| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
) en dan erom heen wat dingen gaan bezoeken, want om Cork heen is het landschap echt gorgeous. Killarney is volgens mij ook wel de moeite waard. Ben er niet zelf geweest maar t werd me wel aangeraden het te doen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Avalon House is erg mooi/leuk/etc. Nadeel (of voordeel) is dat ze overal Wifi hebben en dus iedereen er met een laptop op schoot in de gemeenschappelijke ruimtes zit. Niet zo gezellig dus. Verder wel erg goede faciliteiten. (Alleen rotdouches...) En mooie kamers!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Voelde me er gelijk op me gemak. En Galway is ook een leuke stad. ![]() Cork is saai en wij kwamen nergens naar binnen toen we uit wilden gaan.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vond zelf de commentaren op hostelworld.com nog wel gaan. Zie het ter plekke wel weer.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Aanslag Ierland opgeëist door de Real IRA Gatara | 9 | 12-03-2009 11:26 | |
| Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 12:58 | |
| Software & Hardware |
poort unlocken PaPua | 5 | 22-09-2006 10:21 | |
| Drugs & Alcohol |
paddo verbod Ierland Verwijderd | 24 | 17-02-2006 20:20 | |
| De Kantine |
Welke stad/land zou jij nog wel eens willen bezoeken? RayMania | 102 | 27-10-2003 10:04 | |
| De Kantine |
waar ben jij allemaal geweest op vakantie? vrijgezel16d | 62 | 14-02-2003 21:17 | |