Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar zou ik wel lesbisch voor willen worden, damn wat was dat een mooie meid, en ze had nog een verschikkelijk lieve karakter. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
weet je dat buitelandse mannen vaak ook denken dat Nederlandse vrouwen allemaal seks hebben voor geld?
||
![]() |
Citaat:
![]() Ergens begrijp ik het vooroordeel wel over Russische vrouwen 'backstabberige bitches die op je geld uit zijn' en dat zal ongetwijfeld voorkomen, maar het zegt ook iets over hoe weinig jullie weten over de achtergrond van deze vrouwen. Niet dat het hiermee goed te praten is, maar het speelt een overwegende rol in hun gedrag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kunt niet zeggen dat alle vrouwen uit dat hele volk bestaat uit mensen die op je geld uit zijn. Dat soort tantes heb je overal ter wereld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() bedoel je blond met blauwe ogen enzo? of bedoel je ermee dat Nederlandse vrouwen veel minder arrogant zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het valt mij ook op dat Slavische vrouwen vrij hard kunnen zijn. Maar dat maakt ze juist aantrekkelijk. Verder kunnen alle clichés over tsjechische hoeren wel achterwege blijven.
||
Citaat:
||
Citaat:
Als ze maar niet groter dan mij zijn vind ik het best, tussen de 1,65 en 1,75 heeft mijn voorkeur. @ Owl: Het karakter van Nederlandse vrouwen vind ik over het algemeen goed en ze zien er in het totaalplaatje goed uit naar mijn mening.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van wat ik hier heb gehoord van de Russen is er in Rusland dienstplicht, wat heel streng is. Alle mannen die in het leger hebben gezeten zijn verneukt, omdat er zo inhumaan met hen wordt omgegaan. Er zijn russische jongens die jarenlang onderduiken om aan het leger te ontkomen. Ik geloof dat je pas na je 30e o.i.d. niet meer wordt gezocht. Het huis van je familie wordt ondersteboven gekeerd als ze je komen halen, contact met hen houden is dan ook niet aan te raden. En er zijn dus zat jongen die dat ondergedoken bestaan verkiezen boven het leger. In ieder, van wat me is uitgelegd, is het voor een russische vrouw dus heel moeilijk om een 'goede' man te vinden omdat de meesten zijn verneukt door het leger. Dat alles, en geld natuurlijk. Maar, dat is wat ik vooral heb gehoord van een vriendin die drie maanden in Rusland heeft gewoond (syberie) en deze verhalen heeft gehoord van de meisjes en jongens daar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@nare man lul niet , en praat niet over dingen waar je nix van weet @Ts ik ben al 14 maanden samen met mijn bulgaars vrouwtje en alles gaat perfect ik vind bij haar zelf extra trouw en charmes die ik nooit zal kunnen vinden bij een nederlandse (kunnen ze nix aan doen maar het is gewoon een hele andere cultuur) mijn tip versier haar niet anders dan dat je met een nl meisje zou doen ze willen niet 2e rangs worden behandeld of last hebben van die vooroordelen van optima en nare man bijvoorbeeld su6 ermee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Al ben ik behoorlijk Nederlands haha. Ik ken wel veel slavische vrouwen die daar nog wonen en inderdaad, ze zijn heel koeltjes en afstandelijk, niet perse per definitie 'hard to get'. Maar zo zijn ze gewoon vaak. Ik denk dat je dat meisje gewoon moet leren kennen en als ze jou vertrouwd en goed kent, dan komt ze vanzelf echt wel losser! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|