Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2007, 18:33
ScienceJapan
ScienceJapan is offline
Citaat:
kruimel schreef:
Als je de regels even doorleest zie je dat het absoluut niet de bedoeling is reclame te maken op het forum.
Bericht: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1529519

Ik wilde jullie op de hoogte brengen van een DVD over de psychiatrie, echt een goede DVD en Kruimel doet alsof ik reclame maakte en sluit het topic.

Ik heb reeds ondervonden dat Kruimel een groot voorstander is van drugs, en o.a. middels een sticky drugs chat topic probeert om het gebruik van drugs te stimuleren. De DVD zal bij haar waarschijnlijk niet in goede aarde zijn gevallen omdat het het gebruik van drugs probeert te verminderen en laat zien wat de ware aard van de psychiatrie is en waar het vandaan komt etc.

Is Kruimel hier de enigste die wat te zeggen heeft? Het is hier toch een psychologie forum, dus mensen die hier komen hebben mogelijk toch intresse om van anderen te horen als ze een goed boek of een goede DVD hebben gevonden?

Groetjes,
Science Japan

Laatst gewijzigd op 16-01-2007 om 18:37.
Advertentie
Oud 16-01-2007, 18:35
Verwijderd
OMG.
Oud 16-01-2007, 18:50
Verwijderd
/care

Kthxbye.
Oud 16-01-2007, 18:50
rare kwast
rare kwast is offline
man ga eerst een cursus nederlands volgen aub
en als je het ergens niet mee eens bent moet je naar meldpunt en mededelingen
maar blijf aub hier niet jammeren
Oud 16-01-2007, 18:54
Verwijderd
dankjewel
Oud 16-01-2007, 19:06
ScienceJapan
ScienceJapan is offline
Citaat:
Mushu schreef op 16-01-2007 @ 19:54 :
dankjewel
Wat bedoel je precies?

Maar ik vind het echt niet tof dat hier kinderen, aankomend studenten of studenten worden geleerd dat drugs goed zijn omdat Kruimel hier de baas is.
Oud 16-01-2007, 19:16
rare kwast
rare kwast is offline
ik weet niet of je het helemaal door hebt..
maar ik geloof niet dat de reden die jij zelf bedenkt ook daadwerkelijk de reden van kruimel is..
het mag gewoon niet! daar heb je een ander forum voor.. en anders moet je het zo verwoorden dat het geen reclame is..

en zoals ik al eerder zei als je je tekort gedaan voelt moet je naar meldpunt en mededelingen en daar gaan miepen
Oud 16-01-2007, 19:17
Verwijderd
in feite is t toch ook reclame?

dat sticky MEDICIJNtopic is er niet om iedereen aan de pillen te krijgen, maar voor vragen en opmerkingen over bepaalde medicijnen..
gooi jij medicijnen en drugs (alcohol, soft-, hard- en smartdrugs) maar op een hoop, dit forum doet het niet..

zijn er nog meer complotten tegen de mensheid waar jij ons voor moet behoeden?
Oud 16-01-2007, 19:18
Larry Flint
Larry Flint is offline
meldpunt & mededelingen
Oud 16-01-2007, 19:22
Nona
Nona is offline
Ook dit soort topics horen niet op psychologie. Op Beleidszaken kun je een discussie kwijt over het beleid, op Meldpunt en Mededelingen een melding van een klacht waar verder geen discussie over hoeft te zijn.

Mijn functioneren ter discussie stellen mag op Beleidszaken en als je dit niet publiekelijk wilt doen kun je Ieke het beste een e-mail sturen. Zij is beheerder en gaat over het forumbazen team.

Regels voor berichten