Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2007, 13:30
DxpZ
DxpZ is offline
Ik ben op zoek naar een stereo-set, met harde schijf waar ik eenvoudig mijn muziek naar toe kan kopieren. Zonder tussenkomst van de pc dus. Voor zover ik weet is alleen de Phillips Steamium op de markt.
Maar die heeft te kleine boxen voor de hele woonkamer. Je kunt er wel grotere boxen op aansluiten maar daar de Streamium heeft te weinig vermogen om goed te versterken.

Phillips Steamium

Ik zat al te denken aan een DVD-recorder met harde schijf. Maar kunnen die ook audio cd's rechtstreeks rippen naar de harde schijf? En het is een nadeel dat je altijd je TV aan moet zetten.

Weten jullie nog een goede oplossing voor dit luxe probleem? Zijn er nog andere systemen op de markt die aan mijn wensen voldoen?
Oud 13-01-2007, 21:48
]{ing
]{ing is offline

top systeem, je hebt zowel versterkte als onversterkte modules dus je kan zelf kiezen of je nog een amp gebruikt
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 14:27
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
]{ing schreef op 13-01-2007 @ 22:48 :

top systeem, je hebt zowel versterkte als onversterkte modules dus je kan zelf kiezen of je nog een amp gebruikt
Het mag dan wel een topsysteem zijn maar stel je eens voor dat de HD crached. Ben je wel al je (muziek) bestanden kwijt.

Nee, geef mij maar gewoon orginele CD's die kun je tenminste op iedere CD speler afspelen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 16:09
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Cornel schreef op 14-01-2007 @ 15:27 :
Het mag dan wel een topsysteem zijn maar stel je eens voor dat de HD crached. Ben je wel al je (muziek) bestanden kwijt.

Nee, geef mij maar gewoon orginele CD's die kun je tenminste op iedere CD speler afspelen.
Zit geen HD in, Sonos pakt de muziek van het netwerk. Daarop kan je gewoon een fileserver aansluiten, evt met RAID systeem (RAID1 bijv, exacte kopie van alles op een extra schijf, of RAID5 met herselblocks etc). Desnoods gebruik je een tapedrive om te backuppen of wat dan ook.

Als je ziet wat mensen voor CD's betalen kan dat er dan ook nog wel van af
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 20:17
DxpZ
DxpZ is offline
Haha, damn dat is een zeer vet apparaat. Maar in de woonkamer staat geen pc. Het is ook voor mijn pa dus moet niet meer dan 10 knoppen aanzitten . Iemand anders linkte mij deze al. Dit is maar wat ik in gedachten had. Alleen hier heb ik ook nog steeds een versterker bijnodig. Heb je die ook nog inclusief versterker? Of vraag ik nu teveel?

Oud 15-01-2007, 22:30
JCG
JCG is offline
verbruik in afspeelmodus: 7 Watt. Daar zit dus geen versterker in.
Reageren

Regels voor berichten