Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2007, 20:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
TS begint: Ik had echt geen zin in frans dus ik zei voor de grap tegen een vriendin dat ik ging faken dat ik flauwviel zodat ik geen SO hoefde te doen. Zij zei: moet je een uur je adem inhouden ben je dr zo vanaf. Dus ik stoer doen en 3 kwartier lang bijna alleen inademen.. helemaal duizelig enzo.. en ik ben wel van mn stoel gevallen en mn leraar frans lachte me alleen maar uit maar mn lerares engels heeft me naar huis gestuurd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2007, 20:41
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 18-01-2007 @ 21:38 :
Dus ik stoer doen en 3 kwartier lang bijna alleen inademen..
Aha.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 20:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 18-01-2007 @ 21:41 :
Aha.
ja stoer he
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 20:44
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 18-01-2007 @ 21:42 :
ja stoer he
Écht wel. Al mijn brandende vragen over jou zijn in één klap beantwoord
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 20:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 18-01-2007 @ 21:44 :
Écht wel. Al mijn brandende vragen over jou zijn in één klap beantwoord
dat zullen er dan wel heel veel zijn geweest
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 21:12
mepsteen
mepsteen is offline
een of ander goor mengsel van coca cola en melk gedronken, waarna ik zo misselijk werd dat ik niet naar school hoefde.

Oud 18-01-2007, 21:52
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
TS begint: Ik had echt geen zin in frans dus ik zei voor de grap tegen een vriendin dat ik ging faken dat ik flauwviel zodat ik geen SO hoefde te doen. Zij zei: moet je een uur je adem inhouden ben je dr zo vanaf. Dus ik stoer doen en 3 kwartier lang bijna alleen inademen.. helemaal duizelig enzo.. en ik ben wel van mn stoel gevallen en mn leraar frans lachte me alleen maar uit maar mn lerares engels heeft me naar huis gestuurd.
hij zal wel denken dat je vergat uit te ademen. Ik zou ook stiekem lachen.
Oud 18-01-2007, 22:13
Uice
Uice is offline
Ik denk niet dat iemand in dit topic 'drie kwartier lang alleen inademen' kan overtreffen.
Oud 18-01-2007, 22:44
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik ben waarschijnlijk heel erg als ik zeg dat ik ooit heb gezegd tegen een leraar dat mijn oma was overleden om onder een proefwerk uit te komen.
Oud 19-01-2007, 13:30
Trass
Trass is offline
Ik heb nog een stapel briefjes van vroeger liggen waarop staat dat ik de toets niet kon leren of het huiswerk/verslag niet gemaakt had. Als ik ziek was maar toch naar school ging zei ik tegen mijn moeder dat ik pw had (maar dat had ik helemaal niet) en of ze een briefje wou schrijven. Die kon ik dan een andere keer gebruiken als ik wel een proefwerk had en niet geleerd had, uit luiheid dan. Maar dat vond ik toen niet idioot, maar geniaal

Ik heb ook een keer bruine oogschaduw meegenomen om wallen na te maken, zodat de teamleider geloofde dat ik ziek was en mij naar huis liet gaan.

En dan mijn kutsmoesjes nog + dat ik rood word en niet meer uit mijn woorden kan komen als ik lieg.

Maar ik ben veranderd
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 13:38
Verwijderd
Ik heb enkele malen (tegen verschillende, chaotische leraren) gezegd dat ik iets allang had ingeleverd terwijl ik het nooit gemaakt had. Vind ik eigenlijk wel erg van mezelf. Maar die keren dat ik het gedaan heb (2 of 3 keren) heeft het wel gewerkt. Had er hoge punten voor
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 19:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 18-01-2007 @ 22:12 :
een of ander goor mengsel van coca cola en melk gedronken, waarna ik zo misselijk werd dat ik niet naar school hoefde.

ew
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 19:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 18-01-2007 @ 23:44 :
Ik ben waarschijnlijk heel erg als ik zeg dat ik ooit heb gezegd tegen een leraar dat mijn oma was overleden om onder een proefwerk uit te komen.
en dat dan 3 keer als excuus gebruiken in 1 jaar bij dezelfde leraar
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 19:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Juice schreef op 18-01-2007 @ 23:13 :
Ik denk niet dat iemand in dit topic 'drie kwartier lang alleen inademen' kan overtreffen.
(A)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 20:07
Tiño
Tiño is offline
hoe kan je nou alleen inademen, op een gegeven moment zijn je longen vol en moet het er weer uit, anders is het puur je adem ''inhouden'' niet inademen.

of mis ik iets
Oud 19-01-2007, 21:25
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 19-01-2007 @ 14:38 :
Ik heb enkele malen (tegen verschillende, chaotische leraren) gezegd dat ik iets allang had ingeleverd terwijl ik het nooit gemaakt had.
werkt idd elke keer weer
Oud 22-01-2007, 21:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Tiño schreef op 19-01-2007 @ 21:07 :
hoe kan je nou alleen inademen, op een gegeven moment zijn je longen vol en moet het er weer uit, anders is het puur je adem ''inhouden'' niet inademen.

of mis ik iets
juh, zo veel mogelijk inademen, zo lang mogelijk inhouden, heeeel langzaam uitademen en meteen weer inademen. Daar word je best duizelig van.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 21:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
lawallan schreef op 19-01-2007 @ 22:25 :
werkt idd elke keer weer
serieus?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 19-01-2007 @ 14:38 :
Ik heb enkele malen (tegen verschillende, chaotische leraren) gezegd dat ik iets allang had ingeleverd terwijl ik het nooit gemaakt had.
Doet het idd meestal wel. Vind ik trouwens ook niet zo erg van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 22:39
__
__ is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 18-01-2007 @ 23:44 :
heb ik ook ooit gedaan, maar dan met een oudtante. ook te erg..
verder niet echt gekke dingen. ooit heeeeeeel veel minuten gedaan over de brug richting school zodat we veel te laat zouden komen aangezien we het eerste uur latijn hadden en die les zou beginnen met een mondelinge overhoring. en ik wist zeker dat ik hem zou krijgen die dag dus vandaar. komen we daar 20 minuten te laat binnen ofzo, hebben ze tot die tijd alleen over ajax gepraat en krijg ik alsnog de overhoring -_-
verder ooit samen met een vriendin onszelf in een wc-hokje opgesloten om te spijbelen zonder betrapt te worden. maarja.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 23:44
Nebula
Nebula is offline
Ik ben een keer toen ik in bed lag met mijn hoofd tegen de muur gaan bonken, zodat ik de volgende dag zonder te liegen kon zeggen dat ik hoofdpijn had en daarom niet naar school kon. Toen mijn moeder even later kwam vragen wat dat gebons toch steeds was ben ik er maar mee opgehouden. Ik had toch het lef niet om het hard genoeg te doen. Ach ja, die goeie ouwe pubertijd...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 05:57
Supreme Dutch
Met de ontgroening ben ik gaan kotsen zodat ik s'nachts boterhammetjes met jam kreeg om op kracht te blijven. Ben nogal een suikerjunk en ik voelde me helemaal slapenzo, maar ze wilden me geen suiker geven omdat ik het niet in mn medische verklaring had gezet.. Had ook van die Dextro-rolletjes meegenomen in mn slaapzak, maar die had ik braaf ingeleverd.. Achteraf wel kut tegenover mn jaargenoten, maar had het ook wel echt nodig.

Een keer gefaked dat er een kennis was overleden (was wel ernstig ziek), maar dan voel je je ook best kudt als die persoon uiteindelijk echt komt te overlijden.. Dat je die ziekte zegmaar "gebruikt" hebt.

Ik ben een keer met opzet op mn bek gegaan toen het glad was.. Met die schade had ik een reden om te laat te komen, dus een reden om een toets te missen.

Zo'n rood hoofd creeren door er druk op te zetten/onder de zonnebank gaan.. En dan zeggen dat je koorts hebt en na 10 minuten weer van school vertrekken.

Gezegd dat ik met mn ouders naar de notaris moest voor de scheiding.. Zodat die docent met de diploma-uitreiking met mn moeder probeerde te sjansen (terwijl die nog gewoon gelukkig getrouwd is met mn pa)

Verder lieg ik nooit
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 14:24
Ray
Ray is offline
Ik ben een keer op de dag voor de vakantie naar een toets grieks gegaan om vooraf te melden dat ik "me bijhoorlijk slecht voel" en "het wel wil proberen" om vervolgens een kwartier later te zeggen "het gaat echt niet hoor" en tegenover mijn (breed lachende) klasgenoten te vertrekken. Bleek dat bijna iedereen onder de 5 had, had ik op de (later gemaakte) toets een 5.5, een van de hoogste cijfers.
Oud 23-01-2007, 16:48
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 23-01-2007 @ 06:57 :

Gezegd dat ik met mn ouders naar de notaris moest voor de scheiding.. Zodat die docent met de diploma-uitreiking met mn moeder probeerde te sjansen (terwijl die nog gewoon gelukkig getrouwd is met mn pa)

hahaha omg :')
Oud 24-01-2007, 14:56
Verwijderd
Waarom ga je in hemelsnaam jezelf pijnigen als je niet naar school wilt? (Hoofd tegen de muur bonken etc.) Wat is er mis met jullie gevoel voor drama?

Ik stond een keer met iemand op het station te roken daar waar het niet mocht. Op een gegeven moment staat daar een politieagent die ons grijnzend tegemoet loopt en luid roept: 'Zo, dat wordt een prachtige bekeuring!'. Dus de rebel in mij was zowat verdwenen. We deden net alsof we hem niet hadden gehoord en intussen siste ik : 'English, English' naar de ander. Dus toen die man ons beveelde de sigaret uit te maken zei ik in prachtig Brits: 'Hello Sir, could you tell me where the tourist information is? I would be eternally grateful if you can'. Waarop de man in een Engels-Brabants accent zei: 'NO YOU NOT SMEUK HIER'. Vervolgens heel nonchalant geëxcuseerd en bedankt. Uiteindelijk ging hij de weg nog uitleggen ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2007, 15:13
Tim
Tim is offline
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 15:16
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
White Trash schreef op 24-01-2007 @ 15:56 :
Waarom ga je in hemelsnaam jezelf pijnigen als je niet naar school wilt? (Hoofd tegen de muur bonken etc.) Wat is er mis met jullie gevoel voor drama?

Ik stond een keer met iemand op het station te roken daar waar het niet mocht. Op een gegeven moment staat daar een politieagent die ons grijnzend tegemoet loopt en luid roept: 'Zo, dat wordt een prachtige bekeuring!'. Dus de rebel in mij was zowat verdwenen. We deden net alsof we hem niet hadden gehoord en intussen siste ik : 'English, English' naar de ander. Dus toen die man ons beveelde de sigaret uit te maken zei ik in prachtig Brits: 'Hello Sir, could you tell me where the tourist information is? I would be eternally grateful if you can'. Waarop de man in een Engels-Brabants accent zei: 'NO YOU NOT SMEUK HIER'. Vervolgens heel nonchalant geëxcuseerd en bedankt. Uiteindelijk ging hij de weg nog uitleggen ook.
Dit is nog de leukste van het hele topic. Haha, alleen dit zal niet werken in het boerengat waar ik vandaan kom.

Ikzelf ben nooit verder gekomen dan een fake-ziekmelding voor de gymles ofzo. Voor zover ik me kan bedenken...
Oud 24-01-2007, 15:42
Verwijderd
Vorig jaar kreeg ik mijn ovjaarkaart pas in oktober dus de maand september moest ik met een normale strippenkaart reizen. Hoewel ze nooit in de tram controleren heb ik dit toch een heel maand braaf een kaart gekocht. Maar net 1 dag voordat mijn ov geldig was was mijn strippenkaart op dus besloot ik onder het mom: 'ze controleren nooit' een keer zwart te rijden. Uitgerekend toen kwamen ze natuurlijk controleren Ik pakte mijn telefoon en begon zogenaamd te bellen en toen de controleur mijn kaart wilde zien hing ik zogenaamd weer op. Toen zei ik heel overdreven: Oh shit meneer, ik ben vergeten te stempelen! De man was niet bijzonder overtuigd en zei dat het een smoesje was. Vervolgens lachte ik en verzon ik ter plekke: 'Mijn vader is ook controleur hoor en ja, ik kan eerder thuis komen met het verhaal dat ik een moord heb gepleegd dan dat ik een boete heb gekregen voor zwartrijden! haha!'. De arme controleur voelde blijkbaar een band en moest lachen. Nog voordat hij iets kon zeggen liep ik naar de stempelautomaat en zei ik: 'Zo gestempeld!'. Uiteraard werd ik weer 'zogenaamd' gebeld en verder heb ik niks meer gehoord. Wat een pauperactie
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 17:06
Cherry Springs
Citaat:
White Trash schreef op 24-01-2007 @ 15:56 :

Haha, geniaal!
Oud 24-01-2007, 17:18
Uice
Uice is offline
Ik heb een valse naam en adres ingestudeerd voor het geval van boetes. Beter om dat van te voren te bedenken, want de eerste keer wist ik zo gauw niet en zei ik in paniek dat ik Joris Driepinter heette. De agent trapte er wel in.
Oud 24-01-2007, 17:33
Verwijderd
Ik heb een aantal jaar terug een keer af moeten bellen voor een competitiewedstrijd. Ik ging liever naar een verjaardagsfeestje dan sporten. Toen had ik mijn coach gebeld met het nieuws, dat ik over twee weken niet kon komen, omdat dan de begrafenis van mijn tante was
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 17:33
Magican
Magican is offline
Ik zorg dat ik nergens onder uit hoef te komen. Zodat ik nooit mijn adem drie kwartier lang bijna alleen hoef in te houden.
Oud 24-01-2007, 18:08
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb dit zelf niet gedaan overigens, maar goed. We moesten weer eens een keer een werkstuk inleveren voor biologie. Een klasgenootje van mij had t lang niet af, dus vroeg hij of ie het mocht mailen. Dat mocht. Had ie van een willekeurig plaatje op de computer de extensie .jpg veranderd in .doc en toen opgestuurd

Als je dat bestandje dan opent krijg je een document van een stuk of 100 pagina's en allemaal gekke tekens enzo. Dus die vrouw snapte er niks van. Met een hoop 'jamaar-hij-doet-t-bij-mij-thuis-wel-gekloot' had ie m uiteindelijk een week later wel ingeleverd. Toch weer een gratis week uitstel
Oud 24-01-2007, 18:19
Cherry Springs
Citaat:
TopDrop schreef op 24-01-2007 @ 19:08 :
Ik heb dit zelf niet gedaan overigens, maar goed. We moesten weer eens een keer een werkstuk inleveren voor biologie. Een klasgenootje van mij had t lang niet af, dus vroeg hij of ie het mocht mailen. Dat mocht. Had ie van een willekeurig plaatje op de computer de extensie .jpg veranderd in .doc en toen opgestuurd

Als je dat bestandje dan opent krijg je een document van een stuk of 100 pagina's en allemaal gekke tekens enzo. Dus die vrouw snapte er niks van. Met een hoop 'jamaar-hij-doet-t-bij-mij-thuis-wel-gekloot' had ie m uiteindelijk een week later wel ingeleverd. Toch weer een gratis week uitstel
Ooh, da's een hele goeie.
Oud 24-01-2007, 18:22
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 24-01-2007 @ 19:19 :
Ooh, da's een hele goeie.
Bij ons was t altijd wel standaard dat er mensen te laat waren en vroegen of ze t mochten mailen Goeie ouwe tijd
Oud 24-01-2007, 19:45
Ray
Ray is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-01-2007 @ 18:18 :
Ik heb een valse naam en adres ingestudeerd voor het geval van boetes. Beter om dat van te voren te bedenken, want de eerste keer wist ik zo gauw niet en zei ik in paniek dat ik Joris Driepinter heette. De agent trapte er wel in.
Dat werkt tegenwoordig niet meer.
Oud 24-01-2007, 19:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 24-01-2007 @ 20:45 :
Dat werkt tegenwoordig niet meer.
Vals adres nog wel hoor. Althans, ik heb de boete nog steeds niet gehad.
Oud 24-01-2007, 19:53
Hanneke
Hanneke is offline
Bij mij gingen ze controleren of naam+adres wel bije lkaar klopten.
Oud 24-01-2007, 20:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik moest lachen toen ik aangehouden werd omdat ik door rood reed.. en toen zei die man 'ja je kan wel lachen, maar het kost je wel 50 euro, ik weet niet of je dat ook grappig vindt..' en toen moest ik janken van het lachen, echt niet normaal.. en ik kwam dr nog mee weg ook
waarschijnlijk had die man het ook te koud om zijn handschoenen uit te trekken en een bon uit te schrijven en het was laat en hij was al op weg naar het bureau om op te ruiimen en te gaan avondeten..
avond <3
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 20:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 24-01-2007 @ 20:53 :
Bij mij gingen ze controleren of naam+adres wel bije lkaar klopten.
Hoe kunnen ze dat doen.

Trouwens, als je gewoon zegt dat je je paspoort niet bij je hebt zal bijvoorbeeld een tramconducteur je heus niet naar het bureau meenemen.
Oud 24-01-2007, 20:20
Ray
Ray is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-01-2007 @ 21:19 :
Hoe kunnen ze dat doen.

Trouwens, als je gewoon zegt dat je je paspoort niet bij je hebt zal bijvoorbeeld een tramconducteur je heus niet naar het bureau meenemen.
Bevolkingsregister?
Oud 24-01-2007, 20:42
Trass
Trass is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-01-2007 @ 21:19 :
Hoe kunnen ze dat doen.

Een telefoontje naar de juiste instantie is genoeg. Mijn oom is er flink op afgerekend
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 20:48
Qimm
Qimm is offline
Samen met een klasgenootje niet het station van Almelo aflopen maar in de trein naar Enschede stappen om daar te gaan winkelen.

Komop zeg, naar school voor een uurtje gym en maatschappijleer? Daar dachten wij anders over. Toen maar ge sms't naar klasgenootjes dat we ziek waren, of ze dat door wouden geven. Viel ook niet op ofzo, maar niemand heeft er wat van gezegd
Oud 24-01-2007, 20:50
Muchacha
Muchacha is offline
Met een 'overslapen' kop langs het secretariaat gaan om me te laat te melden op school terwijl ik nadat ik thuis was vertrokken nog ff gauw langs mijn vriendje ging.

Met een heel flauw stemmetje mijn baas bellen dat ik niet kan komen werken omdat ik ziek ben *kuch kuch* omdat ik eigenlijk belangrijk volk verwachtte en nog moest poetsen thuis.

Voor de rest naief doen, werkt ook wel. "Ooow, ik wist helemaal niet dat je hier niet mocht rijden!"
Oud 25-01-2007, 21:08
Hanneke
Hanneke is offline
Niet heel idioot, maar ik had maandag zwartgereden met de trein omdat m'n pasje niet werkte (ook niet in andere automaten dus) en toen ik gecontroleerd werd (in de spitstrein Alphen(/Utrecht)-Leiden, ook best bijzonder. ) had ik dat ook tegen de conductrice gezegd. Vandaag een brief binnengekregen dat ik geen toeslag van 35E hoef te betalen omdat ik bij controle heb aangegeven dat de automaat niet werkte.

En verder doe ik nooit bijzondere dingen om ergens onderuit te komen geloof ik. Mja, leraren ontlopen als ik dingen moet inleveren (niet handig als er na een tijdje opeens van beide kanten een leraar aankomt die ik ontweek. ;p) en dat soort dingen.
Oud 25-01-2007, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 24-01-2007 @ 21:50 :
Voor de rest naief doen, werkt ook wel. "Ooow, ik wist helemaal niet dat je hier niet mocht rijden!"
Ja dat doe ik ook wel. En dan excuses aanbieden, nog even lief glimlachen, en beloven het nooit meer te doen. Werkt altijd maar ik ben heel braaf, dus is het niet zo vaak nodig.
Maar dat is niet idioot. Ik kan even niets idioots bedenken.

Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 20:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-01-2007 @ 22:14 :
Ja dat doe ik ook wel. En dan excuses aanbieden, nog even lief glimlachen, en beloven het nooit meer te doen. Werkt altijd maar ik ben heel braaf, dus is het niet zo vaak nodig.
Maar dat is niet idioot. Ik kan even niets idioots bedenken.
heel goed
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 12:43
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
TS begint: .
dat is en niet stoer en selcht voor je en zoiets was bij mij opschool een paar jaar geleden ook 'in' maar daar kon je hart van gaan stilstaan ofzo

als je dan geen zin hebt in frans blijf gewoon weg

en met school dingen inleveren doe uik meestal optijd en als ik niet naar een les ga ga ik gewoon niet en zie ik wel wat er gebeurt (is maar heel soms gebeurt ook meestal niks)
ik heb me er bij natuurkunde een keer laten uitsturen en pas aan het eind van het uur wezen melden.
ik was 1 keer 3 keer te laat dat is corvee waar ik geen zin in had dus toen heeft de mevrouw van de atministratie het even veranderd in 2 keer te laat

en er was gezegt dat ik het 5de uitwas een keer maar dat was niet zo want ik had wel 2 uur gym ipv 1 toen het eerste uur gemeld en gegymt en halverwege dat eerste uur naar de kleedkamer omkleden en weg gaan nooit wat van gezegt ook.

met iets buiten school gewoon niet meer gaan

Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 12:49.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 12:50
Kitten
Kitten is offline
Mijn mail met die dingen die ik in moest leveren blijft opvallend vaak ergens hangen en komt niet aan
Oud 30-01-2007, 13:48
Hulk
Hulk is offline
ik verzon nooit smoesjes, ik ging gewoon niet . ik vond nablijven nooit zo erg, had ik mooi een reden om mn huiswerk wel te maken.
Reageren

Regels voor berichten