Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2007, 00:17
Mikado
Mikado is offline
Hoi! ik zit in mijn tweede jaar van de bachelor opleiding fysiotherapie. ik heb hiervoor 2,5 jr op de ALO Amsterdam gezeten en moest helaas met een hardnekkige blessure afhaken (verklaart mijn huidige studiekeuze). nu mijn 'probleem'; IK WIL TERUG! ik weet dat er in tilburg een verkorte opleiding is, en ik vroeg me af of er iemand was hoe dat er zo ongeveer aan toe gaat. zijn er meer mensen die een opleiding hebben gedaan voordat ze naar de ALO zijn gegaan?
greetz
Thijs

ps. ik laat me opereren aan mijn blessure en verwacht dat die helemaal weg zal zijn als ik klaar ben met mijn studie fysiotherapie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2007, 08:48
Miracle
Miracle is offline
>> Studiekeuze

Maare, waar probeer je nu al naar de ALO te gaan als je nog 2,5 jaar fysiotherapie moet doen?
Oud 01-02-2007, 14:22
Mikado
Mikado is offline
het is onderdeel van een planning. ik wil voor de operatie in een basisconditie verkeren, vervolgens moet ik een half jaar revalideren en dan opnieuw in conditie komen en de basis oefeningen (turnen, dansen, spel, zwemmen etc) inslijpen. het is dus nogal een complex gebeuren en ik wil straks goed voorbereid zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 15:06
snoopy
snoopy is offline
dus je wilt eigenlijk gewoon graag weten of er iemand de verkorte opleiding gedaan heeft?
Reageren

Regels voor berichten