Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar aangezien bij AH ik niet de minimumloon krijg,dacht ik dat is niet zo gek
||
Citaat:
Frauduleus handelen zou zijn bewust je leeftijd hoger opgeven bij tekening van je contract. Er later achter komen dat zij een fout hebben gemaakt en dat niet doorgeven, dat zal ook laakbaar zijn, maar minder erg. Het verschil terugbetalen, daar kan uiteraard geen sprake van zijn. Je kan en mag niet zomaar over drie boekjaren een goed deel van het salaris terugvorderen terwijl de TS geen aandeel heeft gehad in het ontstaan van de fout. Verrekening is vanwege diezelfde reden eveneens uitgesloten. Wat ze zullen doen is voor de toekomst het salaris aanpassen, als er al sprake was van te hoge uitbetaling.
||
![]() |
Citaat:
Het is duidelijk dat ze een fout hebben gemaakt tijdens het invoeren van de gegevens De manager die contract heeft getekend is al weg en niet alleen van AH 1230 maar helemaal uit de AH 'gemeenschap' Maar ze kunnen hem toch aansprakelijk stellen voor het invoeren van de onjuiste gegevens? Een leuke:In het systeem van AH zelf staat mijn geboortejaar juist vermeld,daar was ik achtergekomen toen ik mijn werkuren aan het invullen wasen de nieuwe 'Medewerkers Voordeelplan' aka Blauwe Voordeel Kaart ging aanvragen. De manager zei: -wat was jouw geboortejaar ook alweer? Ikke: -Emm 1989? Hij -Ja klopt dat had ik nodig om de formulier af te maken en te verzenden Mijn geboortejaar staat overal op,zelfs in de kantine op het boord met de medewerkerslijst maar daar gaat het nu niet om en trouwens over de vermeldde jaar gesproken overal staat gewoon 1989 bij Ik geloof dat AH en Accounting Plaza 2 apparte database"s hebben
|
![]() |
|
|