Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2007, 22:55
supervis
supervis is offline
Ok, ik dacht te leren van mijn fouten. Maar grrr... er heeft voor de tweede keer een jongen genadeloos misbruik gemaakt van mijn vertrouwen! Hoe kun je dit voorkomen en hoe 'herken' je een player?

In dit geval was het nota bene een goede kennis van me die ik al m'n hele leven ken (maar sinds een paar maanden heel close mee ben geworden). Hij stond niet bekend als player en ik was ook z'n eerste (bedpartner). Tegen beter weten in toch verliefd geworden... terwijl ik redelijk voorzichtig was...

Ik dacht er een te herkennen door de volgende 'kenmerken':
- mooie praatjes
- mooie beloftes
- heel erg verliefd doen
- snel seks willen (bij mij was alleen dit van toepassing)

nu heb ik er nog een geleerd:
hij zegt: 'ik wil je niet kwetsen'
hij bedoelt: 'ik ga je kwetsen'

vertrouwen op je 'vrouwelijke' intuïtie, ik voelde dat er iets niet pluis was en dat gevoel was juist, maar jah te verliefd dus genegeerd!

Wanneer gaan jullie alarmbellen rinkelen (playeralert) en hoe ga je er mee om? Ga je ook tegen beter weten in - omdat je anders toch weer gaat afvragen hoe het nou geweest zou zijn - er mee door of kap je het meteen af? Maakt liefde/verliefdheid dan toch echt stekeblind?

Laatst gewijzigd op 03-02-2007 om 22:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2007, 23:39
Lyne
Lyne is offline
Dat merk je toch vrij snel? Als hij het alleen maar heeft over 'chickies' dan is het al vrij duidelijk. Tenminste, dat is bij mij op 't werk zo.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 04:52
Gothic
Gothic is offline
Iemand die gewoon net iets té mooi voor waar is...
Oud 04-02-2007, 06:03
Luki
Luki is offline
Liefde maakt blind kweet er alles van. Genakktttt! Next chapter..

Da's wat ik denk dan..
Oud 04-02-2007, 06:39
Metal
Metal is offline
Ik word constant geplayed. ;(
Oud 04-02-2007, 07:59
Verwijderd
de meeste players hebben 'PLAYER' op hun voorhoofd staan getatoeerd. Wist je dat nog niet? Nu even serieus. Als een gozer zegt 'ik wil je niet kwetsen' bedoéld hij meestal ook ik wil je niet kwetsen. Dik gelul dat dat altijd betekent ik ga je kwetsen.
Maar wat heeft die gozer dan gedaan dat jij hem een player vindt?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 09:34
supervis
supervis is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 04-02-2007 @ 08:59 :
de meeste players hebben 'PLAYER' op hun voorhoofd staan getatoeerd. Wist je dat nog niet? Nu even serieus. Als een gozer zegt 'ik wil je niet kwetsen' bedoéld hij meestal ook ik wil je niet kwetsen. Dik gelul dat dat altijd betekent ik ga je kwetsen.
Maar wat heeft die gozer dan gedaan dat jij hem een player vindt?
Deze 'player' had het niet op z'n voorhoofd getatoeerd. Vóór mij had hij een vaste relatie van bijna een half jaar. Dat was zijn eerste vriendin. Niks leek erop dat hij me zo abrupt zou afkappen! Hij woonde tijdelijk bij mij in de buurt voor stage en nu is hij weer terug verhuisd naar het zuiden van nederland. We hadden het er vaak over gehad, hoe we elkaar zouden blijven zien, over de oplossingen.
Vlak voor zijn vertrek zei hij dat hij helaas geen oplossingen zag en ook niet te vertrouwen was in een lange afstandsrelatie, hij zou zelf ook gek worden omdat hij dan ook niet wist wat ik allemaal uitspookte. Toen ik hem erover belde (want ik dacht: we komen er wel uit, dit zijn praktische problemen) zei hij opeens: ik zag je als scharrel, het ging me om de seks, sorry dat ik een egoïstische zak ben geweest. Hij wilde me wel graag blijven zien en contact met me houden via internet en telefoon (ilk zag dat meer als een uitnodiging om z'n scharrel te worden) en daar heb ik voor bedankt. Te pijnlijk om nog met hem om te blijven gaan als ik maar steeds hoop heb op meer en steeds bot zal vangen. Is dit dan eerder een beginnende relatie die alvorens deze goed en wel is begonnen stuk is gelopen om logistieke problemen?? Dat geloof ik dus niet. Daarom denk ik dat hij een player is, alleen nog wel eentje die nog veel oefening nodig heeft ofzo
Oud 04-02-2007, 09:36
supervis
supervis is offline
Citaat:
Lyne schreef op 04-02-2007 @ 00:39 :
Dat merk je toch vrij snel? Als hij het alleen maar heeft over 'chickies' dan is het al vrij duidelijk. Tenminste, dat is bij mij op 't werk zo.
Hij had het nooit over andere meiden. Maar t was ook niet zo dat hij overdreven deed dat ik z'n alles voor hem was (zoals meeste players het doen) misschien wilde ik wel te snel en te graag en heb ik hem afgeschrokken??
Oud 04-02-2007, 09:40
Verwijderd
Als je iemand ziet als alleen een scharrel hoef je toch niet meteen een player te zijn? Ik snap je niet helemaal..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 10:28
Neushaar
Neushaar is offline
Misschien moet je iets langer wachten voor je met iemand het bed in duikt?
Oud 04-02-2007, 14:14
EggeD
EggeD is offline
je kijkt te veel net5
Oud 05-02-2007, 14:38
DvoorA
DvoorA is offline
echt exact hetzelfde meegemaakt, eng gewoon ook een kennis/vriend die ik al jaren kende, ook een langeafstands-beginnende-relatie (in mijn ogen), ook de sex en de abrupte afkapping zonder uitleg van zijn kant.
Tsja, het is pijnlijk, maar ik zou niet bij elke jongen gaan denken: is het een player? Dan wordt je half paranoide, en vertrouw je niemand meer, en misschien wantrouw je dan iemand die wel het vertrouwen waard is en dat wil je vast ook niet.
Dus ik zou gewoon vol goede moed verder zoeken, of gewoon kijken wie er nog op je pad komt, hou je ogen en oren open, wees een klein beetje voorzichtig maar ga er voor. Dat dit zo'n eikel was die alleen zn pik achternaliep was toch een kwestie van pech. Er zijn ook jongens bij wie snel sex hebben wel gepaard kan gaan met verliefdheid

maar iets meer ontopic:
- als hij veel exen heeft moet er een alarmbelletje gaan rinkelen, vooral als hij ze niet erg netjes heeft behandeld (wat hij met zn exen doet overkomt ook jou)
- als zn handen overal zitten maar hij verder niet geinteresseerd is in jou, of je leven, of je verhalen. Als hij jou het meest fantastische schepsel op aarde vond dan had hij wel interesse in je.
- als er overal condooms in zn kamer liggen, zoals bij die van mij toen, onder zn bed, in zn kast, tussen zn boeken, in zn porto, in zn broekzak. Triest
- precies zoals je zelf al zei: vrouwelijke intuitie, als je zo'n gevoel hebt in je buik van: er klopt iets niet, dit is niet zoals het zou moeten zijn.
Oud 05-02-2007, 18:52
Al Murphy
Al Murphy is offline
Het probleem met 'mooie praatjes' is dat je dat als het goed is op het moment zelf niet doorhebt. Als die jongen toekomstplannen met je zit te maken terwijl hij in principe geen relatie met een toekomst wil: dat zijn ook 'mooie praatjes'. Alleen is het moeilijk om door te hebben of iemand ook meent wat hij zegt.

Dat iemand al vroeg in een relatie met je naar bed wil, vind ik helemaal niet verkeerd. Misschien zie je er gewoon heel aantrekkelijk uit?

In dit geval lijkt het me gewoon dat jullie een beetje heel andere verwachtingen hadden van een relatie, maar heeft hij het wat veel laten uitschijnen dat jullie wel op dezelfde golflengte zaten. Of dat puur voor de seks was of uit naïviteit en als afwachtende houding... 'k zou het niet weten.
Oud 05-02-2007, 18:59
Verwijderd
ze zijn alleen achteraf te herkennen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 19:00
supervis
supervis is offline
Citaat:
DNMB schreef op 05-02-2007 @ 15:38 :
echt exact hetzelfde meegemaakt, eng gewoon ook een kennis/vriend die ik al jaren kende, ook een langeafstands-beginnende-relatie (in mijn ogen), ook de sex en de abrupte afkapping zonder uitleg van zijn kant.
Tsja, het is pijnlijk, maar ik zou niet bij elke jongen gaan denken: is het een player? Dan wordt je half paranoide, en vertrouw je niemand meer, en misschien wantrouw je dan iemand die wel het vertrouwen waard is en dat wil je vast ook niet.
Dus ik zou gewoon vol goede moed verder zoeken, of gewoon kijken wie er nog op je pad komt, hou je ogen en oren open, wees een klein beetje voorzichtig maar ga er voor. Dat dit zo'n eikel was die alleen zn pik achternaliep was toch een kwestie van pech. Er zijn ook jongens bij wie snel sex hebben wel gepaard kan gaan met verliefdheid
Dat laatste heb ik meestal meegemaakt dus mijn vertrouwen was groot (bij de eerste wist ik het zeker dat het een player was, toen heb ik het op tijd afgekapt, wel een tijd lang verdrietig geweest. Maar nooit zoals dit. M'n vertrouwen heeft helaas wel een deuk opgelopen Ik ga er wel van uit dat deze zich uiteindelijk wel hersteld. Ik denk ook niet dat iedere jongen een player is maar als deze jongen het niet is, hoe kan je dan zo harteloos en gevoelloos zijn? Je zegt toch niet zomaar abrupt: het ging me om de seks?

Citaat:
maar iets meer ontopic:
- als hij veel exen heeft moet er een alarmbelletje gaan rinkelen, vooral als hij ze niet erg netjes heeft behandeld (wat hij met zn exen doet overkomt ook jou)
- als zn handen overal zitten maar hij verder niet geinteresseerd is in jou, of je leven, of je verhalen. Als hij jou het meest fantastische schepsel op aarde vond dan had hij wel interesse in je.
- als er overal condooms in zn kamer liggen, zoals bij die van mij toen, onder zn bed, in zn kast, tussen zn boeken, in zn porto, in zn broekzak. Triest
- precies zoals je zelf al zei: vrouwelijke intuitie, als je zo'n gevoel hebt in je buik van: er klopt iets niet, dit is niet zoals het zou moeten zijn. [/B]
- hij heeft voor mij maar één vriendin gehad, zo'n half jaar ongeveer. Voor haar was er niemand en na haar was ik. Ik kon daar dus niks uit afleiden. Wel zei hij dat z'n exvriendin erg claimerig en jaloers was en ze vertrouwde hem niet (oei lampje brand), hij heeft het uitgemaakt in de periode dat wij elkaar beter leerde kennen.
-geen condooms, nergens, hij was nog maagd! hij had ze wel voor 'de avond' met mij gehaald.
- tja, waarschijnlijk moet ik toch meer leren op m'n eigen intuitie te vertrouwen...maar die schuif je snel opzij want je wilt zo iemand natuurlijk maar al te graag de voordeel van de twijfel geven als je verliefd bent.

Verder weet ik dat hij een gigantisch minderwaardigheidscomplex had tijdens z'n pubertijd. Hij is de laatste jaren gewoon gigantisch veranderd qua uiterlijk. En krijgt nu erg veel aandacht van de dames. Maar ik weet dat hij diep van binnen nog steeds superonzeker is en ondanks dat een lieve jongen is/was. Hij gelooft ook niet dat ik hem toen zowieso al leuk zou vinden ondanks z'n uiterlijk. Maarjah makkelijk praten voor mij he ook al meende ik dat oprecht.

Laatst gewijzigd op 05-02-2007 om 19:08.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 19:22
Verwijderd
je komt er soms pas achteraf achter dat je iets toch niet wilt, terwijl het eerst zo een goed idee leek..

vind de jongen die jij beschrijft nou niet echt een player, er zouden ook wat anders aan zijn gedrag ten grondslag kunnen liggen (ondanks dat hij roept ik zag je als scharrel, het was voor de sex)

overigens vind ik snel sex hebben ook niet echt een kenmerk van players.. als je wat ouder bent gaat dat allemaal gewoon snel(ler)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Starsailorr schreef op 04-02-2007 @ 08:59 :
de meeste players hebben 'PLAYER' op hun voorhoofd staan getatoeerd.
dat wilde ik ook zeggen

Mja, ik herken(de) hem/ze (meervoud) aan;

* nooit tijd voor je hebben als het onverwacht komt
* mooie praatjes
* geen zin of tijd om uitgebreid kennis te maken met je ouders (in de zin van komen eten etc)
* je kent zn vrienden niet of nauwelijks
* hij krijgt vaak vreemde telefoontjes of smsjes

Mjuh, als ik het zo lees, kan je het combineren met de signalen van iemand die vreemdgaat..

Denk ook dat het voor een groot deel aan je vrouwelijk intuïtie ligt.. Ik ken meisjes die hebben alleen maar players, en anderen helemaal niet 'omdat ze dat type wel kennen'. Vraag me soms ook af hoe, en waaraan ze die herkennen, maar ja, t zal..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 22:00
stout!
stout! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 05-02-2007 @ 19:59 :
de goede dan
Oud 05-02-2007, 22:00
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 05-02-2007 @ 23:00 :
de goede dan
I know
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 23:42
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 05-02-2007 @ 20:22 :
je komt er soms pas achteraf achter dat je iets toch niet wilt, terwijl het eerst zo een goed idee leek..

vind de jongen die jij beschrijft nou niet echt een player, er zouden ook wat anders aan zijn gedrag ten grondslag kunnen liggen (ondanks dat hij roept ik zag je als scharrel, het was voor de sex)

overigens vind ik snel sex hebben ook niet echt een kenmerk van players.. als je wat ouder bent gaat dat allemaal gewoon snel(ler)
Oud 06-02-2007, 00:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik vind de jongen die jij nu omschrijft eigenlijk maar weinig op een player lijken. Natuurlijk was het netter geweest wanneer hij netjes had gezegd dat het hem voornamelijk om de seks te doen was, maargoed jammer dan. In mijn optiek is het door jou genoemde voorbeeld niets anders dan een verschil in verwachtingen... Jij wilde een serieuse relatie, hij alleen seks.

Zelf vis ik de player-types er altijd binnen no-time uit, ik heb er een hekel aan, wat het niet maakt dat ik nooit gebruik van ze maak. In mijn vrijgezellen periodes zijn ze erg handig voor o.a. de drankverschaffing, voor een leuk praatje en kramp in mijn lachspieren zodra ze merken dat ik misschien nog niet eens zoveel anders als hen ben, en dus gewoon terug naai. Wie de bal kaatst...

Mijn alarmbellen rinkelen dus erg snel. Ze zijn leuk voor een avondje of voor het uithalen van een geintje, maar ik acht mezelf niet in staat dergelijke types serieus te nemen. Mogelijk mijn tekortkoming; Liever maak ik misbruik van hun triestige houding, en kap ik het daarna pas volledig af.

Een leuke, lieve jongen moet je nooit achter hen zoeken of verwachten in ieder geval
Oud 06-02-2007, 00:32
Verwijderd
HvJ playa hater
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 00:46
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 05-02-2007 @ 19:59 :
nou, misschien is het enigszins genetisch bepaald en kan het doormiddel van een onderzoekje vastgesteld worden. en andere heuristieken zijn ook niet uit te sluiten. zo een opmerking is dus voorbarig.
Oud 06-02-2007, 09:27
Myuki
Myuki is offline
Ik heb 't idee dat 't meestal dezelfde meisjes zijn die bedonderd worden... Dus misschien moet je zelf wat steviger in je schoenen gaan staan zodat jongens je zoiets niet meer flikken. (Ja, misschien makkelijker gezegd dan gedaan)
Oud 06-02-2007, 10:02
supervis
supervis is offline
Citaat:
Myuki schreef op 06-02-2007 @ 10:27 :
Ik heb 't idee dat 't meestal dezelfde meisjes zijn die bedonderd worden... Dus misschien moet je zelf wat steviger in je schoenen gaan staan zodat jongens je zoiets niet meer flikken. (Ja, misschien makkelijker gezegd dan gedaan)
Mwah, daar ben ik het niet geheel mee eens, het is niet zo dat ik aan de lopende band wordt geplayed. Dit is eigenlijk de eerste keer dat het zo rampzalig (voor mij) is gelopen. De eerste keer dat ik verliefd werd op een 'player' was het overduidelijk dat hij er een was, die heb ik dan ook gewoon voortijdig afgekapt (gewoon lol trappen, stappen maar dat was het ook). Voor de rest heb ik eigenlijk alleen maar serieuse jongens/relaties gehad.

Tja, ik zie nu in dat het aan de verwachtingspatroon lag. Hij was niet in voor een vaste relatie. Ik liep dat dan ook weer te beamen (want ik wist beter, m'n verstand zei dat ik dat moest zeggen uit zelfprotectie) terwijl m'n gevoel zo graag iets serieus met hem wilde. Tja foute signalen afgegeven. Ik geef het toe! Maar dat deed hij ook. Nooit duidelijk geweest wat hij nou wilde.
Oud 10-02-2007, 12:32
vedetje
vedetje is offline
Waarom heb ik het idee dat zijn zeggen van 'het ging me om de seks' een excuus is om het uit te maken omdat hij een lange afstandsrelatie niet zag zitten???

Als hij dit niet gezegd had zou jij door willen boren over 'we komen er wel uit'
hij moest dus een excuus geven waardoor jij het er bij zou laten...

Of ik kan het mis ophebben!

Players, hmm,
veel woorden, weinig daden
trots op zijn liefdesverleden
en ja, die intuitie...

mijn ex was een player, ik heb het uitgemaakt voor hij zijn slag kon slaan, dit is ook belangrijk:
luisteren naar de mensen die om je geven, als jij helemaal verliefd bent, dan wil je soms de werkelijkheid niet zien, je vrienden, je ouders, e.d. wel...
Oud 10-02-2007, 16:18
supervis
supervis is offline
Citaat:
vedetje schreef op 10-02-2007 @ 13:32 :
Waarom heb ik het idee dat zijn zeggen van 'het ging me om de seks' een excuus is om het uit te maken omdat hij een lange afstandsrelatie niet zag zitten???

Als hij dit niet gezegd had zou jij door willen boren over 'we komen er wel uit'
hij moest dus een excuus geven waardoor jij het er bij zou laten...

Of ik kan het mis ophebben!

Players, hmm,
veel woorden, weinig daden
trots op zijn liefdesverleden
en ja, die intuitie...

mijn ex was een player, ik heb het uitgemaakt voor hij zijn slag kon slaan, dit is ook belangrijk:
luisteren naar de mensen die om je geven, als jij helemaal verliefd bent, dan wil je soms de werkelijkheid niet zien, je vrienden, je ouders, e.d. wel...
Waarschijnlijk heb je gelijk ik heb er nu vrede mee maar nu wil hij juist steeds contact houden . Ik zie dat niet echt zitten. Echt veel te pijnlijk. Af en toe mis ik hem nog wel maar niet zo erg meer. Ik weet wel dat als ik hem zie dat het gevoel weer terugkomt.

Vind ik trouwens een goeie tip van je dat laatste. Mensen die er wat buiten staan zien het op een afstandje en die hebben dan ook beter zicht op wat er werkelijk gebeurd..als je er middenin zit en blind van verliefdheid is je waarheidsoordeel toch niet zo helder meer! Ik had inderdaad wel meer naar vriendinnen en familie moeten luisteren.
Oud 10-02-2007, 17:28
Jones
Citaat:
supervis schreef op 10-02-2007 @ 17:18 :
Waarschijnlijk heb je gelijk ik heb er nu vrede mee maar nu wil hij juist steeds contact houden . Ik zie dat niet echt zitten. Echt veel te pijnlijk. Af en toe mis ik hem nog wel maar niet zo erg meer. Ik weet wel dat als ik hem zie dat het gevoel weer terugkomt.

Vind ik trouwens een goeie tip van je dat laatste. Mensen die er wat buiten staan zien het op een afstandje en die hebben dan ook beter zicht op wat er werkelijk gebeurd..als je er middenin zit en blind van verliefdheid is je waarheidsoordeel toch niet zo helder meer! Ik had inderdaad wel meer naar vriendinnen en familie moeten luisteren.
Als hij contact wil houden dan is het sowieso geen "player" (wat een kutwoord trouwens)

Daarnaast: Je bent 21, grow up! en je kijkt teveel net5/leest teveel fancy/yes/etc..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 18:10
Escapism
Escapism is offline
ik heb het idee dat veel meisjes het gewoon fijn vinden om iemand als player te betitelen, ipv gewoon toe te geven aan het feit dat ze niet boeiend genoeg waren voor die jongen om bij haar te blijven.
Oud 10-02-2007, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 10-02-2007 @ 19:10 :
ik heb het idee dat veel meisjes het gewoon fijn vinden om iemand als player te betitelen, ipv gewoon toe te geven aan het feit dat ze niet boeiend genoeg waren voor die jongen om bij haar te blijven.
zoiets wou ik ook net posten.. het is wel makkelijk om jongens die afzagen van een relatie zo te bestempelen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 18:17
Verwijderd
jij was zijn eerste, dan kan hij toch sowieso geen 'player' zijn? verder ben ik het met escapism eens.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 21:29
ikhebtoekomst
ikhebtoekomst is offline
Dit is echt een bijzonder erge topic, ik bedoel ik zou zo'n player werkelijk met alleen een foto al kunnen beoordelen of deze ook daadwerkelijk een player is. Ook zijn de meiden van een leeftijd tussen the 14-17/18 erg makkelijk voor deze players want op één of andere manier zouden ze op deze leeftijdgrens ook nooit luisteren naar iemand die wel weet of diegene waar ze zo "smoorverliefd" op is een player is. Dus wat ik hiervan kan zeggen is luister daadwerkelijk naar iemand die zo'n iemand wel herkent en niet denken van "oh hij is zo lief voor me, dat zou hij nooit doen". dussuh! luisteren naar andere!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 21:35
Verwijderd
Ik heb uberhaupt nog nooit een player ontmoet, alleen jongens die wel een relatie wilden, jongens die dat niet wilden, en jongens die het niet zeker wisten. Maar goed, ik ben, vermoed ik, ook niet zo gemakkelijk te gebruiken (of het moet wederzijds zijn).
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 22:07
supervis
supervis is offline
Ok, ff een update. Ben ik eindelijk tot de beslissing gekomen hem te laten gaan, verliefdheid is ook helemaal over vreemd genoeg , kwam ie gisteravond opeens aanzetten bij me thuis; erg lange en serieuse gesprek gehad... Hij zat erg te twijfelen maar wilde het toch proberen. Maar nu hoeft het niet meer!!! Nu ben ik diegene die het niet meer ziet zitten! Noujah, misschien blijven we vrienden maar besef nu wel dat de wereld niet om één jongen draait. Hij was niet eens een player achteraf gezien. Mijn fout! Ik zal voortaan beter luisteren

Jullie zullen je natuurlijk nu wel weer dood en kromlachen om die hopeloze posts van me
Oud 14-02-2007, 07:47
Brunnette
Brunnette is offline
Citaat:
supervis schreef op 13-02-2007 @ 23:07 :
Ok, ff een update. Ben ik eindelijk tot de beslissing gekomen hem te laten gaan, verliefdheid is ook helemaal over vreemd genoeg , kwam ie gisteravond opeens aanzetten bij me thuis; erg lange en serieuse gesprek gehad... Hij zat erg te twijfelen maar wilde het toch proberen. Maar nu hoeft het niet meer!!! Nu ben ik diegene die het niet meer ziet zitten! Noujah, misschien blijven we vrienden maar besef nu wel dat de wereld niet om één jongen draait. Hij was niet eens een player achteraf gezien. Mijn fout! Ik zal voortaan beter luisteren

Jullie zullen je natuurlijk nu wel weer dood en kromlachen om die hopeloze posts van me
meid gelooff me, elke jongen heeft ooit wel eens geplayed! en players bestaan niet.. dat zijn gewoon jongens die sex willen, en het altijd willen, dus daar nemen ze een vriendin voorr..players tfoeee..ik waarschuw alle meiden, je kan ze niet vermeiden, ik heb zelf ook wat mt een player gehad gelooff me naderhand hadtie er spijt van, dattie om die redenen met me had genomen
Oud 14-02-2007, 15:13
Metal
Metal is offline
Haahah flikker op man.
Oud 14-02-2007, 22:11
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Brunnette schreef op 14-02-2007 @ 08:47 :
elke jongen heeft ooit wel eens geplayed!

en players bestaan niet..

ik heb zelf ook wat mt een player gehad

+ je gebruikt de rolleyes verkeerd.
Oud 14-02-2007, 22:18
Vice
Vice is offline
Een doorgewinterde player is niet te herkennen. Iedergeval niet op het moment wanneer die je aan het versieren is.
Oud 14-02-2007, 22:19
adon1s
adon1s is offline
Door hem te pijpen en goed proeven of je andere meisjes proeft!!

Sjezus wat een gezeik allemaal over players. Iedereen is toch soort van player, iedereen is op zoek naar waar hij op valt. De één probeert wat meer mensen uit als de ander. Dat de 'geprobeerde' hierdoor zichzelf zielig voelt kan hij weinig aan doen. Opbokke met je player gezeik, een player bestaat niet.
Ik kan ook iemand helemaal geweldig vinden en binnen een week seks willen, dat is meer omdat ik diegene dan helemaal geweldig vind en niet om te 'playen'
Oud 16-02-2007, 12:06
wushuman
wushuman is offline
Raar. Je verliefdheid is weg, achteraf geen player blablabla.

Stiekem val je op players en dat is goed om te horen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten