in het jaar! Vanaf de derde twee keer.
Een binnen- en een buitensportdag. Dus binnen volleybal en basketbal enzo en buiten duurloop, sprint, verspringen, balgooien, enz. In de derde gingen we trouwens naar een plas in de buurt en moesten al die dingen doen maar je mocht ook dingen doen als waterskieen maar hoefde niet. Gelukkig mochten we dit jaar (deze klas, 4havo/vwo) bij de buitensportdag vrijwillig kiezen om te helpen bij de eerste klas. We hebben dit jaar ook voor het eerst geen coopertest en shuttle run test gedaan. Jippie!! Maar goed, het wordt volgens mij wel duidelijk dat ik sportdag VRESELIJK vind. Maya, ik vind gym zowiezo niet leuk.
|
ik vind sportdag echt helemaal geweldig
![]() Dit jaar is het alleen afgelast bij ons, wegens te slecht weer (´t zou vorige week woensdag zijn) anders zouden we gaan softballen en (ieuw) hockey. de maandag ervoor was ik scheidsrechter bij de 1e klassen, echt cool, ze noemden me allemaal mevrouw ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tis raar maar ik vind gym steeds minder leuk wordne terwikl ik het vroeger helemaal te gek vond.
Bij oins hebben alleen brugklassen sportdag(hockey voetbal softbal) en je moet helpen als je een hoop lessen afwezig bent geweest dus als straf Ik vind het nietzo erg dat we het niet meer hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
misschien speelt dat bij jou ook?
|
|