Hallo,
Ik wil het volgende kwijt:
Ik heb best veel vrienden waar ik goed mee omga. Met 2 a 3 goede vrienden na de school ook. De rest ga ik alleen maar mee om op school.
Maar die 3 goede maten van me gaan nooit op stap ofzo,en als ik ze vraag om eens mee te gaan naar iets gaan ze ook niet mee.
En ik wil ook wel eens uitgaan enzo,maar in mijn eentje is er natuurlijk niks aan. Met z'n 2en is natuurlijk ook niet echt gezellig.
Maar ik ben ieder jaar in een nieuwe klas moeten gaan. Had ik dan eindelijk een goede vriendschapsband met een aantal personen,werd de klassen weer helemaal anders verdeeld,en ga je elkaar toch uit het oog verliezen. Ik zit nu in het eerste jaar van MBO opleiding.
Kan op school super goed omgaan met veel personen uit de klas. Maar ik denk nog niet dat ik zo'n goede band met ze heb om ook na school af te spreken ,zoals bijv. uitgaan naar feesten enz.
Is het bij jullie ook dat jullie bijv. pas na een half jaar dat je nieuwe vrienden hebt leren kennen op je school/opleiding,dat jullie dan ook bijv. gaan vragen of die persoon mee uitgaan.
Want om nu een persoon mee te vragen,en je kent hem pas 2 maanden ofzo
Ik zou graag jullie meningen willen horen...