Samen met 2 studenten deel je een maisonnette woning. Er is een
gezamenlijke woonkamer van 25m2, een keuken en doucheruimte.
De woningen zijn recent gerenoveerd en deels gestoffeerd.
Mijn huisgenoot en ik zoeken nog 1 medebewoner, je hoeft niet per se student te zijn, dat zijn wij immers ook niet

De woonkamer en keuken zijn al volledig ingericht en van alle gemakken voorzien (incl. NES), er is tevens een dolgezellig balkonnetje waar het heerlijk vertoeven is als het niet zo stervenskoud is.
De vrijgekomen kamer kost 288,90 per maand incl. gaslichtservicecrap + gratis internet voor 13 vierkante meter. Ik heb zelfs nog een tv en binnenkort een computer + wireless crapplugje over en er ligt nog ergens een matras, dus zelfs zonder spullen van jezelf kan je hier gebukt gaan onder een geweldig bestaan!
Kop van Zuid, vlakbij de Erasmusbrug dus je zit zo in het centrum en het is een kwartiertje fietsen naar Centraal Station, of 5 minuten met de metro (Wilhelminaplein). Er is een Jumbo vlakbij waar je gratis cappucinno kunt drinken en een Lidl voor de wat minder draagkrachtigen en een AH voor de ... hamsters?
Wat wij zoeken is een GEZELLIGE knul of een doldwaas meisje die niet hele dagen zalm loopt te vreten, want dat stinkt als de tering. Roken is een pre, dan mag ik ook eens in de huiskamer een sigaret opsteken, want dan zijn we in de meerderheid

Anders zal ik mijn nare luchten achterlaten op het balkon, ook geen probleem hoor

Verder vindt mijn huisgenoot het wel prettig als je geen rechten studeert, de reden daarvan is mij ook niet helemaal duidelijk. Biologie mag wel (?). Het zou ook wel fijn zijn als je niet een enorme troep van ons huishouden maakt, maar ook weer geen smetvrees hebt.
De planten mag je geen water geven, anders raken ze er aan gewend en dan gaan ze dood. Huisdieren zijn eigenlijk verboden, maar een vis of klein knaagdier o.i.d. is geen probleem.
Geinteresseerden kunnen mailen naar suburbanrelapse @ gmail . com.