Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2007, 16:18
borboleta
borboleta is offline
Hoi,

Bij 1 of andere reisorganisatie heb ik een mooie tocht door de baltische staten, finland en zweden gezien voor 800 euro.

Mijn vraag is; Zijn deze landen bewonderingswaardig?
En wat vinden jullie van de prijs? Is de natuur daar echt zo mooi, en is er veel toerisme?

Het is een reis van 3 weken, en helemaal inclusief alles. Eten en onderdak en vervoer. Wat vinden jullie?
Advertentie
Oud 16-01-2007, 20:44
Larry Flint
Larry Flint is offline
volgens mij klopt die prijs niet, je kan voor die prijs niet eens 3 weken naar turkije of kroatie oid volgens mij?
Oud 16-01-2007, 22:12
Ieke
Ieke is offline
---> Europa
Oud 16-01-2007, 23:25
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Zweden is wel erg gaaf, de anderen weet ik niet.

Qua prijs is het een aantrekkelijk aanbod, maar persoonlijk zou ik vinden dat je te weinig vrijheid hebt in wat te gaan doen, neem dat ook mee in je overweging.
Oud 20-01-2007, 00:14
Verwijderd
Als die prijs klopt moet je het zeker doen. Is absoluut goedkoop.

Zweden is erg mooi, vooral ten noorden van Stockholm. Verder is Stockholm ook helemaal top. Finland is een behoorlijk vlak land, maar heeft heel mooie bossen en meren en ook Helsinki is een geweldige stad.
De Baltische Staten zijn ook leuk. Mooiste hoofdstad vond ik Tallinn, daarna Riga en Vilnius het minste. Qua landen precies andersom: Litouwen het mooist, daarna Letland, en Estland het minste.
Oud 26-01-2007, 13:08
Verwijderd
Zoveel zinnigs kun je hier niet over zeggen. Het ligt er maar net aan waar je interesse naar uitgaat en welke plaatsen en gebieden je heen gaat.
Tallinn, Riga, Kaunas, Vilnius zijn allemaal interessante steden. Over de natuur ben ik geneigd te zeggen dat deze over het algemeen in Estland en Letland het fraaiste is. Het ligt er echter nogmaals maar net aan waar je heengaat.

Persoonlijk zou ik net als RHCP_NAC graag zelf willen bepalen waar ik heen zou gaan en niet vast zitten aan zo'n reisorganisatie, maar die 800 euro klinkt wel heel positief. Vraag je wel af wat daar wel en niet bij inbegrepen is.
Advertentie

Regels voor berichten