Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En alleen maar corpsballen valt wel mee, het is een massastudie, dus er zitten allerlei soorten mensen. In Utrecht wonen/studeren sowieso veel corpsballen, dus ze zitten er zeker in ruime mate tussen ja. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() misschien even verder gaan op ons andere forum? ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Okay, ik heb dus wel een grote kans dus. Citaat:
Dus daar zou ik eventueel iets van taalwetenschap in kunnen stoppen... Citaat:
Oh, dat is dus niet echt veel. Zelfs taalwetenschap heeft meer. ![]() Citaat:
![]() Ik zal mijn opties even op een rij zetten: 1. BA taalwetenschap+LLB rechten+MA taalwetenschap+LLM rechten 2. BA taalwetenschap+LLB rechten+LLM rechten 3. LLB rechten+profileringsruimte tlw.+LLM rechten 4. BA taalwetenschap+profileringruimte rechten+MA taalwetenschap Zelf ben ik geneigd te gaan voor optie 2. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoeveel pagina's moet je bijvoorbeeld lezen per week ongeveer? En heb je ook 'huiswerk' als in: casussen oplossen? Ik weet wel dat jij ULC doet, maar misschien kun je toch een indicatie geven. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt deels gelijk hoor, natuurlijk is het een vorm van vluchtgedrag. Maar het is niet alsof ik wil stoppen met taalwetenschap. Sommige dingen vind ik best leuk, maar ik zie dit gewoon niet m'n hele leven doen. Dat is toch niet zo raar? Klankverschuivingen in het Swahili zijn heel leuk, maar wat moet ik er mee? Ik zoek naar een balans tussen nuttig en leuk, en als ik alleen taalwetenschap zou blijven doen zou het teveel naar het laatste overslaan. Het is allemaal gewoon een beetje eenzijdig, ik zoek meer uitdaging buiten dit zonder het te moeten opgeven. En dan kan ik net zo goed twee studies proberen te doen. Lukt het niet? Jammer, dan weet ik dat. Lukt het wel, dan heb ik die vurig gewenste balans gevonden. Het gaat er gewoon om: hoe vind ik iets dat én nuttig én leuk is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geneeskunde vind ik heel erg leuk maar ik ben er lang niet al mijn tijd in kwijt en mede omdat het ook een soort opgewaardeerde HBO-studie (in sneltreinvaart, dat wel weer) is, denk ik er ook over om weer vakken Geschiedenis te gaan volgen. Het heeft een andere inslag, het is interessant en een leuke afwisseling (want: academisch ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan mag ik nog blij zijn dat ze hier niet zonder carnaval kunnen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Kan ik zo Rechten gaan studeren? Youdoit | 11 | 15-09-2009 20:23 | |
Studeren |
Deel je ervaringen met andere forummers! autodropje | 140 | 05-10-2005 10:52 | |
Algemene schoolzaken |
van CE naar de studie rechten Patrick_vN | 23 | 11-08-2005 11:02 | |
Studeren |
[WO] Muziekwetenschap Verwijderd | 28 | 22-12-2004 13:10 | |
Studeren |
Rechten studie.. *ABC* | 212 | 19-12-2004 13:51 | |
Studeren |
Vakken bachelor Rechtsgeleerdheid UU Verwijderd | 8 | 11-11-2004 16:07 |