Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
@marco: bedankt voor het opzoeken
Citaat:
Maar het probleem bij deze oplossing is dat ik 1) de installatiecd-rom niet meer heb en en tweede methode niet echt snap en zeker weet of ik er niets mee beschadig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je daadwerkelijke probleem is dat je plaatjes verdwenen; niet dat je computer tekort aan virtueel geheugen heeft. Die plaatjes zaten ook gewoon simpelweg niet meer in je Word bestand; er is geen manier om ze terug te halen. Word linkte er naar, maar sloeg het plaatje niet op in het Word bestand zelf. Dat plaatjes verdwijnen en vervangen met een vierkant is een overbekend probleem waar ik zelf ook vaak zat tegenaan gelopen ben. Vandaar de oplossing via MSPaint. Je kan nu wel idd. een Hijack this log gaan genereren, en misschien zal er zelfs wat op te vinden zijn, maar ik zet mijn geld erop in dat dat niks met je MS Word probleem te maken heeft. ![]() Zeker ook omdat ik jouw Word document bekeken heb. ![]() Laatst gewijzigd op 23-01-2007 om 23:54. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Oefen, doorgrond, begrijp en geef door Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
Software & Hardware |
[Hardeschijf] Installeren geeft problemen Someboy | 11 | 19-06-2005 13:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Over wachten, whisky en een paar andere dingen Tovenaar | 9 | 14-01-2005 16:50 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
De euro | 2 | 09-04-2001 20:23 |