Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2002, 13:24
makita
makita is offline
ik las op teletekst dat Herben heeft gezegd dat Pim fortuyn drugs gebruikte. Weet een van jullie of dit waar is of nie?? vond het een beetje raar verhaal nm.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2002, 13:29
TefnachT
TefnachT is offline
Dat zegt herben niet maar die leugenaars van Leefbaar nederland oa Jan Nagel
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 13:30
Main
Main is offline
toen mat bij ln wou schijnt het ook dat ie Pim helemaal heeft lopen zwartmaken bla bla bla
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 14:02
John Simon
John Simon is offline
fokke en sukke hierover:
http://fs.nrc.nl/
Oud 27-06-2002, 14:03
twiety
twiety is offline
Ja, het is helemaal waar dat Pim drugs gebruikte: hij rookte sigaren.

En volgens mij heeft hij ook wel eens geblowd. Maar van drugsmisbruik, waar het hier volgens mij over ging, is mij niets bekend.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 16:34
ESCO
ESCO is offline
En volgens mij heeft hij ook wel eens geblowd. Maar van drugsmisbruik,

dus hij heeft wel eens drugs gebruikt of misschien een popper dat gebruiken veel homo's voor sex.
Oud 27-06-2002, 16:38
CraigDavid2nd
CraigDavid2nd is offline
pim voortuin was gewoon de grootste idioot op de aardkloot
e dat hij drugs gebruikte maakt dat alleen maar waarder
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 17:02
AGH
AGH is offline
Volkskrant dan maar aanklagen wegens demonisering?

Ik begin me af te vragen wanneer deze sensationele soap eens een keer ten einde komt.
Pim Fortuyn heeft een lading nieuwe discussies meegenomen, maar ook de Amerikaanse perikelen rondom de politiek.
In de wandelgangen heb ik gehoord dat Els Borst premier Putin heeft gepijpt na een illegale straatrace in Moskou met de Koersks.
Nieuwe sensatie???????

Ik vind het een beetje hypocriet om iemand te beoordelen om het roken van een joint, terwijl het roken van weed hier in Nederland gewoon gedoogd is.

Toch denk ik niet dat de discussie zozeer moet gaan over het drugsgebruik van Pim Fortuyn, maar meer op de manier waarop Herben zich, volgens Leefbaar Nederland, probeerde te etaleren binnen de partij. Het drugsgebruik staat dus los van dit gerucht.

En CraigDavid2nd, ik vind de woordkeuze ‘waarder’ niet echt passend bij iemand die Pim Fortuyn de grootste idioot op aarde noemt.
Drugsgebruik zegt niets over idioten en Pim Fortuyn was een intelligente man met, naar mijn mening, domme ideeën.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 17:15
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
makita schreef:
ik las op teletekst dat Herben heeft gezegd dat Pim fortuyn drugs gebruikte. Weet een van jullie of dit waar is of nie?? vond het een beetje raar verhaal nm.
Geen idee.

Maar... zou het wat uitmaken?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 17:18
CraigDavid2nd
CraigDavid2nd is offline
Citaat:
AGH schreef:
En CraigDavid2nd, ik vind de woordkeuze ‘waarder’ niet echt passend bij iemand die Pim Fortuyn de grootste idioot op aarde noemt.
Drugsgebruik zegt niets over idioten en Pim Fortuyn was een intelligente man met, naar mijn mening, domme ideeën.

moet ik je aanklagen wegens demonisering!!??
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 18:08
Winter_Elfje
Winter_Elfje is offline
jjjaaaaaaaaaa...dit wordt me eerstuh berichtje hier

Ik weet niet of het waar is dat Pim drugs gebruikt heeft, en so what?? Is dat strafbaar?? ppff...wat zeikt iedereen toch?

