| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
hmmz, die stomme school ook... Hopelijk belt ze snel terug, want anders blijft het maar mijn probleem..Terwijl het niet mijn schuld is...
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
)Gisteren weer een doorbraakje, en ik vind het bij nader inzien zeer fijn dat ik niet trots op mezelf ben, omdat ik dan de drempel alleen maar hoger maak. Dus dit is prima zo En vandaag gaan we een huis kopen, en dat is eng. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Sneeuw, sneeuw <3. Ik ben eigenlijk een beetje ziekjes, maar ben stiekem even naar buiten in de sneeuw gegaan. En ik verveel me vandaag, dus ga ik maar een beetje nuteloos zijn.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Brrr, ik tril helemaal van de zenuwen Heb me net 20 minuten op staan maken en zie er nu vrij acceptabel uit, echt een huizenkoper. Heb een paar keer m'n handtekening getest, ik ga tekenen met m'n nieuwe achternaam, hopelijk levert dat geen problemen op, maar met m'n oude naam kan ik niet tekenen, die is te lang. Over dat soort dingen maak ik me nu dus druk. Maar goed; alles komt vast goed
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze zeggen niet dat het geen calorieën bevat, alleen dat het suikervrij is...en daar is niets aan gelogen. Snoepgoed bevat nu eenmaal kcal. 255 kcal per 100 gram valt in dit geval btw wel mee; je eet er geen kilo van op een dag.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Whaha, wat nou weeralarm
![]() Hier in Leeuwarden is het net pas begonnen met sneeuwen en dan ook heel zachtjes. LOL. Heel het land in rep en roer.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |