Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2007, 15:23
Metallinos
Metallinos is offline
Een vriend van me had een NES over die ik mag hebben, maar nu heb ik dus nog helemaal geen spellen. Iemand nog NES (nintendo 8 bit) spellen ergens liggen waar hij/zij toch niets mee doet? Over prijs worden we het vast wel eens.
Advertentie
Oud 02-02-2007, 16:37
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
En op ebay heb je al gekeken? Staan vaak heel veel niet al te dure nes spellen op.
Oud 02-02-2007, 17:52
Verwijderd
Ik heb de volgende spellen voor je:

Rad Racer
Bionic Command
Days of Thunder
The Adventures of Bayou Billy
Smash TV

Foto: http://img.photobucket.com/albums/v3...e/DSCF0193.jpg

Laat maar weten of je interesse hebt.
Oud 02-02-2007, 18:40
Metallinos
Metallinos is offline
Je hebt PM.

En bedankt voor de tip Nytewolf. Ik heb echter geen ebay account nog en probeer het eerst hier even.
Oud 03-02-2007, 12:25
LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Heb zelf ook een NES, die momenteel in coma ligt , maar op Marktplaats.nl staan echt heeel veel spellen voor de NES, allemaal ongeveer 5 tot 7,5 euro.
Oud 03-02-2007, 13:31
Metallinos
Metallinos is offline
Citaat:
LaAnnE. schreef op 03-02-2007 @ 13:25 :
Heb zelf ook een NES, die momenteel in coma ligt , maar op Marktplaats.nl staan echt heeel veel spellen voor de NES, allemaal ongeveer 5 tot 7,5 euro.
Ik heb daar inmiddels ook al gekeken. Maar eerlijk gezegd vind ik 7.50 wel beetje veel voor een spel. Ik heb inmiddels al iemand daar gevonden die een hoop nes spellen aanbiedt voor 3 euro per stuk, dus ik hoop dat die nog wat leuke spellen overheeft. Om maar een beetje veeleisend te zijn, eigenlijk wil ik er dus zo rond de 3 a 5 euro per spel uitgeven, afhankelijk van welke spellen het zijn.
Advertentie

Regels voor berichten