Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2007, 20:31
Paulusma P
Paulusma P is offline
Hallo,

Ik wil het volgende kwijt:

Ik heb best veel vrienden waar ik goed mee omga. Met 2 a 3 goede vrienden na de school ook. De rest ga ik alleen maar mee om op school.

Maar die 3 goede maten van me gaan nooit op stap ofzo,en als ik ze vraag om eens mee te gaan naar iets gaan ze ook niet mee.

En ik wil ook wel eens uitgaan enzo,maar in mijn eentje is er natuurlijk niks aan. Met z'n 2en is natuurlijk ook niet echt gezellig.

Maar ik ben ieder jaar in een nieuwe klas moeten gaan. Had ik dan eindelijk een goede vriendschapsband met een aantal personen,werd de klassen weer helemaal anders verdeeld,en ga je elkaar toch uit het oog verliezen. Ik zit nu in het eerste jaar van MBO opleiding.
Kan op school super goed omgaan met veel personen uit de klas. Maar ik denk nog niet dat ik zo'n goede band met ze heb om ook na school af te spreken ,zoals bijv. uitgaan naar feesten enz.

Is het bij jullie ook dat jullie bijv. pas na een half jaar dat je nieuwe vrienden hebt leren kennen op je school/opleiding,dat jullie dan ook bijv. gaan vragen of die persoon mee uitgaan.
Want om nu een persoon mee te vragen,en je kent hem pas 2 maanden ofzo

Ik zou graag jullie meningen willen horen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2007, 20:52
Crimson
Crimson is offline
Gaat soms best makkelijk, je zegt gewoon van.. Goh, ik wil een keertje zwemmen, ga je mee. Of: ken je die en die kroeg? Ja relaxed he, zullen we er zaterdag heen gaan
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 21:09
Volk
Volk is offline
Vraag of ie na school zin heeft om effe wat te drinken ofzo..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 21:11
Luki
Luki is offline
Some people just come and go...

En verder, als ze niet uit willen is het waarschijnlijk ook geen bal aan om met ze uit te gaan. En uitgaan met z'n 2en gaat er best mee door vind ik. Dus ik zou dat gewoon doen, en dan ontmoet je daar misschien wel mensen...
Oud 31-01-2007, 22:20
Myuki
Myuki is offline
Niet zo verlegen zijn.
Oud 31-01-2007, 22:33
Verwijderd
Ik ging na goed een maand al meedoen aan een nachtelijk sporttounooi, feesten, excursies en wat dan ook met mensen van mn nieuwe studie. Maar dat was gewoon omdat het echt super leuk klikte. Dus eigenlijk had ik dat niet, dat pas na een half jaar ik uitging met ze.

Ik vind het helemaal niet gek om na 2 maanden mensen mee uit te vragen. Je leert elkaar juist beter kennen als je iets onderneemt met een groep!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 15:09
Verwijderd
Volgens mij ga ik gewoon met mensen om en dan komt vanzelf uitgaan ter sprake... Ik denk er nooit zo veel over na, het gebeurt gewoon. Ligt er wel aan of die mensen in de buurt wonen, natuurlijk...

Gewoon doen, dus, in de trant van "Goh, heb wel zin om donderdag uit te gaan. Ga je mee?" ofzoiets.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 15:28
Verwijderd
Als jij graag met iemand uit wilt gaan, dan zou ik dat idd gewoon vragen aan die persoon... Bij mijn studie gingen ze na één of twee weken al samen naar feesten en weet ik het wat voor ongein allemaal.

Zelf heb ik geen behoefte aan uitgaan en de mensen van mijn studie wonen ook veel te ver weg om bv. samen wat te drinken of naar de stad te gaan oid (en na college's is mijn energie op, dus dat behoort ook niet tot de mogelijkheden).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten