Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2007, 08:57
alys
alys is offline
Hey iedereen
Het is ondertussen drie weken uit met mijn vriend. We waren niet zo lang samen maar net daarom vond ik het best erg. Hij twijfelde aan zichzelf en aan ons. Ik was erg onzeker geweest en men eigen niet echt geweest, ik wist dat ik dat wel kon als hij mij de kans gaf. Hij wou me die ook geven maar in die week zei een vriend ben je wel klaar voor iets serieus, dat heeft door zen hoofd gespookt. IK had de indruk dat hij het niet erg vond en hij zei ook: ik weet dat je denkt dat ik het niet erg vind maar je bent mis. IN de lift wist ik nog altijd niet of het uit was, want hij had niet gezegd het is gedaan. Ik vroeg nog een knuffel en zag de tranen in zijn ogen, toen wist ik ..het is gedaan.

Toen het pas uit was verkondigde hij aan iedereen dat hij wel zeker de juiste beslissing had genomen. Ging een vriend er dieper op in klapte hij dicht en gaf hij wel toe dat hij zich ook wel rot voelde.

Nu ja in de eerste week praatte hij tegen me gelijk hij altijd heeft gedaan. Ik dacht miss kan ik hem toch nog als goede vriend houden als het op deze manier verder kan. Spijtig genoeg is het nu wel wat anders. Door een gesprek op msn werd hij irritant en ineens zei hij niets meer tegen me op msn. ( het gesprek ging over dat ik heel da dag op cafe had gezeten en zijn reactie was: ok dan zal ik je wel laten, snapte er niets van. Tegen mijn vriendin zei hij dat hij er ff niet aan wou denken, ff niet wou praten na dit gesprek ).
Als ik hem zie stelt hij zich gewoon enorm aan. Hij gaat express opvallen. Hij zegt niets tegen me, maar als hij doorgaat is het wel : ik kom seffes nog terug hoor. Gisteren was ik maar eens zelf tegen hem begonnen op een feestje. Dan reageert hij kortaf dan denk ik ook ik zal maar zwijgen. Nadien komt hij zelf wel weer af maar hij weet totaal niet wat zeggen. Dan zegt hij maar ineens: je hebt de groeten van mama. Ik weet totaal niet hoe ik er mee moet omgaan dat hij zich zo gedraagt. Al wat ik wil is een normaal gesprek gelijk hij de eerste week kon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2007, 09:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Blijkbaar heeft hij er nog verdriet van
Misschien is het handig als jullie elkaar even een aantal weken met rust laten. Zodat jullie beide je verdriet kunt verwerken en daarna eventueel weer op vriendschappelijke voet verder kunnen gaan
Oud 22-02-2007, 09:15
Verwijderd
Ik denk dat hij even tijd nodig heeft om zich weer een houding te geven ten opzichte van jou. Dat is moeilijk, maar ik denk dat het wel goed komt.

Verder heb ik niet echt veel advies te geven. Sorry.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 10:37
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
ja het kan een week duren maar ook een jaar. Laat hem maar even kut voelen, over een tijdje doet ie wel weer normaal.
Oud 22-02-2007, 10:37
Nuck
Nuck is offline
Ik zou hem ook gewoon even laten voor wat ie is, grote kans dat hij er na een tijdje wel goed mee om kan gaan en dat jullie weer normaal tegen elkaar kunnen doen.
Oud 22-02-2007, 11:13
Verwijderd
Citaat:
alys schreef op 22-02-2007 @ 09:57 :
Al wat ik wil is een normaal gesprek gelijk hij de eerste week kon
Maar na die eerste week is er zoveel gebeurt en nu ben je op dit moment beland. Met alles wat er gebeurt is, is het logisch dat je even moet zoeken naar hoe je nu elkaar benadert. Net als wat de rest zegt: Geef het de tijd.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 16:42
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 22-02-2007 @ 10:12 :
Blijkbaar heeft hij er nog verdriet van
Misschien is het handig als jullie elkaar even een aantal weken met rust laten. Zodat jullie beide je verdriet kunt verwerken en daarna eventueel weer op vriendschappelijke voet verder kunnen gaan
Mee eens, werkt het beste.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten