Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vlak voor zijn vertrek zei hij dat hij helaas geen oplossingen zag en ook niet te vertrouwen was in een lange afstandsrelatie, hij zou zelf ook gek worden omdat hij dan ook niet wist wat ik allemaal uitspookte. Toen ik hem erover belde (want ik dacht: we komen er wel uit, dit zijn praktische problemen) zei hij opeens: ik zag je als scharrel, het ging me om de seks, sorry dat ik een egoïstische zak ben geweest. Hij wilde me wel graag blijven zien en contact met me houden via internet en telefoon (ilk zag dat meer als een uitnodiging om z'n scharrel te worden) en daar heb ik voor bedankt. Te pijnlijk om nog met hem om te blijven gaan als ik maar steeds hoop heb op meer en steeds bot zal vangen. Is dit dan eerder een beginnende relatie die alvorens deze goed en wel is begonnen stuk is gelopen om logistieke problemen?? Dat geloof ik dus niet. Daarom denk ik dat hij een player is, alleen nog wel eentje die nog veel oefening nodig heeft ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
-geen condooms, nergens, hij was nog maagd! hij had ze wel voor 'de avond' met mij gehaald. - tja, waarschijnlijk moet ik toch meer leren op m'n eigen intuitie te vertrouwen...maar die schuif je snel opzij want je wilt zo iemand natuurlijk maar al te graag de voordeel van de twijfel geven als je verliefd bent. Verder weet ik dat hij een gigantisch minderwaardigheidscomplex had tijdens z'n pubertijd. Hij is de laatste jaren gewoon gigantisch veranderd qua uiterlijk. En krijgt nu erg veel aandacht van de dames. Maar ik weet dat hij diep van binnen nog steeds superonzeker is en ondanks dat een lieve jongen is/was. Hij gelooft ook niet dat ik hem toen zowieso al leuk zou vinden ondanks z'n uiterlijk. Maarjah makkelijk praten voor mij he ook al meende ik dat oprecht.
Laatst gewijzigd op 05-02-2007 om 19:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, ik herken(de) hem/ze (meervoud) aan; * nooit tijd voor je hebben als het onverwacht komt * mooie praatjes * geen zin of tijd om uitgebreid kennis te maken met je ouders (in de zin van komen eten etc) * je kent zn vrienden niet of nauwelijks * hij krijgt vaak vreemde telefoontjes of smsjes Mjuh, als ik het zo lees, kan je het combineren met de signalen van iemand die vreemdgaat.. Denk ook dat het voor een groot deel aan je vrouwelijk intuïtie ligt.. Ik ken meisjes die hebben alleen maar players, en anderen helemaal niet 'omdat ze dat type wel kennen'. Vraag me soms ook af hoe, en waaraan ze die herkennen, maar ja, t zal.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Tja, ik zie nu in dat het aan de verwachtingspatroon lag. Hij was niet in voor een vaste relatie. Ik liep dat dan ook weer te beamen (want ik wist beter, m'n verstand zei dat ik dat moest zeggen uit zelfprotectie) terwijl m'n gevoel zo graag iets serieus met hem wilde. Tja foute signalen afgegeven. Ik geef het toe! Maar dat deed hij ook. Nooit duidelijk geweest wat hij nou wilde.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Vind ik trouwens een goeie tip van je dat laatste. Mensen die er wat buiten staan zien het op een afstandje en die hebben dan ook beter zicht op wat er werkelijk gebeurd..als je er middenin zit en blind van verliefdheid is je waarheidsoordeel toch niet zo helder meer! Ik had inderdaad wel meer naar vriendinnen en familie moeten luisteren. ![]()
||
Citaat:
Daarnaast: Je bent 21, grow up! en je kijkt teveel net5/leest teveel fancy/yes/etc.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() + je gebruikt de rolleyes verkeerd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoofd of hart? Rode Kool | 8 | 13-02-2003 19:22 |