Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Anyway, ga er maar vanuit dat de meeste meisjes niet bijten en dat je, zolang je niet enorm stinkt, enorm dronken bent of meteen vertelt dat ze de ware voor je zijn, best veilig op ze af kunt lopen zonder dat ze je iets aan doen. Begin een gesprekje over de muziek, vraag watvoor opleiding ze doet of bied haar iets te drinken aan. Als het klikt komt het gesprek dan vanzelf wel op gang. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-02-2007 om 11:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou vinden velen zichzelf pas zeker van zichzelf als ze al behoorlijk wat aandacht en succes bij meisjes hebben gehad...maarr.. Als je niet erg knap bent of een zeer open uitstraling hebt komen meisjes vaak niet op je af..dus moet je idd naar hun toen. Je bent te bang om ero af te gaan dus moet je een situatie maken waarin je dat makkelijker kan doen. Bijvoorbeeld.. raak bevriend met de meisjes uit je klas zodat zij je voorstellen aan vriendinnen..heb je succes met hun dan bouw je je zelfvertrouwen en durf je vanzelf ook wildvreemde meisjes aan te spreken. Wat je ook kan doen zijn meer dwingende maatregelen. Bv.. pin 50 euro en geef dit aan een vriend van je. Spreek met hem af dat hij deze 50 euro mag houden als jij aan het einde van de avond niet 5 meisjes hebt aangesproken. Op die manier heb je namelijk WEL wat te verliezen en vaak dwingt dat mensen eerder tot actie dan als er niks op het spel staat. Sommigen zullen dit radicaal vinden.. maar als je er echt moeite mee hebt is dit misschien het soort idee dat je moet overwegen. Daarnaast moet je afwijzing niet persoonlijk nemen. Als je meisjes gaat aanspreken zal je daar tegen aan lopen, soms vaak, andere avonden niet. Sommige meisjes zijn chaggie, vallen alleen op negers of juist niet, vallen op spierbundels..etc. Je kan het vaak niet echt zeggen voordat je tegen ze gaat praten, en tenzij je Johnny Depp bent zal je eens in de zoveel tijd afwijzende reacties krijgen. Owja..begin anders met de minder knappe meisjes. Zij reageren doorgaans beter en enthousiaster omdat ze niet zoveel aandacht krijgen als hun knappe vriendinnen. Prima oefening om meer zelfvertrouwen te krijgen en sociaal vaardig te worden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-02-2007 om 22:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik raad je het boek aan van Neil Strauss 'The Game'
http://www.the-approach.net/neil_strauss.php Ben ik nu aan het lezen en het is briljant ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
meisjes vinden het echt alleen maar leuk als je op ze afstapt, ookal zijn ze verder niet geinteresseerd het is AL-TIJD leuk! of heel lang wachten tot er iemand op jou afstapt (wat nooit zo snel gebeurt, tenminste.. ik zou et niet durven)
||
Citaat:
Die drie punten strikt aan houden ![]() Maar zoals Bloem al zei. Meiden bijten niet. Misschien als je de verkeerde tegen komt kunnen ze minachtend of erg flauw tegen je doen. Maar dat soort meiden herken je vlug. Je zei al dat je wel veel oogcontact kan krijgen, maar dan niet verder durft. Ga er maar van uit dat als een meisje constant jouw kant op kijkt het veilig genoeg is om dan ook een gesprek te starten. Misschien een slokje alcohol om wat losser te komen eesrt. Helpt wel. Maar ga vooral niet stomdronken voor haar staan. 1 wijntje/biertje doet het 'm wel.
||
Citaat:
![]() ![]() En nee, ik ben niet alleen maar sociaal na bier, het neemt alleen ff de drempel weg van het vreemde... ![]() |
![]() |
|
Het gaat niet om het merken van maar om het losser worden. Als je met een aangeschoten kop en uit je mond ruikt naar bier voor een meisje gaat staan raken je kansen al stukken kleiner.
Plus als ze ziet dat je een stuk of wat achter elkaar achterover gooit... Dat is ook niet echt heel charming.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
"gewoon toch doen". Zeg tegen een vriend die mee is 'ik ga op haar afstappen' (heb je een stok achter de deur), zet je linkervoet een stukje naar voren, plaats je rechtervoet een eindje vóór je linkervoet, dan je linkervoet weer, dan je rechtervoet weer, en hou daarmee op als je op ongeveer 20-70 cm afstand van haar bent (afhankelijk van hoe druk het daar is). Met je rechtervoet beginnen kan ook. Als je nog steeds oogcontact heb, zeg dan meteen iets (zoals 'hoi, ik ben Doemyernogmaar1'). Is het oogcontact intussen weggevallen, leg dan even een hand op haar schouder of arm zodat ze weet dat iemand haar aandacht wil, zeg er eventueel een groet bij, en zeg iets als ze naar je kijkt.
Het kan inderdaad wel helpen om het eerst een paar keer te oefenen op meisjes die je gewoon wel ok vindt ipv echt leuk ![]() Oh en probeer een beetje een ontspannen en zelfverzekerde houding aan te nemen. Recht, maar niet stram. Kun je evt. oefenen voor de spiegel, of je vraagt aan je moeder, zus of goede vriendin wat een goede houding is. Dat bepaalt heel erg je uitstraling namelijk. Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 20:10. |
![]() |
|
Ja je moet het gewoon proberen eigenlijk maar ik snap je probleem wel, want ikzelf durf ook nooit goed op jongens af te stappen. Maar goed als een jongen op mij af stapt vind ik dat altijd wel ok, en je hoeft echt niet bang te zijn dat een meisje je weg slaat ofzo
![]() wat ik alleen niet zou doen als ik jou was, is gelijk lichamelijk contact maken met het meisje want dat vind ik persoonlijk altijd heel irritant! gewoon relaxed praten, als dat gaat wat drinken aanbieden en dan moet het gesprek vanzelf wel op gang komen. Liefs |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Joh, ze kan je toch niet meer dan doodslaan.
En daarbij: wat ga je allemaal vragen? Of ze wil trouwen, of ze anale sex met je wil? Welnee, je houdt het bij een onschuldig babbeltje over het weer voor mijn part. Of ze hier wel vaker komt. Of juist of ze hier nog nooit eerder is geweest, want jij komt hier best vaak en je hebt haar nog nooit gezien. En als zij dan zegt: ik zit hier iedere zaterdag, dan kun jij iets zeggen als: wat ben ik blij dat ik toch maar lenzen heb genomen. Ik heb echt een vreselijke bril, dus die zette ik nooit op, schaamde me dood voor dat ding, en kun je nagaan wat ik door mijn ijdeltuiterij allemaal gemist heb. Nou ja, met die bril had je me toch vierkant uitgelachen. (boeit niet of het van a tot z gelogen is, het gaat erom dat je aan de klets raakt, en danmerk je vanzelf wel of het klikt ja of nee. Vanaf dat moment gaat het verder allemaal vanzelf. Als het klikt, dus. Zij: oh ja, wat voor bril dan? En jij: is verzonnen, (vergeet niet schaapachtig te grijnzen) ik durfde niet toe te geven dat zo'n mooi meisje als jij me nog nooit was opgevallen hier. Ik bedoel: da';s eigenlijk best een belediging voor een meisje. Jullie zijn uren bezig met opdoffen, en dan zijn wij botte blinde apen je niet eens. Zij: maar nu zag je me wel! Jij: *knikt* Hey. Zelfs een blinde aap kan van zijn fouten leren. Wil je nog wat drinken eigenlijk? Maarre, nu ik je eindelijk gezien heb, je gaat hier toch nog wel vaker komen he? Ik wil je best nog een keertje zien. Zij: *gaat lief lachen.* Jij: verzin zelf maar wat. Het is zo makkelijk. Gewoon een eind weg leuteren alsof ze een aardige oma is die tegenover je in de bus zit. Of een knul in de trein of een moedertje met een baby in de rij bij het postkantoor. Ik leuter altijd en overal tegen iedereen over van alles en nog wat. Ik kan het je aanraden. Goeie oefening! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ben gek op meisje zij ook op mij ? jongen16j | 13 | 21-01-2010 19:34 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op Mysterieuze Jongen Ev4 | 15 | 18-05-2007 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |