![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wilde jullie op de hoogte brengen van een DVD over de psychiatrie, echt een goede DVD en Kruimel doet alsof ik reclame maakte en sluit het topic. Ik heb reeds ondervonden dat Kruimel een groot voorstander is van drugs, en o.a. middels een sticky drugs chat topic probeert om het gebruik van drugs te stimuleren. De DVD zal bij haar waarschijnlijk niet in goede aarde zijn gevallen omdat het het gebruik van drugs probeert te verminderen en laat zien wat de ware aard van de psychiatrie is en waar het vandaan komt etc. Is Kruimel hier de enigste die wat te zeggen heeft? Het is hier toch een psychologie forum, dus mensen die hier komen hebben mogelijk toch intresse om van anderen te horen als ze een goed boek of een goede DVD hebben gevonden? Groetjes, Science Japan Laatst gewijzigd op 16-01-2007 om 18:37. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik vind het echt niet tof dat hier kinderen, aankomend studenten of studenten worden geleerd dat drugs goed zijn omdat Kruimel hier de baas is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
Beleidszaken |
Niet leuk meer, het verwijderen van reacties door FB's. Scatterheart | 30 | 27-12-2003 16:31 |