![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb mijn kledingkast doorgekeken en wat kleding gevonden die ik nooit meer draag.
Doe maar een bod, ik hoef er niet zoveel voor te hebben. Ik kom dagelijks in Utrecht dus daar kunnen we afspreken, opsturen kan ook, dan zijn de verzendkosten voor de koper. Rode H&M Coltrui Maat M - 38 foto Geel v-hals shirtje. C&A Maat S - 36 ![]() Rood Only Shirt met de tekst 'Ouch Love Hurts' Maat M - 38 foto Zwart Wit gestreepte trui met 3 kwart mouw Yes or No maat: ik gok 38 ![]() Longsleeve New York. Witte mouw, lijkt alsof er een gewoon tshirt overheen zit. Zitten aan elkaar. Merk: New Yorker Maat: 38 foto Bruin - roze gestreept vest van wol Maat M ![]() Groene Only Shirt met de tekst: Let your inner sun shine trough Maat: M foto Laatst gewijzigd op 17-12-2006 om 23:20. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Schoenen:
Neppe roze allstars met print Maat 40 van de van haren ![]() foto 2 Lage rode nep allstars Maat 40 ![]() witte balerina's hebben wel wat weg van bowlingschoentjes van de Van haren Maat 40 foto Witte/roze teenslippers met allerlei kleuren stippen maat 39-40 (te klein gekocht) ![]() en ook nog wat sieraden: H&M solange ketting foto H&M solange ketting Rood met soort discoballetje. Leuk voor met een gala! foto bedeltjes ketting Met allerlei kleuren. foto Laatst gewijzigd op 17-12-2006 om 23:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||