![]() |
|||
toch maar eens openen dan, verwacht weinig sjoege, maar misschien dat er meer op ondekking willen.
laatste tijd verdiep ik me langzaam in een nieuw fenomeen, eai (electroacoustic improvisation). Citaat:
sommige namen die op die site vermeld staan zullen wel bekend klinken, zoals Yoshihide en Fennesz (misschien zelfs een Hecker), maar de echte ziel is minder roemrucht. het album "between" van keith rowe en toshimaru nakamura is vrij klassiek eai, sowieso is keith rowe een der vooraanstaande figuren in de opkomende scene. ![]() Citaat:
ik zou zeggen, mensen die van experimenteel, improvisatie, ambient of zelfs musique concrete houden, vooral mensen die artiesten waarderen die elk geluidje wiggen en wegen, check die shit, ik ben benieuwd of er wat tips heen en weer kunnen gegooid worden ! jo
Laatst gewijzigd op 18-09-2006 om 23:00. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
ik share die rowe/nakamura op slsk, Phlonimw is de nick.
Magnet ken ik niet, als je wat meer vertelt kan ik het je misschien vertellen, maar ook niet heel precies want je kunt het begrip eai breed en minder breed opvatten edit, reviewtje van dat album: Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-09-2006 om 12:45. |
![]() |
||
Citaat:
die rowe/nakamura cd is erg goed. Deze en deze ook, vooral die laatste (en wat samples bij de laatste, wel realplayer helaas) voor dit soort muziek live moet je Kraakgeluiden serie in Amsterdam eens in de gaten houden (www.dnk-amsterdam.com met bv 16 oct Toshimaru Nakamura/Lucio Capese en 2 oct Gert-Jan Prins) |
![]() |
|
jawel, paar jaar terug bv heb ik Keith Rowe er gezien, ook met Lucio Capese, en nog iemand waarvan ik de naam vergeten ben. Ik dacht dat ik AMM (tegenwoordig dus wel zonder Rowe) geplant zag staan voor 30 october, maar ze staan niet meer in de agenda..
er is trouwens ook een kraakgeluiden sampler op cd uitgebracht: http://www.subdist.com/u06.htm (nu wel mp3's) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai-Brabant en het Forums Hoofdsaaielijk Gewest #1743 Verwijderd | 500 | 27-11-2012 16:01 | |
Studeren |
University College #7 harpje | 500 | 10-04-2010 10:18 | |
Muziek |
laatste aanwinsten antigone | 500 | 22-11-2006 14:44 | |
Muziek |
[ meer/andere muziek-topic ] Verwijderd | 59 | 30-07-2006 23:54 | |
Software & Hardware |
[FreeBSD] Apache start niet op? JJzD | 16 | 12-08-2003 01:00 |