Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2006, 21:47
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Slavische (dus uit Rusland, Oekraine, Joegoslavië, Polen, Bosnië etc) vrouwen behoren voor mij tot de mooiste van de wereld. Het valt me op dat ze vaak flink hard to get spelen. Is het daar de cultuur dat de man al het initiatief moet nemen? Wie (van de mannen) heeft ervaring met 'oostblok meisjes'.
Hoe laat jij je (als slavische vrouw) het liefst versieren?

edit: Dit klinkt misschien sexueel getint en vulgair maar ik ben werkelijk geinteresseerd in deze vragen
Oud 12-04-2006, 21:50
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Ik had laatst nog Anna Kournikova versierd, maar daar was Enrique niet blij mee

Maar wat vind jij eigenlijk zo mooi aan slavische vrouwen? Ik vind het meestal 10x niets
Oud 12-04-2006, 22:06
Estar
Estar is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 12-04-2006 @ 22:50 :

Maar wat vind jij eigenlijk zo mooi aan slavische vrouwen? Ik vind het meestal 10x niets
Ik dacht dat ook, tot dat ik in turkije op vakantie ging en er een russisch meisje in het animatie team zat.

Daar zou ik wel lesbisch voor willen worden, damn wat was dat een mooie meid, en ze had nog een verschikkelijk lieve karakter.
Oud 12-04-2006, 22:09
Optima
Optima is offline
Ik ben wel met je eens dat slavische vrouwen een heel mysterieus uiterlijk hebben.

Maar qua karakter zijn het backstabbing bitches die op je geld uit zijn
Oud 12-04-2006, 22:10
Zebra
Zebra is offline
Citaat:
Optima schreef op 12-04-2006 @ 23:09 :
Ik ben wel met je eens dat slavische vrouwen een heel mysterieus uiterlijk hebben.

Agree.
Oud 12-04-2006, 22:12
Verwijderd
Ik kom uit Rusland en daar is het inderdaad heel erg dat van de man verwacht wordt dat die hoffelijk en wat al niet meer is, ook echt met deuren openhouden en stoelen aanschuiven en jassen aanpakken etcetera. Sowieso heb je in Rusland veel meer aandacht voor vrouwen, vrouwonvriendelijkheid wordt veel minder geaccepteerd, er is ook een nationale feestdag ter ere van de vrouw, etcetera.

Ikzelf zal dan wel te goed ingeburgerd zijn, want ik vind gedoe met rozen en chocola doorgaans echt te cheesy voor woorden en mensen moeten van m'n jas afblijven, ik kan die zelf ook wel uit doen, daar ik niet gehandicapt ben. Maar goed, een vriendin van me komt ook uit Rusland en die vindt de meeste Nederlandse mannen gewoon kil, ongepassioneerd en onbeleefd. Dus het hangt er maar net van af. Op zich zal het er voor het grootste deel ook wel afhangen van de persoon zelf, van hoe lang zij in Europa woont, of ze zich erg vasthoudt aan allerlei Russische/Slavische idealen, enzovoort.

Hoe ik me het liefst laat versieren, eee, niet, want ik vind de meeste versierpogingen kansloos. Als je intelligent bent, humor hebt, op één lijn zit met mij en in bezit bent van lang haar en een wipneus dan loopt het vanzelf wel los. Empirische kennis is dat.
Oud 12-04-2006, 22:54
bamiPoep
bamiPoep is offline
zeer geschikt als hoeren, maar verder...nee, niet echt bijster knap ofzo (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
Oud 13-04-2006, 06:21
Verwijderd
Ik krijg eerder het idee dat vrouwen uit die hoek zichzelf aanbieden in boeken om vervolgens met een man uit Nederland te trouwen om het geld.
Oud 13-04-2006, 09:11
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Anneka schreef op 13-04-2006 @ 07:21 :
Ik krijg eerder het idee dat vrouwen uit die hoek zichzelf aanbieden in boeken om vervolgens met een man uit Nederland te trouwen om het geld.
ja, dat doen ze vast allemaal.

weet je dat buitelandse mannen vaak ook denken dat Nederlandse vrouwen allemaal seks hebben voor geld?
Oud 13-04-2006, 09:37
zeep007
zeep007 is offline
van degene die ik ken uit joegoslavie zijn het harde tantes en ietwat arrogant. Maar ik zal geen heel volk over een kant scheren natuurlijk.
Oud 13-04-2006, 10:34
reminiscent
reminiscent is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 12-04-2006 @ 23:12 :
Ik kom uit Rusland en daar is het inderdaad heel erg dat van de man verwacht wordt dat die hoffelijk en wat al niet meer is, ook echt met deuren openhouden en stoelen aanschuiven en jassen aanpakken etcetera. Sowieso heb je in Rusland veel meer aandacht voor vrouwen, vrouwonvriendelijkheid wordt veel minder geaccepteerd, er is ook een nationale feestdag ter ere van de vrouw, etcetera.

Ikzelf zal dan wel te goed ingeburgerd zijn, want ik vind gedoe met rozen en chocola doorgaans echt te cheesy voor woorden en mensen moeten van m'n jas afblijven, ik kan die zelf ook wel uit doen, daar ik niet gehandicapt ben. Maar goed, een vriendin van me komt ook uit Rusland en die vindt de meeste Nederlandse mannen gewoon kil, ongepassioneerd en onbeleefd. Dus het hangt er maar net van af. Op zich zal het er voor het grootste deel ook wel afhangen van de persoon zelf, van hoe lang zij in Europa woont, of ze zich erg vasthoudt aan allerlei Russische/Slavische idealen, enzovoort.

Hoe ik me het liefst laat versieren, eee, niet, want ik vind de meeste versierpogingen kansloos. Als je intelligent bent, humor hebt, op één lijn zit met mij en in bezit bent van lang haar en een wipneus dan loopt het vanzelf wel los. Empirische kennis is dat.
Exactly, maar ik twijfel nog over die wipneus, let me think .

Ergens begrijp ik het vooroordeel wel over Russische vrouwen 'backstabberige bitches die op je geld uit zijn' en dat zal ongetwijfeld voorkomen, maar het zegt ook iets over hoe weinig jullie weten over de achtergrond van deze vrouwen. Niet dat het hiermee goed te praten is, maar het speelt een overwegende rol in hun gedrag.
Oud 13-04-2006, 10:58
voel_je_vrij
voel_je_vrij is offline
ik vind ze echt 10x niks, aziatische vrouwen vind ik veel beter
Oud 13-04-2006, 11:19
Verwijderd
Ik ken hier (finland) in ieder geval een jongen uit rusland, waaraan je de gebruiken van dat land ook merkt. Zo heeft hij bijvoorbeeld een keer een omweg van drie kwartier gemaakt om mij tot mijn deur te lopen, ookal loop ik die weg iedere dag alleen.

Vriendin van mij heeft 3 maanden in Rusland gewoond en merkte hetzelfde. Inderdaad wat Paranoide zegt. Men houdt de deuren open, neemt je jas aan en waar je ook woont brengt je altijd naar huis. Ookal moeten ze daarvoor drie bussen de verkeerde kant op nemen.

Er wonen hier ook twee meisjes uit Rusland en erg aardig zijn ze niet, wel mooi allebei. De ene heeft een russische vriend en met haar verjaardag heeft hij de volledige lokale pub voor haar afgehuurd met gratis consumptie voor iedereen, dat vond zij doodnormaal.

Dus tsja, laat je geld en hoffelijkheid maar rollen
Oud 13-04-2006, 11:44
hopla16
hopla16 is offline
Citaat:

Je kunt niet zeggen dat alle vrouwen uit dat hele volk bestaat uit mensen die op je geld uit zijn. Dat soort tantes heb je overal ter wereld.
Oud 13-04-2006, 12:54
Poeperd
Poeperd is offline
Veel van jullie zijn wel goed in generaliseren hè?
Oud 13-04-2006, 15:42
Verwijderd
vaak als je die beelden op tv ziet uit het oostblok zie je dames met van die heksneuzen, kromme ruggen enzo en zien alle 'jonge' dames er hetzelfde uit. Volgens mij is vooral de neus vaak groot.
Oud 13-04-2006, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 13-04-2006 @ 12:19 :
Dus tsja, laat je geld en hoffelijkheid maar rollen
Wat ben ik blij dat ik in Nederland woon.
Oud 13-04-2006, 17:46
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Nuttige opmerking: Geef mij toch maar Nederlandse vrouwen.
Oud 13-04-2006, 18:00
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 13-04-2006 @ 18:46 :
Of Vlaamse vrouwen. Die hebben een lief accent.
Oud 13-04-2006, 18:03
Vice
Vice is offline
Citaat:
Om eerlijk te zijn vind ik de meeste Nederlandse vrouwen niet bepaald aantrekkelijk.
Oud 13-04-2006, 18:12
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Vice schreef op 13-04-2006 @ 19:03 :
Om eerlijk te zijn vind ik de meeste Nederlandse vrouwen niet bepaald aantrekkelijk.
Scandinavische vind ik nog mooier, maar Nederlandse vrouwen zijn zeker erg mooi, althans dat vind ik.
Oud 13-04-2006, 18:20
Verwijderd
Swedish bikini team

Hoewel ik Paranoide ook een lekker m0kkeltje vind.
Oud 13-04-2006, 19:00
ZerO
ZerO is offline
Ik kom uit het oostblok maar ik ben niet slavisch want niet alle landen uit het oostblok zijn slavisch zzzz

maar uh ja goed tegenwoordig heb je op de catwalk veel vrouwen uit het oostblok dus dat zegt wel wat over de trend van nu.
Oud 13-04-2006, 20:55
Verwijderd
Mijn ervaring is juist dat als je in een discotheek in oost-Europa met een EU-paspoort zwaait er meteen tien mokkels voor je op hun knieën gaan.
Oud 13-04-2006, 20:56
OwL
OwL is offline
Citaat:
hoe ziet 'de Nederlandse vrouw' er dan ongeveer uit ?
bedoel je blond met blauwe ogen enzo?
of bedoel je ermee dat Nederlandse vrouwen veel minder arrogant zijn ?
Advertentie
Oud 13-04-2006, 20:58
Verwijderd
Wat ik verder wil toevoegen aan dit nuttige topic, is dat het mij is opgevallen dat over de grens bij Tsjechië tot aan Plzen opvallend veel vrouwen op de bus zitten te wachten.
Oud 13-04-2006, 21:27
Gadje
Gadje is offline
Dit topic lijkt wel over de hoeren van het oostblok te gaan .
Alsof ze allemaal op je geld uit zijn...

Ik ben ook deels slavisch maar ik denk dat dat hard to get ook net zo goed bij nederlandse vrouwen is. Ik zie geen verschil.
Oud 13-04-2006, 21:38
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-04-2006 @ 21:58 :
Wat ik verder wil toevoegen aan dit nuttige topic, is dat het mij is opgevallen dat over de grens bij Tsjechië tot aan Plzen opvallend veel vrouwen op de bus zitten te wachten.
prima je maakt het topic nog nuttiger door deze opmerking

Het valt mij ook op dat Slavische vrouwen vrij hard kunnen zijn. Maar dat maakt ze juist aantrekkelijk. Verder kunnen alle clichés over tsjechische hoeren wel achterwege blijven.
Oud 13-04-2006, 21:56
ZerO
ZerO is offline
Om serieus antwoord te geven

Ik geloof dat ze ambitieuzer zijn dan andere vrouwen, omdat ze het niet makkelijk hebben. En hoe ze hun doel bereiken is per persoon verschillend. Sommige rennen achter EU sulletjes aan en anderen die studeren hard zodat ze kunnen overleven.
Status is zeer belangrijk voor ze net als uiterlijk. Ze houden ervan om een verleidelijke vrouw te zijn. Geen type die denkt ik trek een trui en een broek aan omdat het lekker makkelijk zit!
Ze weten goed mannen om hun vingers te winden, beter dan een west europese vrouw.

MAAR DIT IS GEWOON EEN STEREOTYPE !
Oud 13-04-2006, 23:14
Vice
Vice is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 13-04-2006 @ 19:12 :
Scandinavische vind ik nog mooier, maar Nederlandse vrouwen zijn zeker erg mooi, althans dat vind ik.
Ik vind veel Nederlandse vrouwen aan de grote kant. Mijn voorkeur is ook tussen de 1,55 meter en 1,65 meter als het om lengte gaat.
Oud 14-04-2006, 08:49
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
het valt me wel op dat als er Miss World verkiezingen e.d zijn, dat er heel vaak vrouwen winnen uit de Oostblokken.

