Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
edit: langer dan een fruitdag. ik kan me niet voorstellen dat het ongezond zou zijn. en één dag zéker niet. je lichaam heeft ook nog zoiets als reserves. je bent in ieder geval beter bezig dan al die mensen die wel iedere dag eten, maar allerlei troep naar binnen werken. wel veel blijven drinken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ook dagelijks zeker 2-3 stukken fruit.. k vind het nooit echt vullend werken.. en volgens mij zitten er haast geen calorieen in een appel of banaan... |
![]() |
||
Daar is niets ongezonds aan. Liefst vers natuurlijk.
Citaat:
Wat mij betreft is het verstandiger het algehele dieet gezonder te maken ipv eens in de zoveel tijd (zgn.) gezond bezig zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De reden dat mensen een fruitdag inlassen is om extra te ontgiftigen omdat ze op die dag minder danwel geen toxische stoffen innemen. Wanneer zo iemand extra ontgiftigt merkt men uiteraard de effecten. Wat ik stel is dat het nuttiger is om over het algemeen minder toxische stoffen in te nemen. Dat is nogal vaag, maar ik wil de discussie niet vertroebelen. Verzadigde vetten zijn overigens juist gezond(er!) mits ze van plantaardige bron komen. Bijvoorbeeld cocosnootolie of palmolie. Verzadigde vetten van dierlijke moeten eerst ontgiftigt worden via het lymfevatenstelsel. Goed boek over dit onderwerp: Fats That Heal, Fats That Kill: The Complete Guide to Fats, Oils, Cholesterol and Human Health door Udo Erasmus.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding- en gezondheidstopic #14 Verwijderd | 500 | 04-10-2006 17:59 | |
Eten & Drinken |
Soep dieet naamloozzz | 4 | 02-06-2005 17:56 | |
Lichaam & Gezondheid |