Maar die Mat Herben..of hoe die kerel ook heet...vertrouw ik niet..nooit gedaan ook!
Oud 27-06-2002, 19:49
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Allemaal LN gezeur, die nog ff een trap na wil geven aan LPF...
Oud 27-06-2002, 20:03
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
ESCO schreef:
En volgens mij heeft hij ook wel eens geblowd. Maar van drugsmisbruik,

dus hij heeft wel eens drugs gebruikt of misschien een popper dat gebruiken veel homo's voor sex.
Er staat niet voor niets drugsmisbruik, dat is wat anders dan gebruik. Verder, boeiend, wat kan mij het nou schelen wat ie in z'n vrije tijd doet, we spreken hier toch over hem als politicus mag ik hopen, of word dit het 2e forum voor de prive?
Oud 27-06-2002, 20:06
twiety
twiety is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Allemaal LN gezeur, die nog ff een trap na wil geven aan LPF...
Inderdaad. En eigenlijk is iedere letter die hierover geschreven wordt teveel 'eer' voor LN.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 22:01
disaster
disaster is offline
het gaat niet om de vraag of PF wel of geen drugs gebruikt heeft, het gaat erom of herben geprobeert heeft fortuyn zwart te maken... als dat zo is dan is dat redelijk belachelijk aangezien hij het nu wil doen voorkomen alsof die 2 zielsverwanten waren ofzow
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 22:30
Joostje
Joostje is offline
wat een geblaat waarom zou iemand die drugs gebruikt heeft minder zijn in de politiek. mocht het waar zijn, dan is het gewoon een grote fout van Herben :/
Oud 28-06-2002, 10:01
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
disaster schreef:
het gaat niet om de vraag of PF wel of geen drugs gebruikt heeft, het gaat erom of herben geprobeert heeft fortuyn zwart te maken... als dat zo is dan is dat redelijk belachelijk aangezien hij het nu wil doen voorkomen alsof die 2 zielsverwanten waren ofzow
Is het niet opvallend dat LN (1 van de grootste tegenhangers van LPF) hiermee komt?
Oud 28-06-2002, 16:41
disaster
disaster is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:

Is het niet opvallend dat LN (1 van de grootste tegenhangers van LPF) hiermee komt?
nee aangezien herben met de aantijgingen aangekomen zou zijn toen fortuyn bij LN solliciteerde naar de functie van lijsttrekker, herben wilde zich zelf naar voren schuiven door fortuyn naar zwart te maken, althans volgens de verhalen dan of het waar is is natuurlijk de vraag, tzou me iig niet verbazen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 21:18
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
disaster schreef:

nee aangezien herben met de aantijgingen aangekomen zou zijn toen fortuyn bij LN solliciteerde naar de functie van lijsttrekker, herben wilde zich zelf naar voren schuiven door fortuyn naar zwart te maken, althans volgens de verhalen dan of het waar is is natuurlijk de vraag, tzou me iig niet verbazen.
Je zegt het zelf...volgens de verhalen. En van wie ook al weer?
Oud 28-06-2002, 22:42
disaster
disaster is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:

Je zegt het zelf...volgens de verhalen. En van wie ook al weer?
ik zeg alleen dat je niet met zekerheid kan zeggen dat het zo is, ik zeg niet dat het per definitie niet zo is --> kom dus es met iets anders want hier kan je over door blijven lullen, gaat nergens over

en daarbij: dat het van LN komt, 'de concurrent' maakt het niet per definitie slechts een actie om met modder te gooien, is wel heel makkelijk om alles af te doen met de woorden 'ze zijn gewoon jaloers' of iets in die trant
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 12:37
suze02
suze02 is offline
Geloven jullie oook alles wat in de prive en in de story enz. staat???

Hie rkan echt zo drifitg om worden
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 15:11
Verwijderd
Citaat:
suze02 schreef:

Hie rkan echt zo drifitg om worden
Rustig, rustig maar. Straks krijg je er nog een enge ziekte van.

En waarom zou je je hier überhaupt druk om maken? Of mag niemand aan de eer van je geestelijk leider komen? Is het zoiets?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 15:14
Verwijderd
Citaat:
KontraDix schreef:
Of mag niemand aan de eer van je geestelijk leider komen? Is het zoiets?

Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 17:16
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
suze02 schreef:
Geloven jullie oook alles wat in de prive en in de story enz. staat???
Wat hebben de Prive en de Story hiermee te maken?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 22:46
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
disaster schreef:

en daarbij: dat het van LN komt, 'de concurrent' maakt het niet per definitie slechts een actie om met modder te gooien, is wel heel makkelijk om alles af te doen met de woorden 'ze zijn gewoon jaloers' of iets in die trant
Maar als het andersom is, of LPF richting PvdA is het opeens wel erg...hoezo met 2 maten meten. (Hiermee doel ik niet op jou persoonlijk, maar op de gemiddelde NL-er
Oud 29-06-2002, 23:45
Rhinus
Rhinus is offline
Wat boeit 't nouw of iemand drugs gebruikt? Ze doen maar..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 05:52
Hippielove
Hippielove is offline
Persoonlijk geloof ik niet dat Mat Herben dat gezegd kan hebben. Dan zou Pim Fortuyn daar van op de hoogte zijn geweest en iemand die je beschuldigt van drugsgebruik stel je toch niet aan als woordvoerder? Volstrekt ongeloofwaardig dus.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 11:16
disaster
disaster is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Wat boeit 't nouw of iemand drugs gebruikt? Ze doen maar..
dat is dus helemaal niet de discussie
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 11:17
disaster
disaster is offline
Citaat:
Hippielove schreef:
Persoonlijk geloof ik niet dat Mat Herben dat gezegd kan hebben. Dan zou Pim Fortuyn daar van op de hoogte zijn geweest en iemand die je beschuldigt van drugsgebruik stel je toch niet aan als woordvoerder? Volstrekt ongeloofwaardig dus.
tenzij herben fortuyn ook chanteerde
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 17:29
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Citaat:
disaster schreef:

tenzij herben fortuyn ook chanteerde
t zou best nog eens kunnen
Oud 30-06-2002, 17:32
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
disaster schreef:
dat is dus helemaal niet de discussie
Indirect wel. Als je er niet mee zit of iemand drugs gebruikt dan is
het ook niet erg als iemand je ervan 'beschuldigd' 't te gebruiken.
Snappie?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 17:43
disaster
disaster is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

Indirect wel. Als je er niet mee zit of iemand drugs gebruikt dan is
het ook niet erg als iemand je ervan 'beschuldigd' 't te gebruiken.
Snappie?
heb je wel gelijk in op zig, maar aan de andere kant is het totaal niet relevant voor de discussie of ie wel of niet gebruikte, tgaat erom dat ie er van beschuldigt zou zijn...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 20:00
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
disaster schreef:
heb je wel gelijk in op zig, maar aan de andere kant is het totaal niet relevant voor de discussie of ie wel of niet gebruikte, tgaat erom dat ie er van beschuldigt zou zijn...
Ja oke. Als het zo is dat hij Pim ervan beschuldigt is dan is ie hoe dan ook een 'stomme' man. Zoiets is gewoon stom om te zeggen omdat het totaal niks met de politiek te maken heeft. Als hij 't niet gezegt heeft dan moeten ze die mensen die zeiden dat Herben 't zei eens gaan 'slaan'.

Is er eigelijk bewijs van dat ie 't gezegt heeft?

Hopelijk zijn er over 2 maanden weer verkiezingen. Dan zal ik eens op SP gaan stemmen..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 20:53
disaster
disaster is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

Ja oke. Als het zo is dat hij Pim ervan beschuldigt is dan is ie hoe dan ook een 'stomme' man. Zoiets is gewoon stom om te zeggen omdat het totaal niks met de politiek te maken heeft. Als hij 't niet gezegt heeft dan moeten ze die mensen die zeiden dat Herben 't zei eens gaan 'slaan'.

Is er eigelijk bewijs van dat ie 't gezegt heeft?

Hopelijk zijn er over 2 maanden weer verkiezingen. Dan zal ik eens op SP gaan stemmen..
wij zijn het eens

maarrehm... er is alleen door sommigen van LN gezegd dat herben dit gezegd heeft, maar er is geen back-up ofzow van andere mensen, mahja dat kan op zig ook niet egt natuurlijk aangezien het bij LN afspeelde
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 21:41
Griller
Griller is offline
Citaat:
CraigDavid2nd schreef:
pim voortuin was gewoon de grootste idioot op de aardkloot
e dat hij drugs gebruikte maakt dat alleen maar waarder

ben je dan een idoot als je drugs gebruikt ?????? weer zo'n type
Oud 30-06-2002, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Griller schreef:

ben je dan een idoot als je drugs gebruikt ?????? weer zo'n type
een klein beetje wel jah, want het is niet bepaald goed voor je, dus als je die rotzooi koopt betaal je gewoon voor je eigen dood, vink wel een beetje boel idioot.......
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 10:12
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
jellerd schreef:

een klein beetje wel jah, want het is niet bepaald goed voor je, dus als je die rotzooi koopt betaal je gewoon voor je eigen dood, vink wel een beetje boel idioot.......
Af en toe drugs is helemaal niet erg...
Oud 01-07-2002, 10:33
disaster
disaster is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:

