Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
fokke en sukke hierover:
http://fs.nrc.nl/
|
jjjaaaaaaaaaa...dit wordt me eerstuh berichtje hier
![]() ![]() ![]() ![]() Ik weet niet of het waar is dat Pim drugs gebruikt heeft, en so what?? Is dat strafbaar?? ppff...wat zeikt iedereen toch? Maar die Mat Herben..of hoe die kerel ook heet...vertrouw ik niet..nooit gedaan ook!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en daarbij: dat het van LN komt, 'de concurrent' maakt het niet per definitie slechts een actie om met modder te gooien, is wel heel makkelijk om alles af te doen met de woorden 'ze zijn gewoon jaloers' of iets in die trant |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is er eigelijk bewijs van dat ie 't gezegt heeft? Hopelijk zijn er over 2 maanden weer verkiezingen. Dan zal ik eens op SP gaan stemmen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maarrehm... er is alleen door sommigen van LN gezegd dat herben dit gezegd heeft, maar er is geen back-up ofzow van andere mensen, mahja dat kan op zig ook niet egt natuurlijk aangezien het bij LN afspeelde |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik snap niet wat er zo erg aan is als pim drugs gebruikt ofzo zou hebben. Het gaat erom wat hij nu doet en nu presteerd niet om wat hij in het verleden eventueel wel eens gedaan zou kunnen hebben.
||
Citaat:
|
Of over Matt Herben die wat heeft gezegd over Pim Fortuyn.
Kortom, het blijft gewoon gissen. Natuurlijk speelt de media daar wederom perfect op in, maar die schijnen dan ook de pik op alles wat Pim Fortuyn aangeraakt heeft te hebben. Suze02, ik heb de privé en de story de afgelopen maanden niet bij gehouden, maar ik denk dat ik de koppen na de moord op Fortuyn ook wel zelf kan verzinnen. ‘Willibrord op zoek naar vrouw Volkert van der G.’ ‘Onze Pim op gruwelijke wijze vermoord’ ‘HIJ WAS GEEN RACIST!’ Al dan niet bijgestaan door citaten van Janmaat, Glimmerveen en Bolkesteijn. Dat soort bladen zoeken natuurlijk altijd de sensatie op en schrijven heel toevallig altijd wat het volk wil horen. Iedereen wil toch lezen hoe crimineel Marokkanen zijn? Hoe hard illegale straatracers wel niet rijden. Hoe gek de hooligans van Den Haag wel niet zijn. En hoe integer politici wel niet kunnen zijn (behalve Pim natuurlijk, want die kon alles!). Ik vind het een beetje hypocriet om meteen weer in de verdediging te schieten en meteen een pose aan te nemen van: ‘WIJ (alsof het Amerikanen zijn) van het LPF worden altijd aangevallen!’ Hoeveel zogenaamde drugsaffaires zijn er wel niet geweest? Hoeveel politici hebben wel niet beaamt ooit te hebben gerookt, maar nooit te hebben geïnhaleerd? En hoeveel vage roddels zijn er wel niet geweest? Persoonlijk denk ik dat beide partijen goed en fout zitten. Waar er twee strijden zijn er altijd twee fout. Waarschijnlijk heeft Herben ooit een fout gemaakt (misschien iets geroepen wat nu enorm opgeblazen wordt) en waarschijnlijk is dit gewoon een zielig natrappeertje van Leefbaar Nederland. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo zit het helemaal niet inelkaar. Ten eerste ben ik nogal driftig van karakter en ten tweede als er in de Story staat dat Pim Fortuyn zaad heeft laat invriezen geloof je het dan ook?Iedereen kan wel wat zeggen. En hij is niet mijn geestelijk leider beetje kinderachtige opmerking trouwens ik heb gewoon ontzettend veel in hem en z'n ideeen verdiept en ben het daar mee eens mag dat niet ofzo? |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]AGH schreef:
Of over Matt Herben die wat heeft gezegd over Pim Fortuyn. Kortom, het blijft gewoon gissen. Natuurlijk speelt de media daar wederom perfect op in, maar die schijnen dan ook de pik op alles wat Pim Fortuyn aangeraakt heeft te hebben. Suze02, ik heb de privé en de story de afgelopen maanden niet bij gehouden, maar ik denk dat ik de koppen na de moord op Fortuyn ook wel zelf kan verzinnen. ‘Willibrord op zoek naar vrouw Volkert van der G.’ ‘Onze Pim op gruwelijke wijze vermoord’ ‘HIJ WAS GEEN RACIST!’ Al dan niet bijgestaan door citaten van Janmaat, Glimmerveen en Bolkesteijn. Dat soort bladen zoeken natuurlijk altijd de sensatie op en schrijven heel toevallig altijd wat het volk wil horen. Iedereen wil toch lezen hoe crimineel Marokkanen zijn? Hoe hard illegale straatracers wel niet rijden. Hoe gek de hooligans van Den Haag wel niet zijn. En hoe integer politici wel niet kunnen zijn (behalve Pim natuurlijk, want die kon alles!). Ik vind het een beetje hypocriet om meteen weer in de verdediging te schieten en meteen een pose aan te nemen van: ‘WIJ (alsof het Amerikanen zijn) van het LPF worden altijd aangevallen!’ Hoeveel zogenaamde drugsaffaires zijn er wel niet geweest? Hoeveel politici hebben wel niet beaamt ooit te hebben gerookt, maar nooit te hebben geïnhaleerd? En hoeveel vage roddels zijn er wel niet geweest? Persoonlijk denk ik dat beide partijen goed en fout zitten. Waar er twee strijden zijn er altijd twee fout. Waarschijnlijk heeft Herben ooit een fout gemaakt (misschien iets geroepen wat nu enorm opgeblazen wordt) en waarschijnlijk is dit gewoon een zielig natrappeertje van Leefbaar Nederland. Ik zeg ook niet dat Pim niks fout deed ook hij maakte fouten net als ieder ander mens.En ik ben zelf lid van de LPF dus ik trek het me nogal gauw aan.Maar het is wel zo dat als je het met Pim eens was of met de LPF eens bent dan krijg je gelijk heel veel commentaar en dat is gewoon heel vervelend. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Geschiedenis Verwijderd | 0 | 28-12-2005 13:38 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
De Kantine |
pim fortuin een jaar dood.. punkyfun | 223 | 11-05-2003 16:20 | |
De Kantine |
Googlism. kaleidoscope | 71 | 05-02-2003 15:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |