Citaat:
wilookmeepraten schreef op 05-02-2007 @ 17:40 :
haha.. wat kun jij altijd lekker ongenuanceerd je mening opschrijven. Maargoed, je punt is gemaakt. Wie weet schrijf ik in een gekke bui nog eens iets heel anders. We blijven het verder oneens, maar dat heb je soms.
Ik zou zeggen: einde discussie, want ondertussen blijf ik natuurlijk mijn eigen gedicht uppen. niet echt netjes.
oftewel: gezweetwel, je hebt helemaal gelijk.
|
Ik ben ongenuanceerd omdat het anders heel makkelijk is om mijn mening naast je neer te leggen (wat je nu toch doet). En ik dacht dat je er wel tegen kon, zo erg is het toch niet dat iemand kritiek op je versjes heeft als je 23 bent?
Verder mag je best kritiek hebben op mijn kritiek hoor. Liever dat dan mijn argumenten naast je neer leggen en zeggen "we blijven het oneens maar dat heb je soms". Overigens, als je zegt dat gezweetwel helemaal gelijk heeft impliceer je dat je vindt dat ik wel een punt heb en dat is goed nieuws.
gezweetwel, zoals ik hierboven ook al zei vind ik het niet erg als iemand het niet eens is met mijn kritiek, ik hoor altijd graag waarom dat niet het geval is. Maar om er tot in den treure over te discussiëren gaat misschien wat ver, ja.