Advertentie | |
|
![]() |
|
ja Pietjés
![]() ![]() ik vind de eerste vooral mooi, die rondjes geven zo'n *ploep! ploep!* effect , das wel koel, en het kleurkontrast is lekker voor je oogies ![]() die tweede vin ik minder om door mij nog niet genoemde redenen. die drie die je met lichtblauw heb geschreven zeg maar, vinnik wat te simpel, das volges mij gewoon koeler als je dat met je echte handschrift doet. en die andere drie-dee gedoetjes... ik vind de 3-D voering ![]() wat te eentonig. en een beetje te strak zeg maar..maar bij Peach <--dit keer zelf ontcijfert, later pas bij ut naapje gekeke ![]() vinnik die lichteffectjes wel weer koel ![]() ja dat was het, de eerste vin ik mooi en koel ook ![]()
|
Ik heb niet zo in2 digitale graff, Maar hier wat van mn broer, Heeft hij met autocad gemaakt, Zoals je kunt zien.
http://www.mytreasurespot.com/new/photos/dopey1.JPG |
![]() |
||
Citaat:
Waarom pakt ie niet gewoon Illustrator en CorelDRAW ?
|||
Citaat:
Overigens, heb ik nog steeds niks van je gezien.. Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
moet je nu weer een acount hebben>? BAH
ik heb een graffiti site ![]() ![]() ![]() ![]() kijk op http://tag_alles.iscool.nl nix is gebite en alles komt uit mijn eigen blackbooks. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een stel vrienden van me doen veel met graffiti, voor al in de buurt van eindhoven, maar ook boxtel, den bosch, dordrecht, etc (langs het spoor en in de steden zelf). misschien ken je werk van ze; butch, pims, heli, FDL, noot, foxy... en van de rest ben ik eerlijk gezegd de namen vergeten... ben slecht met zulke dingen... en die maken nogges tags! en op wat leuke plekjes en natuurlijk in het groot... dąt noem ik taggen! als je veel met de trein reist en je let erop, zul je ze vast welles zijn tegen gekomen... bye
|
![]() |
||
Citaat:
Foxy ?, Foxy Lady ?? En nogeens no offence, Maar als je niet weet waar je over praat, Houw dan gewoon je mond wtje, Dopehead laat via die site alleen maar zien wat hij in zn bb heeft staan, en de mensen die daarin staan, zijn heel wat meer up als je vriendjes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Toelating design academy talkingworm | 0 | 01-06-2011 12:40 | |
ARTistiek |
Het grote Simple Art Topic III LaMazulu | 500 | 14-11-2005 21:21 | |
Werk, Geld & Recht |
Copyright op je ideeen ? Diary of Dreams | 12 | 20-01-2005 19:04 | |
ARTistiek |
Kunstacademie MegaN | 100 | 19-01-2004 00:21 | |
ARTistiek |
'Zelfportret' (met de nadruk op de aanhalingstekens) [tekening] Verwijderd | 34 | 16-01-2004 15:43 | |
ARTistiek |
Noem zoveel mogelijk Art(soorten) op Hornyboy | 23 | 08-11-2002 12:01 |