Af en toe drugs is helemaal niet erg...

geloof me... er is werkelijk NIKS goeds aan (hard)drugs
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 11:30
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
jellerd schreef:

ach ja, alcohol gebruiken is minstens zo schadelijk, roken ook, dat doet ook bijna iedereen...
Oud 01-07-2002, 11:32
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
disaster schreef:

geloof me... er is werkelijk NIKS goeds aan (hard)drugs
met mate schijnt zelfs harddrugs gezond te zijn, probleem is alleen dat wij mensen dan moeite hebben om het bij met mate te houden.

Ik snap niet wat er zo erg aan is als pim drugs gebruikt ofzo zou hebben. Het gaat erom wat hij nu doet en nu presteerd niet om wat hij in het verleden eventueel wel eens gedaan zou kunnen hebben.
Oud 01-07-2002, 11:45
Griller
Griller is offline
Citaat:
autodropje schreef:

ach ja, alcohol gebruiken is minstens zo schadelijk, roken ook, dat doet ook bijna iedereen...
inderdaad .. alleen is alcohol nog veel schadelijker dan de meeste andere drugs ....
Oud 01-07-2002, 12:52
The Dancing Demon
The Dancing Demon is offline
Wat is het probleem?
Ik bedoel Pim Fortuyn is nu toch dood,
maakt het dan nog uit of hij misschien drugs gebruikte?
Ik vind het gewoon al zeer zielig dat zo'n bericht nu moet komen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 20:08
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
The Dancing Demon schreef:
Wat is het probleem?
Ik bedoel Pim Fortuyn is nu toch dood,
maakt het dan nog uit of hij misschien drugs gebruikte?
Ik vind het gewoon al zeer zielig dat zo'n bericht nu moet komen.
Dit gaat ook niet over Pim. Dit gaat over een vertrekkende LN-er die wat te zeggen heeft over Mat Herben...
Oud 01-07-2002, 20:23
AGH
AGH is offline
Of over Matt Herben die wat heeft gezegd over Pim Fortuyn.
Kortom, het blijft gewoon gissen.
Natuurlijk speelt de media daar wederom perfect op in, maar die schijnen dan ook de pik op alles wat Pim Fortuyn aangeraakt heeft te hebben.

Suze02, ik heb de privé en de story de afgelopen maanden niet bij gehouden, maar ik denk dat ik de koppen na de moord op Fortuyn ook wel zelf kan verzinnen.
‘Willibrord op zoek naar vrouw Volkert van der G.’
‘Onze Pim op gruwelijke wijze vermoord’
‘HIJ WAS GEEN RACIST!’
Al dan niet bijgestaan door citaten van Janmaat, Glimmerveen en Bolkesteijn.
Dat soort bladen zoeken natuurlijk altijd de sensatie op en schrijven heel toevallig altijd wat het volk wil horen.
Iedereen wil toch lezen hoe crimineel Marokkanen zijn?
Hoe hard illegale straatracers wel niet rijden.
Hoe gek de hooligans van Den Haag wel niet zijn.
En hoe integer politici wel niet kunnen zijn (behalve Pim natuurlijk, want die kon alles!).

Ik vind het een beetje hypocriet om meteen weer in de verdediging te schieten en meteen een pose aan te nemen van: ‘WIJ (alsof het Amerikanen zijn) van het LPF worden altijd aangevallen!’
Hoeveel zogenaamde drugsaffaires zijn er wel niet geweest?
Hoeveel politici hebben wel niet beaamt ooit te hebben gerookt, maar nooit te hebben geïnhaleerd?
En hoeveel vage roddels zijn er wel niet geweest?

Persoonlijk denk ik dat beide partijen goed en fout zitten.
Waar er twee strijden zijn er altijd twee fout.
Waarschijnlijk heeft Herben ooit een fout gemaakt (misschien iets geroepen wat nu enorm opgeblazen wordt) en waarschijnlijk is dit gewoon een zielig natrappeertje van Leefbaar Nederland.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 00:29
twiety
twiety is offline
AGH, helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 19:27
suze02
suze02 is offline
Citaat:
KontraDix schreef:

Rustig, rustig maar. Straks krijg je er nog een enge ziekte van.

En waarom zou je je hier überhaupt druk om maken? Of mag niemand aan de eer van je geestelijk leider komen? Is het zoiets?

Zo zit het helemaal niet inelkaar.

Ten eerste ben ik nogal driftig van karakter en ten tweede als er in de Story staat dat Pim Fortuyn zaad heeft laat invriezen geloof je het dan ook?Iedereen kan wel wat zeggen.
En hij is niet mijn geestelijk leider beetje kinderachtige opmerking trouwens ik heb gewoon ontzettend veel in hem en z'n ideeen verdiept en ben het daar mee eens mag dat niet ofzo?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 19:32
suze02
suze02 is offline
[QUOTE]AGH schreef:
Of over Matt Herben die wat heeft gezegd over Pim Fortuyn.
Kortom, het blijft gewoon gissen.
Natuurlijk speelt de media daar wederom perfect op in, maar die schijnen dan ook de pik op alles wat Pim Fortuyn aangeraakt heeft te hebben.

Suze02, ik heb de privé en de story de afgelopen maanden niet bij gehouden, maar ik denk dat ik de koppen na de moord op Fortuyn ook wel zelf kan verzinnen.
‘Willibrord op zoek naar vrouw Volkert van der G.’
‘Onze Pim op gruwelijke wijze vermoord’
‘HIJ WAS GEEN RACIST!’
Al dan niet bijgestaan door citaten van Janmaat, Glimmerveen en Bolkesteijn.
Dat soort bladen zoeken natuurlijk altijd de sensatie op en schrijven heel toevallig altijd wat het volk wil horen.
Iedereen wil toch lezen hoe crimineel Marokkanen zijn?
Hoe hard illegale straatracers wel niet rijden.
Hoe gek de hooligans van Den Haag wel niet zijn.
En hoe integer politici wel niet kunnen zijn (behalve Pim natuurlijk, want die kon alles!).

Ik vind het een beetje hypocriet om meteen weer in de verdediging te schieten en meteen een pose aan te nemen van: ‘WIJ (alsof het Amerikanen zijn) van het LPF worden altijd aangevallen!’
Hoeveel zogenaamde drugsaffaires zijn er wel niet geweest?
Hoeveel politici hebben wel niet beaamt ooit te hebben gerookt, maar nooit te hebben geïnhaleerd?
En hoeveel vage roddels zijn er wel niet geweest?

Persoonlijk denk ik dat beide partijen goed en fout zitten.
Waar er twee strijden zijn er altijd twee fout.
Waarschijnlijk heeft Herben ooit een fout gemaakt (misschien iets geroepen wat nu enorm opgeblazen wordt) en waarschijnlijk is dit gewoon een zielig natrappeertje van Leefbaar Nederland.

Ik zeg ook niet dat Pim niks fout deed ook hij maakte fouten net als ieder ander mens.En ik ben zelf lid van de LPF dus ik trek het me nogal gauw aan.Maar het is wel zo dat als je het met Pim eens was of met de LPF eens bent dan krijg je gelijk heel veel commentaar en dat is gewoon heel vervelend.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 20:12
AGH
AGH is offline
Hehe, geeft allemaal niks hoor!
Krijg ik als linkse stemmer ook.

Zullen we een kaarsje opsteken en elkaars hand vasthouden?

Ik snap wat je bedoelt.
Komt, denk ik, omdat er maar weinig mensen zijn die rationeel kunnen verklaren waarom ze LPF hebben gestemd.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:25
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
En de mensen die dat wel kunnen worden meestal niet gelooft...
Oud 03-07-2002, 14:52
girl18
girl18 is offline
Boeiuh en al zou die het gebruiken hij is nu toch al dood jammerz genoeg..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten