Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooral het eerste stuk, Rotterdam Centraal-Den Haag HS-Leiden Centraal is echt een gruwelijke ramp. Regelmatig kun je gewoon niet mee (!) en aangezien je als student ook niet de keuze hebt om eerste klas te reizen, lijkt me dat geen reële optie. |
![]() |
||
Citaat:
@Ieke Vanaf mijn huis is Rotterdam 2.5 uur reizen met de trein en dat ga ik echt niet elke dag heen en weer doen. Dus dat is geen optie, evengoed bedankt voor het meedenken ![]() En ik heb al verschillende meeloopdagen gedaan maar volgens mij weet je past echt of een studie bij je pas/of je een studie leuk vindt wanneer je die studie ook daadwerkelijk doet.
||
Citaat:
Kan je dan niet beginnen met een tijdelijke kamer? Die heb je wel en zit je niet aan een jaarcontract oid. En daarna evt doorverhuizen naar iets definitiefs. Maar buiten dat kan een opleinding bedrijfskunde per uni ook verschillen dus ik zou echt kiezen voor de uni. Maar zoek dan iets waar je relatief makkelijk uit kan als het niks blijkt te zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Een tijdelijke kamer of een die je vrij gemakkelijk kan opzeggen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ow en vorig jaar heb ik in het AMC gestudeerd, dat was ook vrij lang,(voor de afstand) eerst 3 kwartier naar Centraal dan 25 min. in de metro. En in Rotterdam op kamers gaan heeft 1 voordeel ==> aankomende eerstejaars krijgen voorrang bij het toewijzen van de kamers. (zie www.stadswonen.nl --> kameractie) Zo heb ik mijn kamer ook gekregen. Laatst gewijzigd op 14-01-2007 om 15:38. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|