Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
*schaam* ik is van groep 4 tot groep 8 superfan van de bsb geweest en kep nog allemaal troep op zolder liggen(ik d8 misschien ooit handig voor een kampvuur
![]() 6 t-shirts,2 truien,4 mappen vol intervieuws,3 van die spandoeken ofsow met hun lelijke hoofden erop,645 posters(ben ooit zo gek geweest ze te tellen),hmmm die hele kaarten/fotocollectie van hun die je ooit kon sparen 500 kaarten,een speciaal boek dat je bij hun concerten kon kopen,boek geschreven door nick zn moeder over hem,8 viedeobanden,alle cd's+singles,(arghh dit is niet gezond ik schaam me echt DOOD) en nog zowveel meer shit....maar als ik dat allemaal moet gaan opsturen naar je ben ik nog meer kwijt dan dat het me heeft gekost... |
![]() |
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door *Shorty* (13-06-2001).]
|
Verwijderd
|
heb nog een verzamelmap liggen met postkaarten...je weet wel, een soort multomapje van BSB met plastic insteekmapjes en daarin horen allemaal verschillende kaarten van de BSB die je moest kopen in een zakje...snappie???anywayz, een officieel bsb kaarten verzamel map ding ofzo..maggie hebben, zeg maar voor hoeveel als je geinteresseerd ben, verzendkosten voor jou, hehe
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als ik spullen had had je ze gekregen... maar ik heb op de een of andere manier altijd de neiging om ze te verbranden...
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|