Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2001, 15:33
rieneke
rieneke is offline
ik ben fan van de backstreetboys. wie haat ze en wil de spullen ervan kwijt.alle posters enzo. zijn welkom!!!!!!!!
rieneke
Advertentie
Oud 09-06-2001, 17:24
*Shorty*
*Shorty* is offline
ik heb een hele map vol interviews omdat ik ooit fan ben geweest.. ooit. wat heb je er voor terug?
Oud 09-06-2001, 17:33
Verwijderd
Dat zou ik ook wel willen weten!!
Oud 10-06-2001, 14:20
rieneke
rieneke is offline
Citaat:
*Shorty* schreef:
ik heb een hele map vol interviews omdat ik ooit fan ben geweest.. ooit. wat heb je er voor terug?
roep maar!ik heb een hele stapel hitkranten liggen.

Oud 11-06-2001, 09:52
Verwijderd
Citaat:
rieneke schreef:
Citaat:
*Shorty* schreef:
roep maar!ik heb een hele stapel hitkranten liggen.

Ik heb een heeeeeeleboel bsb shit uit een grijs donker verleden (... ...)maar in de Hitkrant(... ...)staat vast nix dat mij een beetje naar de zin is...

Oud 12-06-2001, 21:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
*schaam* ik is van groep 4 tot groep 8 superfan van de bsb geweest en kep nog allemaal troep op zolder liggen(ik d8 misschien ooit handig voor een kampvuur )
6 t-shirts,2 truien,4 mappen vol intervieuws,3 van die spandoeken ofsow met hun lelijke hoofden erop,645 posters(ben ooit zo gek geweest ze te tellen),hmmm die hele kaarten/fotocollectie van hun die je ooit kon sparen 500 kaarten,een speciaal boek dat je bij hun concerten kon kopen,boek geschreven door nick zn moeder over hem,8 viedeobanden,alle cd's+singles,(arghh dit is niet gezond ik schaam me echt DOOD) en nog zowveel meer shit....maar als ik dat allemaal moet gaan opsturen naar je ben ik nog meer kwijt dan dat het me heeft gekost...
Oud 13-06-2001, 20:04
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
6 t-shirts,2 truien,4 mappen vol intervieuws,3 van die spandoeken ofsow met hun lelijke hoofden erop,645 posters(ben ooit zo gek geweest ze te tellen),hmmm die hele kaarten/fotocollectie van hun die je ooit kon sparen 500 kaarten,een speciaal boek dat je bij hun concerten kon kopen,boek geschreven door nick zn moeder over hem,8 viedeobanden,alle cd's+singles...
Mag ik je uitlachen? Ik ben zelf ook fan geweest hoor...

[Dit bericht is aangepast door *Shorty* (13-06-2001).]
Oud 14-06-2001, 15:59
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
*Shorty* schreef:
Mag ik je uitlachen? Ik ben zelf ook fan geweest hoor...

[Dit bericht is aangepast door *Shorty* (13-06-2001).]
laten we samen lachen dan
Oud 17-06-2001, 15:31
CobainMeisje
CobainMeisje is offline
Ik heb ook nog superveel....
xxxx
Oud 18-06-2001, 18:14
Demeter
Demeter is offline
IK heb al mijn BSB onlangs weggegooid.. op een paar posters (stuk of 10) na.. Als je ze moet hebben, laat het dan ff weten..
Oud 18-06-2001, 18:17
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
laten we samen lachen dan

hahahahahahahahahahahaha
Oud 18-06-2001, 18:19
Demeter
Demeter is offline
Sorry, maar die posters zijn ook weggegooid zie ik net..Het waren van die grote posters, die van de Expo en Break Out enzo, maar als ik ze nog had dan had je ze van me mogen hebben.. maar helaas..

x

Demeter
Oud 19-06-2001, 21:39
Verwijderd
heb nog een verzamelmap liggen met postkaarten...je weet wel, een soort multomapje van BSB met plastic insteekmapjes en daarin horen allemaal verschillende kaarten van de BSB die je moest kopen in een zakje...snappie???anywayz, een officieel bsb kaarten verzamel map ding ofzo..maggie hebben, zeg maar voor hoeveel als je geinteresseerd ben, verzendkosten voor jou, hehe
Oud 22-06-2001, 16:24
rieneke
rieneke is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
*schaam* ik is van groep 4 tot groep 8 superfan van de bsb geweest en kep nog allemaal troep op zolder liggen(ik d8 misschien ooit handig voor een kampvuur )
6 t-shirts,2 truien,4 mappen vol intervieuws,3 van die spandoeken ofsow met hun lelijke hoofden erop,645 posters(ben ooit zo gek geweest ze te tellen),hmmm die hele kaarten/fotocollectie van hun die je ooit kon sparen 500 kaarten,een speciaal boek dat je bij hun concerten kon kopen,boek geschreven door nick zn moeder over hem,8 viedeobanden,alle cd's+singles,(arghh dit is niet gezond ik schaam me echt DOOD) en nog zowveel meer shit....maar als ik dat allemaal moet gaan opsturen naar je ben ik nog meer kwijt dan dat het me heeft gekost...
dan doe je het in de prullebak als je het niet wilt opsturen of je doet maar een deel weg. ik wilhet graag hebben.rieneke
Oud 23-06-2001, 19:35
JuJu Hound
JuJu Hound is offline
Als ik spullen had had je ze gekregen... maar ik heb op de een of andere manier altijd de neiging om ze te verbranden...
Oud 23-06-2001, 19:37
JuJu Hound
JuJu Hound is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Doet het nou pijn als je der zo achteraf op terug kijkt?
Oud 27-06-2001, 10:03
LiTtLe_MiSs_ScArA
LiTtLe_MiSs_ScArA is offline
wooeehaa ha ha

jullie lijken allemaal wel gestoord man

*~*LoVe Me, lOvE mE, HaTe yOu
WaNt Me, fUcK yOu, hAtE Me*~*
Advertentie

Regels voor berichten