Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2007, 13:59
Missy
Missy is offline
Hier kan je even lekker opscheppen over welke goede daad je deze week/dag heb gedaan.

Heb je laatst je beste vriendin geholpen met der grote liefde? Heb je een oud vrouwtje geholpen met oversteken? Heb je een ruzie goed gemaakt? Heb je je moeder geholpen met strijken?

Waarom? Gewoon uit fatsoen?

Laatst gewijzigd op 20-01-2007 om 10:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2007, 14:07
Gothic
Gothic is offline
Ik probeer m'n vriendin te blijven stimuleren en motiveren voor het tentamen van morgen. Maar dat is eigenlijk ook eigen belang. Ik wil graag met haar op vakantie en dat kan niet als zij geen 7 haalt...
Oud 18-01-2007, 15:10
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vanmiddag een oudere vrouw en een klasgenoot overeind geholpen na een harde windvlaag. Toen hun weer stonden, werd ik zelf geschept en op de straat stenen gekwakt, maar dat terzijde.
Oud 18-01-2007, 16:42
Verwijderd
Zondag heb ik zielige nieuwe orkestleden bij de groep proberen te betrekken. Goed van mij.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 21:09
AlopiA
AlopiA is offline
Ik heb vandaag een vrouw geholpen de kinderwagen uit de bus te tillen. En ik ben laatst voor een jongen opgestaan in de bus omdat hij met zijn poot in het gips op krukken liep.
Oud 18-01-2007, 21:43
lennuzz
lennuzz is offline
ik heb vandaag een heleboel momenten gehad waarop ik een goede daad wilde doen en t toen op t laatste moment niet deed waardoor ik heel asociaal leek. vond ik zelf.
het was eerst een stel foldertjes dat gevallen was voor in de bus en ik wilde t oprapen voor de buschauffeur maar toen ik uit wilde stappen waaide en regende t zo hard dat ik mezelf overeind wilde houden en gewoon ben doorgelopen. en t was asociaal omdat de foldertjes ook echt op t trapje lagen.
en 1 minuut later zag ik een omgewaaide kliko en die wilde ik op gaan rapen en toen dacht ik: ieuw, een kliko. dat doe ik niet
en zo nog wat dingetjes
Oud 19-01-2007, 21:57
XsharonX
XsharonX is offline
Gewonnen met bowlen. Telt dat ook?? (anders kreeg er ieman kapsones )
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 10:25
Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb een goed gesprek gehad met een collega en naar haar geluisterd, haar advies gegeven en dat ze altijd bij me terecht kan. Best lief van mezelf, ze heeft niemand anders om mee te praten, omdat veel mensen haar niet aardig vinden.

Ik heb iemand zodanig beïnvloed dat diegene ook gestopt is met roken!
Oud 20-01-2007, 10:28
Verwijderd
Iemand geholpen die moeite had met wiskunde ..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 21:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Donderdag een vriend bij me laten slapen die niet meer naar huis kon omdat de treinen niet reden Ik had eigenlijk geen tijd omdat ik de dag erna een tentamen had maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem op het station, in de kou te laten staan. Dan maar mijn tentamen verkloten
Oud 20-01-2007, 23:23
LM
LM is offline
Ik heb vandaag een lamzak die 30km onder de max snelheid zat ingehaald zonder (hem flink) af te snijden.

Lijkt me wel een goede daad.
Oud 29-01-2007, 12:26
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mijn sociale praatje met een oude man die als de dood was voor bloedprikken... Nu ben ik dat zelf ook heel erg, dus het was nogal wat om me over mijn eigen angsten heen te zetten en mezelf voor hem liet prikken zodat hij kon zien hoe het ging. Even mijn gezicht vertrekken, even in mijn eigen handjes knijpen en heel hard denken 'HELP!'

Maar het is weer gelukt.
Oud 29-01-2007, 12:47
Verwijderd
Een reep chocola gegeven aan een vriend die me laatst geholpen heeft met het opruimen van cd's.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 13:26
Papillon
Papillon is offline
Vanmorgen met een vriendin meegegaan naar het ziekenhuis. Omdat ze het niet zo zag zitten om alleen te gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 13:32
Nebel
Nebel is offline
Mijn moeder geknuffeld terwijl ik nog erg boos was, maar zodat zij rustig werd.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 13:53
Nona
Nona is offline
Ik heb vanmorgen om kwart voor vijf de vaatwasser leeg staan ruimen voor mijn moeder.
Oud 02-02-2007, 21:24
Repus Revorg
Repus Revorg is offline
Vandaag: Met iemand meegelopen die vroeg waar iets was...
Gistere: Iedereen opgebeld om te zeggen dat iets niet doorging
Eergisteren: een bal uit de gracht gevist nadat 2 jongetje hem erin hadden geschoten...

Zowieso elke dag een goeie daad, daar wordt niemand slechter van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten