Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb het nooit zelf nagemeten ofzo hoor, maar anderen wel en hun antwoorden variëren
![]() Kookpunt staat iig op 200*C dus wanneer t begint te verdampen zal afhankelijk zijn van de wiet lijkt me. Een pizza bakken op 150*C lijkt me enigzins onsmakelijk.
||
Citaat:
Tip: Leg de wiet in hele kleine kruimels onder plakken met (vette) kaas. Zelf 1x gedaan, werkte goed, maar ik hou niet zo van het effect van wiet en de lamlendigheid de dag erna. Het is in principe wel een van de minst onverstandige manieren om drugs te gebruiken ![]() oh ja edit: gebruik liever kleine kruimels hasj die je onder de kaas legt. en in beide gevallen geldt: hoe kleiner de kruimels, des te beter je de vieze smaak over de hele pizza kunt verdelen.
Laatst gewijzigd op 07-12-2006 om 19:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vast niet, ik eet gewoon drie uur van te voren niets, de rest van de dag eet ik wel gewoon. Ik eet dus bijvoorbeeld om 18.00 uur warm en neem dan om 21.00 de paddo's. Dat werkt bij mij gewoon beter. Ongeacht hoe vaak ik het doe. Maar ik denk dat dat ook gewoon afhankelijk is van de snelheid van je stofwisseling en je gevoeligheid ervoor en dat is per persoon heel verschillend.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het inmiddels meer klinken als een op een varken slaande tang, daar de discussie weer eens goed offtopic begint te zeilen. Mijn punt was dat wat jij zei mijns inziens nogal onzinnig was. Vooral gezien de vagelijke en overdadige manier waarop je met het nietszeggende woord 'gewoon' strooit om je beweringen niet te (hoeven) onderbouwen.
Laatst gewijzigd op 13-12-2006 om 15:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Chocolade: Chocolade an sich heeft weinig effect, zeker waar. Het ging dan ook om de combinatie met paddo's. Je hebt chocorepen met meer dan 72% cacao. Als je daar een stukje van op eet versterkt het de trip. Veel paddorepen zijn ook met deze chocolade gemaakt. Passiebloem Mensen die bijna nooit paddo's eten moeten inderdaad oppassen met versterkende middelen zoals passiebloem wat inderdaad een lichte MAO-remmer is. Slik je zelf al chemische MAO-remmers dan is het uberhaupt geen goed idee om paddo's te eten. Je geestelijke toestand moet wel stabiel zijn als je paddo's eet. Uit een trip komen: Het is bij paddo's makkelijk uit een trip komen je hoeft alleen maar te eten (het liefst fruit of vet eten zoals pinda's). De trip zakt dan heel snel af. Wat die thee betreft: ik heb vanalles geprobeerd in de 5 jaar dat ik nu paddo, kleinere stukjes, langer koken, vasten en ga zo maar door, het werkt bij mij gewoon niet.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
En ik denk dat jij ook nuchter wel genoeg aan het trippen bent. ![]()
||
Citaat:
Daarom dien jij inderdaad voor jezelf te spreken wat betreft de precieze uitwerking en mag ik alleen maar speculeren, daarbij gestrekt door de controleerbare en feitelijk aangetoonde werking van bepaalde stoffen op een menselijk lichaam in het algemeen. Ondanks dat het bij een speculatie blijft als ik een uitspraak zou doen over het effect van paddo's op jouw specifiek persoontje dien ik het met argumenten te onderbouwen en middels logica mijn mede-topiccers van een zinvolle bijdrage te voorzien. En als je dat niet kunt, of gewoon een bewering doet en dat staaft met het gegeven dat het volgens jou een 'feit is dat het gewoon zo is' dan heb ik liever dat je je mond houdt ![]() En hetis natuurlijk de vraag of het prettiger is nuchter genoeg te trippen of trippend te nuchter te zijn ![]()
||
Citaat:
Dat jij in een boekje hebt gelezen over welke effecten bepaalde stoffen op het menselijk lichaam hebben is fijn, maar zolang je niet of nauwelijks ervaring hebt met een desbetreffende stof is dat dus nietszeggend. In deze hele topic heb ik nergens een persoonlijke indruk als feit verkondigd. Doordat bepaalde zaken bij mij werken, zijn ze dus voor mijn "persoontje" een feit. Ik heb nergens geroepen dat het voor een ander dan ook een feit is. Ik snap dus niet waar je je zo druk om maakt, maar ik hou wel van mensen die zo lekker happen. ![]()
|
En ik hou er wel van te happen dus ik kan constateren dat we beiden in ons element zijn
![]() Vanuit mijn opleiding wordt mij bijgebracht een bepaalde manier van onderbouwen en uitleggen van mijn denkbeelden te hanteren, en daarbij wordt (is) vaak en hard de nadruk gelegd op het vermijden van het gebruik van termen/uitdrukkingen als 'gewoon' en 'weetjewel', 'enzo' enzo ( ![]() Dit omdat dat soort woorden naast niets toevoegen of bevestigen afbreuk doen aan de manier waarop een uitleg wordt geïnterpreteerd en serieusgenomen. En als ik met je in discussie ga ga ik ervanuit dat we elkaar serieus proberen te nemen. Daarom struikelde ik over je toepassing van 'gewoon' en ga ik als gevolg daarvan later ook mierenneuken om spelfouten. Als ik in een boekje lees dat, naarmate je meer voedsel tot je neemt na inname van een willekeurige werkzame stof die via het spijsverteringsstelsel werkt, de werkzaamheid van de stof wordt onderdrukt omdat daarmee de concentratie en dus sterkte van de werkzame stof daalt dan is dat in die zin 'nietszeggend' dat daarmee niet gezegd is wat de concrete al dan niet meetbare effecten zijn die optreden in verhouding tot een andere situatie/opstelling. Hoewel t vrij nauwkeurig omschreven wordt*, heb je gelijk dat ik me daar een beter beeld van kan vormen wanneer ik dat aan den lijve ondervonden heb. En dat heb ik dan ook, want van speculeren alleen wordt men niet wijs. Mijn voorkeur gaat er trouwens niet vanuit mijn ervaring af te meten in 'jaren dat ik nu paddo' of de frequentie waarin die plaatsvindt, maar de aard van de trip en welke les en meerwaarde ik eruit haal. Wellicht nietszeggend, en wellicht is beweren dat bij jou als uitzondering het helpt om juist te eten voor een trip omdat dat 'gewoon zo is' dat niet. Maar mijn mening heb je ![]()
Laatst gewijzigd op 15-12-2006 om 01:00. |
![]() |
||
Citaat:
in het normale leven is het: leren, sporten, werken, vrouwen, dj-en, vallen, opstaan en weer doorgaan... trippend besef ik waar ik allemaal mee bezig ben en geef ik het een plaats. op die manier ben ik dan ontzettend nuchter. en dat ervaar ik iedere keer weer heel intens, je bent totaal niet met je dagelijkse beslommeringen bezig, vast en zeker omdat het helemaal niet kan... en daar sta je dan extra bij stil.
Laatst gewijzigd op 15-12-2006 om 01:09. |
![]() |
||
Citaat:
Maar toch bedankt voor je mening ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat terwijl ik al maandenlang een half dozijn aan onaangeroerd frankeermateriaal in mn vriezer heb liggen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
niet spacecake, maar...... cup a soup | 45 | 18-04-2004 14:06 |