Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
11-jarigen die zichzelf van alles voorstellen moeten niet zomaar gezien worden als paranormaal, dat wakkert die illusies alleen maar aan. Voor zover het geen illusies zijn, dan wel een medische oorzaak. In beide gevallen heeft het geen zin om het serieus te nemen in de zin van zien als echte visioenen.
Laatst gewijzigd op 04-12-2006 om 14:52. |
![]() |
||
Citaat:
Een psychotische stoornis klinkt inderdaad heel logisch. Ze loopt dus bij een diagnosticus momenteel? Dan zou ik het lekker laten doen en vragen of je de resultaten (het diagnostisch rapport) in mag kijken when available.
||
Citaat:
In Almere was er ook zo'n kind. Dat zag de overleden vorige bewoner van het pand. De ouders doken het paranormale circuit in en het kind zag tot in lengte van dagen spoken. Terwijl elke psycholoog had kunnen vertellen dat het kind domweg zelf het licht aan en uit deed, en niet een spook.
||
Citaat:
Ik denk dat ze gevoelig en paranormaal begaafd meisje is. HSP Klik!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
met mensen als jij gaan zulke kinderen dus tenonder. ik hoop dat haar ouders verstandig genoeg zijn om hier zakelijk en professioneel mee om te (laten) gaan. ik zie eigenlijk zelf niet zo de link met leerprestaties? ze praat erover, er worden dingen aan gedaan.. of wat indigo zegt wellicht concentratie, maar goed. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar meestal ben je (hoewel rechts) toch wel lief ![]()
||
Citaat:
Voor het eerst ben ik het met je eens, wat betreft dit stukje. |
![]() |
|
Gewoon ver ontwikkelt in natuurlijke manieren van waarnemen die wij bijna nooit ontwikkelt hebben.
Kijk eens de film: what the bleep do we know. Overal is energie en daar is zijn gewoon wat meer bewust van dan de meesten van ons. Dat van die geesten weet ik alleen niet, is wel raar. Er zijn niet veel mensen die zoveel kunnen op dat gebied. Ze moet eens op zoek naar mensen die met energie werken, die kunnen ahar wel helpen ![]() Wat tips: Door visualisatie kan ze leren om die skillz gericht te gebruiken en ze zou haar opa misschien weg kunnen visualiseren. Bij taiji leer ik ook om mijn energie te gebruiken en dat gaat door middel van visualisatie. Misschien is taiji anders wel wat voor haar om ermee leren om te gaan. Al die verschijnselen zijn voor zover ik weet natuurlijk en ze staat er gewoon wat meer open voor en is er net wat meer in ontwikkelt dan de meesten van ons. Een talent zeg maar. Die kleuren om iemand heen kan iedereen leren zien, dat is een aura. Oja, kijk eens op www.psipog.net Daar staan veel oefeningen enzo, kan ze misschien eens kijken in hoeverre ze er echt mee om kan gaan en erin trainen. Ik denk ook dat als ze meer controle krijgt ze zich er ook vanaf kan sluiten. (wel zonde, ik zou er ziek veel voor over hebben om energie te kunnen zien enzo)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder lijken zomaar kleuren en licht zien rondom personen mij niet iets dat een kind verzint om aandacht te krijgen. Bij een medisch en psychiatrisch onderzoek komt er vast wel wat naar boven. Laatst gewijzigd op 05-12-2006 om 17:59. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Geestverschijningen daar geloof ik gewoon niet in. Ik denk best dat er een soort restenergie van een persoon zou kunnen achterblijven maar de persoon zelf gaat naar mijn idee verder en is niet meer in de fysieke wereld aanwezig. Uiteraard nog wel in de harten en hoofden van hun dierbaren en zeker kinderen kunnen die herinneringen vaak heel sterk visualiseren. Waardoor het best kan dat ze haar opa daadwerkelijk gezien heeft. Ik baseer me dus deels op de praktijk en deels op een voor mij logische redenatie.
||
![]() |
Citaat:
Maar goed ben wel nieuwsgierig hoe jij de aanwezigheid van geesten voelt? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Energie is geen wolkje van paarse, roze of blauwe kleuren, en voor zover je al over energiegolven kan spreken, zijn die niet zichtbaar. Moesten zo een zaken wel zichtbaar zijn, of moesten er mensen zijn die zoiets echt kunnen zien, dan zal dat wel zo zijn, en dan ga ik er van uit dat er ook mensen zijn die gsm-stralingen, microgolfovengolven en geluid kunnen zien. Als niet-kenner zou ik zeggen: dit kind heeft last van een combinatie van dingen als een erg levendige fantasie, is uiterst ontvankelijk voor (auto)suggestie en begrijpt misschien nog niet helemaal dat haar overleden opa niet meer in de vorm van een schim rondzwerft.
||
![]() |
Citaat:
![]() http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...ha+sekte&meta= Die blonde bolle chick in deze docu... uh ik bedoel propaganda film is J.Z. Knight --> Ramtha sekte leidster: http://www.empowermag.com/articles/h...-JZ_Knight.jpg |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aangezien hij een persoon is valt het vuurwerk en het snaarinstrument af. Correctie: een strijker (betekenis bespeler snaarinstrument) is ook een persoon. Laatst gewijzigd op 07-12-2006 om 21:59. |
![]() |
||
Citaat:
OT: wat moet die man dan gedaan hebben? ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet wel dat hij haar geholpen heeft.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
OT: magnetiseren ![]() Laatst gewijzigd op 09-12-2006 om 16:58. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriend bijv. is het heldere groen van een steen in het water in de zon... Klinkt weird en overromatisch, maar het is precies die kleur die ik eens als kind in duitsland zag, waar een heldergroene steen in de beek lag, met de zon erop.
||
![]() |
Citaat:
Wie weet heb jij aanleg voor muziek of andere vormen van kunstuiting. Dat van die groene steen klinkt overigens idd walchelijk cheesy ![]() Snik snik zo een mooi verhaal.....Oprah mag ik je zakdoekje? Misschien wel een goeie versiertruuk: "Je doet me denken aan die lichtgroene steen in Duitsland waar de zon zo intens warm op scheen" Jahaa dan smelt je wel als vrouw he....geef maar toe. |
![]() |
||
Citaat:
Als je er meer info over wilt kan ik je wel het e-mailadres van een docent van mij geven, die heeft er onderzoek naar gedaan en kent meerdere mensen met synesthesie.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zij: 23 --- IK: 21 DaXearo | 4 | 13-03-2003 13:40 | |
De Kantine |
Beelden van Istanbul (Turkije) delapoko | 17 | 06-01-2003 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |