Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2006, 16:03
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
iemand ervaring mee? lijkt me zelf nogal een verwarrend iets!
Oud 11-12-2006, 16:10
stout!
stout! is offline
Hè, gezellig.

Maar misschien meer iets voor seksualiteit.
Oud 11-12-2006, 16:13
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
ow haha zit inderdaad op het verkeerde forum. kan iemand hem verplaatsen?
Oud 11-12-2006, 16:14
Bloem
Bloem is offline
Uiteraard
Oud 11-12-2006, 16:20
stout!
stout! is offline
Ik snap nooit hoe je per ongeluk op het verkeerde forum kunt zitten ?
Oud 11-12-2006, 16:21
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
toch kan het
Oud 11-12-2006, 16:35
Verwijderd
Heb zelf ook recentelijk zo'n aanbod gehad, alleen dan als 2de man. Dat heb ik maar afgeslagen ben niet zo van de mannen
Oud 11-12-2006, 17:13
BendeBen
BendeBen is offline
verwarrend? je hoeft alleen maar te vangen..

2 vrouwen daarentegen..
Oud 11-12-2006, 17:28
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 11-12-2006 @ 18:13 :
verwarrend? je hoeft alleen maar te vangen..

2 vrouwen daarentegen..
idd, hoe moeilijk kan het zijn als vrouw zijnde.

voor de man die 2 vrouwen moet plezieren, lijkt het mij echter verdomd lastig nog.
Oud 11-12-2006, 17:43
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
ikbenLINDA schreef op 11-12-2006 @ 17:03 :
iemand ervaring mee? lijkt me zelf nogal een verwarrend iets!
Hoezo verwarrend?
Oud 11-12-2006, 17:50
juno
juno is offline
Nou ja, van wie welk been is dat langs komt zeilen bijvoorbeeld.
Oud 11-12-2006, 18:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Tiño schreef op 11-12-2006 @ 17:28 :
idd, hoe moeilijk kan het zijn als vrouw zijnde.

voor de man die 2 vrouwen moet plezieren, lijkt het mij echter verdomd lastig nog.
Een trio doe je toch met z'n drieen? Dan hoef je toch niet in je eentje 2 mensen tevreden te houden of heb ik nou een heel verkeerd beeld van een trio
Oud 11-12-2006, 18:42
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Qimm schreef op 11-12-2006 @ 19:08 :
Een trio doe je toch met z'n drieen? Dan hoef je toch niet in je eentje 2 mensen tevreden te houden of heb ik nou een heel verkeerd beeld van een trio
idd, plus het slaat nergens op want met die redenering zou je als je een trio met 2 mannen doet, dus in je eentje 2 mannen moeten bevredigen, en dat is niet verdomd lastig?
Oud 11-12-2006, 18:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 11-12-2006 @ 19:42 :
idd, plus het slaat nergens op want met die redenering zou je als je een trio met 2 mannen doet, dus in je eentje 2 mannen moeten bevredigen, en dat is niet verdomd lastig?
Och, een vrouw heeft 3 ingangen...
Oud 11-12-2006, 18:51
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Qimm schreef op 11-12-2006 @ 19:08 :
Ligt er aan of de twee mannen ook in elkaar geinteresseerd zijn of dat ze het gewoon geil vinden om met zn tweeen een meisje te verwennen en de ander met het meisje bezig te zien (maar stiekem een afkeer hebben van man-man actie want 'dat is voor homo's ')
Oud 11-12-2006, 19:03
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-12-2006 @ 19:48 :
Och, een vrouw heeft 3 ingangen...
ja en een man heeft een tong, 2 paar handen, 10 vingers en een pik, dus dat moet ook geen probleem zijn lijkt me.
de opmerking sloeg gewoon nergens op, daar ging het mij om.
Oud 11-12-2006, 19:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 11-12-2006 @ 20:03 :
ja en een man heeft een tong, 2 paar handen, 10 vingers en een pik, dus dat moet ook geen probleem zijn lijkt me.
Je moet misschien eens dingen wat minder serieus nemen
Oud 11-12-2006, 19:12
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-12-2006 @ 20:06 :
Je moet misschien eens dingen wat minder serieus nemen
ik geloof dat tino het zelf ook serieus bedoelde, dus reageerde ik serieus.
jij had er niet op hoeven te reageren want ik had het tegen hem

ot; ik heb er geen ervaring mee en er lijkt me weinig aan. ik snap niet wat je er precies verwarrend aan vind en wat je verder met het topic wil want er zullen maar weinig mensen zijn die ervaring met een trio (mmv) hebben denk ik.
Oud 11-12-2006, 19:30
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
leuk ! doen !
Oud 11-12-2006, 19:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 11-12-2006 @ 18:51 :
Ligt er aan of de twee mannen ook in elkaar geinteresseerd zijn of dat ze het gewoon geil vinden om met zn tweeen een meisje te verwennen en de ander met het meisje bezig te zien (maar stiekem een afkeer hebben van man-man actie want 'dat is voor homo's ')
Dan is het IMO geen trio maar elkaar afwisselen.
Oud 11-12-2006, 19:47
juno
juno is offline
who cares, zolang wij maar van twee kanten bevreeen worden, toch?
Oud 11-12-2006, 23:57
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
één paar handen
Oud 12-12-2006, 01:01
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
was gewoon benieuwd of mensen er ervaring mee hadden en hoe ze dat dan precies doen. met sex lijkt het me logischer dat je op elkaar gericht bent en als je opeens met z'n drietjes bent lijkt het me verwarrend om steeds bezig te zijn met wie je wat aan het doen bent. eentje soort van buiten sluiten is ook weer zo lullig..
Oud 12-12-2006, 08:43
Verwijderd
Lijkt mij ook verwarrend. En ik heb er geen evaring mee. Maar als jij geen morele of emotionele bezwaren hebt, zou ik zeggen: gewoon proberen, zo'n kans krijg je niet vaak

edit: als je de jongens in kwestie wel allebei aantrekkelijk vindt natuurlijk

Laatst gewijzigd op 12-12-2006 om 09:39.
Oud 12-12-2006, 09:25
Verwijderd
Bij voorbaat heb ik het idee dat het gewoon twee jongens zijn die seks met jou willen hebben, en dat het dus inderdaad gewoon een soort van afwisseling is. Ik zou het niet doen, want ik vind het een raar idee en zou me gebruikt voelen.
Oud 12-12-2006, 20:31
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
nee die ene ken ik helemaal niet en hij mij ook niet. heb met kerst een date die schijnbaar een beetje bi is en hij zegt dat als ik wil hij er voor me een andere man bij haalt. maar ja denk niet dat dat zo'n succes gaat worden ik hou het maar gewoon bij eentje denk ik
Oud 12-12-2006, 20:56
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
ikbenLINDA schreef op 12-12-2006 @ 21:31 :
nee die ene ken ik helemaal niet en hij mij ook niet. heb met kerst een date die schijnbaar een beetje bi is en hij zegt dat als ik wil hij er voor me een andere man bij haalt. maar ja denk niet dat dat zo'n succes gaat worden ik hou het maar gewoon bij eentje denk ik
Die vent wil gewoon een andere vent batsen en jij bent zijn excuus zodat ie het stoer kan vertellen aan zijn vriendjes!
Oud 12-12-2006, 21:12
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Hulk schreef op 12-12-2006 @ 00:57 :
één paar handen
ohja
Oud 13-12-2006, 12:04
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Gewoon proberen als je dat wilt.
Dubbele aandacht van 2 mannen, wie wilt dat als (single) vrouw-zijnde nou niet?
Oud 13-12-2006, 17:53
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
jawel, een vrouw kan zich laten vullen, een man moet zorgen dat die 2vrouwen wat te doen hebben,

bedoelde niet dat het voor een vrouw niks voorstelt,maar het lijkt me, als het al moeilijk zou kunnen zijn, net ff iets lastiger voor 1man met 2 vrouwen als voor 1 vrouw met 2 mannen.

Dus,zo stom is het niet, heb er wel degelijk ff over doorgedacht.
Oud 13-12-2006, 18:15
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Tiño schreef op 13-12-2006 @ 18:53 :
jawel, een vrouw kan zich laten vullen, een man moet zorgen dat die 2vrouwen wat te doen hebben,

bedoelde niet dat het voor een vrouw niks voorstelt,maar het lijkt me, als het al moeilijk zou kunnen zijn, net ff iets lastiger voor 1man met 2 vrouwen als voor 1 vrouw met 2 mannen.

ik zei niet dat het stom is, maar ondanks je uitleg vind ik het nergens op slaan . maakt niet uit verder.
Oud 13-12-2006, 18:23
Verwijderd
Toch heeft ie gewoon een punt hoor
Oud 13-12-2006, 19:44
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 13-12-2006 @ 19:15 :
ik zei niet dat het stom is, maar ondanks je uitleg vind ik het nergens op slaan . maakt niet uit verder.
hmm, nou oke, maakt niet uit ook.

ik bedoelde het verder niet negatief ofzo naar iemand toe.

k doe zelf toch niet aan trio's dus mijn mening berust niet op praktijkervaring.
Oud 14-12-2006, 10:43
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 13-12-2006 @ 13:04 :
Gewoon proberen als je dat wilt.
Dubbele aandacht van 2 mannen, wie wilt dat als (single) vrouw-zijnde nou niet?
Oud 15-12-2006, 07:18
Megadeth
Megadeth is offline
Een aanbod gehad? Hoe moet ik me dat voorstellen? Gewoon s'avonds bij een biertje of s'middags bij de koffie:

Zeg Linda, een vriend en ik willen graag een trio doen en nu lijk jij me de perfecte kandidate, denk er maar ff over na.

Ze zeggen dan wel dat het iedere man zijn droom is, maar het lijkt mij persoonlijk helemaal niks. (Ook niet met 2 vrouwen).
Oud 15-12-2006, 14:22
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Tiño schreef op 13-12-2006 @ 18:53 :

Ik denk dat die vrouwen ook best iets met elkaar kunnen, dus 1 man met 2 vrouwen is volgens mij niet moeilijker? Dan lijkt het me eerder moeilijker met 2 mannen, omdat vrouwen wat makkelijker zijn met vrouwen dan mannen met mannen.
Het is toch niet de bedoeling dat die ene man twee vrouwen bezighoudt? Of heb ik ook weer een verkeerd beeld van een trio
Oud 15-12-2006, 17:12
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 15-12-2006 @ 08:18 :
Ze zeggen dan wel dat het iedere man zijn droom is, maar het lijkt mij persoonlijk helemaal niks. (Ook niet met 2 vrouwen).
Ik sluit me hier bij aan, echter zal ik het wel eens proberen als ieand me het vraagt denk ik....
Oud 15-12-2006, 17:53
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Lijkt me niks!
Oud 15-12-2006, 20:45
Nona
Nona is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 15-12-2006 @ 08:18 :
Een aanbod gehad? Hoe moet ik me dat voorstellen? Gewoon s'avonds bij een biertje of s'middags bij de koffie:

Zeg Linda, een vriend en ik willen graag een trio doen en nu lijk jij me de perfecte kandidate, denk er maar ff over na.
Hoe zou je zoiets anders willen doen?
Oud 15-12-2006, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 15-12-2006 @ 21:45 :
Hoe zou je zoiets anders willen doen?
In mijn geval was het een meisje dat met uitgaan op mij afkwam en zei:"Ik vind jou een lekker ding... en mijn vriend ook." Waarna ze me in mn bil kneep
Je ziet, iig nog een andere manier om iemand zoiets dergelijks duidelijk te maken ;x
Oud 16-12-2006, 02:51
Verwijderd
Je hebt 2 handen, je kan tegelijk trekken.

Je hebt n mond... Wissel af met hand.

Je hebt n kut en n kont. Past allebei n lul in.
Oud 16-12-2006, 13:01
Giovanny
Giovanny is offline
Ik heb vorige jaar vaker trio's gedaan, zowel met een man erbij als met 2 meiden. Een man heeft genoeg gereedschap om een vrouw, of meerdere, te plezieren. Je moet het alleen weten te gebruiken.

In een vaste relatie zou ik niet kiezen voor een trio, brengt alleen maar problemen en jaloezie met zich mee.
Oud 14-02-2007, 16:10
Jamesss
Jamesss is offline
Het is helemaal niet moeilijk, en enkel verwarrend als je in een relatie zit en er jaloezie of verliefdheid gaat meespelen.

Ik heb vaker trio's gedaan, en dat waren uitsluitend MVM (man-vrouw-man) trio's. Je hoeft er als man niet bi voor te zijn, ik merk echter wel dat veel jongens zich onzeker voelen bij de gedachte aan een 2e kerel in de aanwezigheid van een meid ( tijdens sex dan...)

Ik vind het een erg opwindende combinatie, omdat je meestal een meisje hebt die op een manier bevredigd wordt zoals ze nog niet eerder heeft meegemaakt...je proeft die spanning, je voelt hoe ze overweldigd wordt door de aandacht, en je kan allerlei standjes en dingen doen die je met zn 2en niet kan proberen.
Belangrijk is dat jij (als meisje) van te voren weet wat JIJ wil, wat niet en wat je fantasiën over zo'n trio zijn. Wil je alleen op de normale manier neuken, of ook anaal en bestaat er opeens de mogelijkheid om gesandwiched te worden....?
Ook al ben je met 2 jongens... je kan als meisje de hele boel zo laten gaan als jij wil: in het meest gunstige geval komen de jongens om de beurten klaar en wisselen ze dan telkens. jij wordt continue genomen en zorgt dat er weer een pik stijf wordt...

James "die dr wel voor in is" hihihi
Oud 14-02-2007, 16:15
adon1s
adon1s is offline
Moet je wel een flinke kut hebben wil je er 2 tegelijk palen.
Oud 14-02-2007, 16:24
Jamesss
Jamesss is offline
Citaat:
adon1s schreef op 14-02-2007 @ 17:15 :
Moet je wel een flinke kut hebben wil je er 2 tegelijk palen.
Sandwichen is tegelijk 1 in de kut, en 1 in de kont. Ook wel DP (double penetration) genoemd.
Oud 21-02-2007, 18:50
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
nou ik zou het wel weten
Oud 21-02-2007, 23:08
Rec_It
Rec_It is offline
ik zou er ook geen problemen mee hebben, ik denk ook dat het binnen een relatie kan, zeker wel. Alleen zulk soort dingen verschillen gewoon heel erg per persoon.
Oud 22-02-2007, 00:42
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Rec_It schreef op 22-02-2007 @ 00:08 :
ik zou er ook geen problemen mee hebben, ik denk ook dat het binnen een relatie kan, zeker wel. Alleen zulk soort dingen verschillen gewoon heel erg per persoon.
tuurlijk heb jij geen problemen met 2 mannetjes. meer zielen, meer vreugd
Oud 22-02-2007, 08:59
Verwijderd
Binnen een relatie zou ik het niet doen, denk ik. Wel als ik gevraagd werd bijvoorbeeld als TS of door een stel. Dat zou ik eerder doen dan binnen mijn eigen relatie, het is denk ik altijd wat vreemd dan.
Sja, wat betreft TS; als je je er goed bij voelt, waarom niet? Gebeurt vast niet vaak dat je zo'n "kans" krijgt. Maar ga idd, wat James zegt, goed na voor jezelf wat je precies allemaal wil.
Enne, have fun.
Oud 22-02-2007, 09:18
Maarten
Maarten is offline
Topic komt een beetje over als, KIJK hoe leuk ik ben! ik heb een aanbod gehad voor een trio met twee mannen
Topic gesloten

Regels voor berichten