Ik lees Celebrity en shit, en daarin staat bijna altijd weer dat als er een verkiezing is gehouden onder mooiste meisje dat er vaak Slavische vrouwen hebben gewonnen.

Wou ik even zeggen, om dit topic even lekker kansloos te maken , sorry
Oud 14-04-2006, 10:16
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Celebrity en shit?
Oud 14-04-2006, 10:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Vice schreef op 14-04-2006 @ 00:14 :
Ik vind veel Nederlandse vrouwen aan de grote kant. Mijn voorkeur is ook tussen de 1,55 meter en 1,65 meter als het om lengte gaat.
Nederlanders zijn het langste volk ter wereld, dus voor Nederlandse mannen maakt dat weinig uit.
Als ze maar niet groter dan mij zijn vind ik het best, tussen de 1,65 en 1,75 heeft mijn voorkeur.

@ Owl: Het karakter van Nederlandse vrouwen vind ik over het algemeen goed en ze zien er in het totaalplaatje goed uit naar mijn mening.
Oud 14-04-2006, 10:49
Escapism
Escapism is offline
in polen zijn ze heel makkelijk, hoor.
Oud 14-04-2006, 12:57
Vice
Vice is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 14-04-2006 @ 11:38 :
Nederlanders zijn het langste volk ter wereld, dus voor Nederlandse mannen maakt dat weinig uit.
Als ze maar niet groter dan mij zijn vind ik het best, tussen de 1,65 en 1,75 heeft mijn voorkeur.
Ik heb ook liever niet iemand die groter is dan ik.
Oud 14-04-2006, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 14-04-2006 @ 11:49 :
in polen zijn ze heel makkelijk, hoor.
Oud 14-04-2006, 13:42
reminiscent
reminiscent is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-04-2006 @ 21:55 :
Mijn ervaring is juist dat als je in een discotheek in oost-Europa met een EU-paspoort zwaait er meteen tien mokkels voor je op hun knieën gaan.
Waarom denk je? ( zonder sarcasme s.v.p.)
Oud 14-04-2006, 14:12
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-04-2006 @ 21:55 :
Wat betreft Rusland..

Van wat ik hier heb gehoord van de Russen is er in Rusland dienstplicht, wat heel streng is. Alle mannen die in het leger hebben gezeten zijn verneukt, omdat er zo inhumaan met hen wordt omgegaan. Er zijn russische jongens die jarenlang onderduiken om aan het leger te ontkomen. Ik geloof dat je pas na je 30e o.i.d. niet meer wordt gezocht. Het huis van je familie wordt ondersteboven gekeerd als ze je komen halen, contact met hen houden is dan ook niet aan te raden. En er zijn dus zat jongen die dat ondergedoken bestaan verkiezen boven het leger.

In ieder, van wat me is uitgelegd, is het voor een russische vrouw dus heel moeilijk om een 'goede' man te vinden omdat de meesten zijn verneukt door het leger. Dat alles, en geld natuurlijk.

Maar, dat is wat ik vooral heb gehoord van een vriendin die drie maanden in Rusland heeft gewoond (syberie) en deze verhalen heeft gehoord van de meisjes en jongens daar.
Oud 15-04-2006, 20:41
cam-boy18
cam-boy18 is offline
Citaat:

hmmm volgens mij hebt jij een serieus probleem en ben je niet helemaal zeker over jezelf dat je zo loopt te generaliseren en op dit moment ben jij het meest backstabbing....

@nare man lul niet , en praat niet over dingen waar je nix van weet

@Ts ik ben al 14 maanden samen met mijn bulgaars vrouwtje en alles gaat perfect ik vind bij haar zelf extra trouw en charmes die ik nooit zal kunnen vinden bij een nederlandse (kunnen ze nix aan doen maar het is gewoon een hele andere cultuur)

mijn tip versier haar niet anders dan dat je met een nl meisje zou doen ze willen niet 2e rangs worden behandeld of last hebben van die vooroordelen van optima en nare man bijvoorbeeld

su6 ermee
Oud 15-04-2006, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-04-2006 @ 21:58 :
Helaas moet je als 'buschauffeur' zeker geld toeleggen om ze in je truck te krijgen?
Oud 15-04-2006, 23:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De slavische vrouwen die ik ken zijn allemaal heel erg in zichzelf gekeerd, laten niet snel iets los over zichzelf.Ze werken hard om te krijgen wat ze willen En ze zijn veel bezig met hun uiterlijk, om te proberen zich mooi te maken voor de mannen.
Wat ik merk van slavische mannen, is dat ze mss wel erg hoffelijk kunnen zijn, maar dat ze eigenlijk toch verwachten dat vrouwlief gewoon de hele dag in de keuken staat, schoonmaakt en vooral niet tegenspreekt. En als zijn vrienden langskomen mag zij voor iedereen cateren, anders is het onbeleefd tegenover de 'gasten'.
Mss dat die vrouwen daarom wel zo hard hun best doen om te bewijzen dat ze meer zijn dan dat.
Oud 16-04-2006, 10:40
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Vice schreef op 14-04-2006 @ 00:14 :
he, verdorie.
Oud 16-04-2006, 14:36
babylove
babylove is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 12-04-2006 @ 22:47 :
Slavische (dus uit Rusland, Oekraine, Joegoslavië, Polen, Bosnië etc) vrouwen behoren voor mij tot de mooiste van de wereld. Het valt me op dat ze vaak flink hard to get spelen. Is het daar de cultuur dat de man al het initiatief moet nemen? Wie (van de mannen) heeft ervaring met 'oostblok meisjes'.
Hoe laat jij je (als slavische vrouw) het liefst versieren?

edit: Dit klinkt misschien sexueel getint en vulgair maar ik ben werkelijk geinteresseerd in deze vragen
Ik=gevleid (ik=Oekrains)

Al ben ik behoorlijk Nederlands haha. Ik ken wel veel slavische vrouwen die daar nog wonen en inderdaad, ze zijn heel koeltjes en afstandelijk, niet perse per definitie 'hard to get'. Maar zo zijn ze gewoon vaak. Ik denk dat je dat meisje gewoon moet leren kennen en als ze jou vertrouwd en goed kent, dan komt ze vanzelf echt wel losser!
Oud 16-04-2006, 18:33
Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Ik kom ook uit Rusland, en laat ik er dan ook maar een stereotype tegenaan gooien.

Veel russische vrouwen hechten volgens mij meer waarde aan status/geld/hoffelijkheid etc, en proberen dan ook vaak 'verleidelijk' voor de dag te komen. Het is inderdaad wel zo dat de man al het initiatief moet nemen. De mannen zijn ook behoorlijk serieus ingesteld. Ik heb 1 keer een russische vriend gehad en daar ben ik zo'n beetje gillend van weggerend omdat hij het na 1 maand over 'later trouwen' ging hebben (en dat vond hij zelf blijkbaar heel normaal).

En, uh, ja, als je als man geld hebt/uit europa of amerika komt dan komen (sommige) russische vrouwen wel op je af denk ik.
Oud 11-02-2007, 17:07
anyet
anyet is offline
Wat is dan het typische slavische uiterlijk, ik bedoel hoe kan het dan dat ze er mysterieus uitzien? kijken ze anders uit hun ogen?

op vakantie in tsjechië werd ik meerdere malen aangesproken in het engels door nederlandse mensen, omdat ze dachten dat ik oekraïns of russisch was....?

op school vinden ze mij er ook slavisch uitzien, wat zijn dat die typische kenmerken?

en in die verhalen van dat russische mannen erg hoffelijk zijn herken ik veel dingen in. Ik heb een tijdje een russische vriend gehad, waarmee ik nu nogsteeds goede vrienden ben en hij was idd ook een echte gentleman
Oud 11-02-2007, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Juda[NL] schreef op 12-04-2006 @ 22:50 :

ze heeft een keer naast mij staan trainen en daar is dus echt helemaal niets aan irl
Oud 11-02-2007, 17:10
Verwijderd
Upupup.
Oud 11-02-2007, 17:14
Verwijderd
ik vind russen arrogante, boerse, norse en asociale mensen..

leven compleet in hun eigen wereldje (achter een ijzeren gordijn) en hebben alleen oog voor westerse materiële zaken (niet voor de mensen, dus vergeet het versieren maar)

edit;

ik maak hier vast vrienden mee

Laatst gewijzigd op 11-02-2007 om 17:22.
Oud 11-02-2007, 17:31
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-02-2007 @ 18:10 :
Upupup.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten