![]() |
|
Ik las net dit topic en ik vond het wel een interessante vraag.
De topic titel spreekt voor zich; welke drugs heb je ooit genomen waarvan je het achteraf liever niet had gedaan?
|
![]() |
||
Citaat:
Maar toch heb ik geen spijt van het feit dat ik ben gaan blowen.
||
Citaat:
Het probleem is alleen dat je bij de meeste situaties geen duidelijk zicht heb op de consequenties van je acties.
||
Citaat:
Een voorbeeld: een vriend van me wilde ook een keer 'meedoen' met blowen. Hij heeft misschien 5 trekjes genomen ofzo. Gevolg: hij heeft zowat zn maag eruit gekotst en is de hele dag strontziek geweest. Vanzelfsprekend heeft hij er spijt van dat hij die dag is gaan blowen. Ik denk niet dat hij dit logischerwijs in had kunnen schatten, aangezien je het helemaal niet verwacht dat je op zo'n 'lichte' ingeburgerde drug zo slecht reageert.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je hebt echt geen tweede paddotrip nodig om je eerste te verwerken hoor, nuchter is de mens ook tot een hoop in staat ![]() gewoon ff de tijd geven en bij jezelf nagaan wat er verkeerd ging (waarschijnlijk verkeerde setting/mindset) en nagaan hoe je dat kan veranderen. ennn vooral elke ervaring als een totaal nieuwe ervaring zien! niet met je gedachte blijven hangen bij die oude trip. als je de volgende keer wel een juiste set en setting hebt is de kans groot dat de trip totaal anders wordt en gewoon relaxt (mja of je bent gewoon niet het type dat het leuk vind om de werkelijkheid te zien veranderen) Laatst gewijzigd op 22-01-2007 om 11:09. |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt mij. Als ik echter een tijdmachine had, had ik de dag dat ik mijn vader voor het laatst zag wat beter willen besteden.
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() en spijt, ach, Citaat:
Niks ernstigs verder, maar wel dat je zegt, 'ik meen dat het ook anders had kunnen zijn' ![]() Afijn, daar leer je van, en als het goed is hoeft het dan niet vaker dan die paar keer voor te komen
||
Citaat:
![]() ![]() Nee maar hij wilt het gebruiken als een soort medicijn (of therapie) om van die vervelende gedachtes af te komen. Daarom zei ik het zo ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Afgezien van alle euro's die ik aan wiet (en meer) heb uitgegeven heb ik er ook harde guldens in gestoken en ga ik eventueel zelfs toekomstige valuta eraan uitgeven. Spijtig is het dat het jaarlijkse bedrag dat ik besteed aan brood en beleg uitkomt boven de 150 euro, en ook is het spijtig dat ik een slordige 5000 jaarlijks aan huur betaal, maarja, dat kost het nu eenmaal. Als ik mijn wietbudget aan muziek zou uitgeven en mijn wiet gratis illegaal zou downloaden had ik elke maand 3 cdees en 10 gigabyte aan 320kpbs/lossless wiet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dat vindt, dan moet je helemaal kappen. Spijt hebben is iets verschrikkelijks. Ik heb ook van dingen spijt, maar niet van dingen waar ik plezier aan beleefd heb. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als dat betekend dat je er spijt van hebt dan heb je pech. Dat had je je van te voren maar moeten bedenken.
||
Citaat:
Beter (Fuck jou Bas je hebt me ermee aangestoken) probeer je te achterhalen waar je dan precies de fout hebt gemaakt zodat je er wat van kan leren. Namelijk hoe je in de toekomst kan voorkomen dat je dezelfde fout weer maakt. Maak je hem toch weer dan ben je of een hopeloos geval wat niet wil leren of was het mischien toch niet zo fout als je in eerste instantie dacht.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Ik word nooit gewoon. Verwijderd | 313 | 02-12-2005 19:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ... Verwijderd | 18 | 30-01-2004 16:16 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend & zijn vrienden.. Piccola | 93 | 27-09-2002 19:40 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
GELUK HANGT NIET AF VAN JE GEWICHT!! (lees a.u.b) Snow White | 19 | 11-02-2002 14:21 |