Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Persoonlijk zou ik het vanaf juni 2001 heel anders aan willen pakken, puur omdat ik vanaf die tijd hele sterke maar tevens moeilijke periodes heb gekent. Mijn school zou ik anders aan willen pakken, de keuze om bij mijn vader weg te lopen zou ik laten staan maar ik zou wel ingaan op zijn berichtjes die ik voorheen altijd genegeert heb. Mijn keuze voor vriendjes zou mogelijk anders zijn, hoewel ik dat nog niet eens helemaal zeker weet. Het paard dat ik in 2003 verkocht aan erg lieve mensen (leek), zou ik nooit opnieuw aan hen verkopen en ik zou een eventuele zoektocht naar hem nog veel langer laten duren. En het voor mij nog meest belangrijke punt: Mijn voormalig beste vriend nooit maar dan ook nooit meer laten schieten, puur omdat ik hem verschrikkelijk mis... Och, eigenlijk is er niets dat ik hetzelfde zou doen behalve de keuzes om mensen&dieren te helpen, kostte wat het kost. Gelukkig ben ik niet veel met het verleden bezig, en dat lijkt me ook niet goed. De dingen zijn goed zoals ze zijn, en ik ben blij met de persoonlijkheid die ik nu ben. Het enige wat ik (of wij) kunnen doen is inderdaad de lessen/ervaringen van 'toen' plaatsen in het heden. Maar soms... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
- ik had iemand niet zo énorm gekwetst als het geval was (terwijl dat makkelijk te voorkomen was geweest) - iemand anders had ik liever nooit leren kennen (alhoewel dat wel zo'n typische ''heeft me gemaakt wie ik ben'' situatie was) - bepaalde dingen nooit gezegd - andere dingen juist wel - ik had vanaf het begin van mn pubertijd veel opener naar mn moeder moeten zijn, nu heb ik vrij veel steun, begrip en hulp misgelopen, gewoon omdat ik er niet naar vroeg. Verder zijn het bij mij vooral dingen die ik had moeten dóen, niet die ik ánders had moeten doen. |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: teveel dus. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar wat eerder naar de dokter gaan met mn ingegroeide teennagel zou wel handig zijn geweest. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was toen nog heel jong (net sinds 1 maand 11 jaar) en ik besefte gewoon niet dat ze dood zou gaan. Ik kon er weinig aan doen, maar ik wou dat ik wel had beseft dat ze dood zou gaan. Dan had ik me er tenminste een beetje op voor kunnen bereiden en meer tijd met haar kunnen doorbrengen. Dan had ik misschien ook afscheid kunnen nemen.. Ze had kanker en ze is ongeveer 6 weken in totaal ziek geweest waarvan ze de laatste week niet meer aanspreekbaar was door de medicatie. Het doet me nu gewoon pijn dat ik zo weinig voor haar heb gedaan en zo weinig met haar heb gesproken in die tijd. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
The conversaaition. #201 Swlabr | 503 | 11-05-2008 20:42 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat zou jij gaan doen?... koos20 | 12 | 16-08-2007 18:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] Ach ja, waarom zou ze ook barkrukkie | 10 | 20-04-2005 08:53 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |