Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2007, 18:03
Spammie
Spammie is offline
Willen jullie mij een plezier doen? Help ons dan met het marktonderzoek naar een Relaxpakket Thee!
Wij, Special Woman Company, zijn een Jong Ondernemen College Comany en we moeten een product op de markt brengen en dit verkopen. We zijn bezig met de ontwikkeling van een Relaxpakket Thee.

Download hier het formulier -> http://www.swc-cc.nl/download/Markto...elaxpakket.doc
Vul 'm in en mail 'm vóór maandag aan info@swc-cc.nl
(Omdat dat hier veel gebeurd mag je 'm natuurlijk ook hier posten )
Ik zou jullie heel dankbaar zijn!

Special Woman Company C.C. (http://www.swc-cc.nl)

Laatst gewijzigd op 16-02-2007 om 17:48.
Advertentie
Oud 15-02-2007, 20:14
Poepkind
Poepkind is offline
Ik zou gaan voor pakket A, en er niet meer dan 5 euro voor willen betalen. Ik zou het niet kopen, en het pakket is compleet. Het zou als geschenk mischien wel leuk zijn om te kopen.
Oud 15-02-2007, 21:34
Verwijderd
pakket C, aangezien een boek te persoonlijk is om standaard in een pakket te stoppen en ik nogal kieskeurig ben wat betreft bonbons. zo'n theepotkopje vind ik altijd leuk, vooral als kadootje voor mensen die bijvoorbeeld op kamers gaan ofzo.
ik zou er maximaal 10 euro voor betalen, maar eerder 7 of 8.
ik vind de koekjes wel weer jammer. doe er dan gewoon volkorenkoekjes bij (of die lu granenbiscuits mmmmmm). helemaal compleet is het dus niet.
Oud 15-02-2007, 23:34
Verwijderd
pakket c, 5 a 10 euro. de koekjes vind ik idd een beetje een domper maar het theepotje en de ketting vind ik dan wel weer leuk. Ik vind het pakket niet compleet, mis nog iets erbij om echt mee te relaxen, zoals dat boek uit pakket a. Alleen vond k dat boek niet echt passend, de titel vind ik niet zo leuk.
en oja jullie logo doet me aan een hoerenhuis denken
Oud 16-02-2007, 07:13
Femic
Femic is offline
19 jaar, vrouw (zoals je kunt zien).

Ik zou gaan voor Pakket A en zou daarvoor 10-15 euro willen betalen.

Het boek dat er in zit is lekker luchtig en kan bij de meeste mensen niet heel verkeerd vallen. Ook leuker dat er twéé schoteltjes&glazen inzitten, in het kader van: 'samen thee drinken'. En die theepot (pakket C) is zo'n lekkende, die zou ik niet willen hebben.
Lijkt me een leuk geschenk!
Oud 16-02-2007, 11:47
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik vind het allemaal echt heel leuk!!!!

Het boek is erg leuk, ik zou ht voor verschillende mensen kunnen kopen als cadeau maar het heeft weinig met thee te maken en is misschien een beetje persoonlijk om een boek in een pakket te doen!

de ketting is erg leuk in het pakket en op de foto maar heeft eigelijk net als het boek weinig met thee te maken..

Er zijn genoeg boeken over thee, je kunt ook een pakket maken met chocolaatjes er in en een boekje over chocolade..

Ik heb trouwens al de enquete gemailt maar wilde eventjes hier zeggen dat ik het eeerrrug leuk vind
Oud 18-02-2007, 18:05
Spammie
Spammie is offline
Nog meer mensen die 'm voor me in willen vullen!?

Degene die 'm al ingevuld hebben: Bedankt voor jullie hulp!
Oud 18-02-2007, 18:11
looneylover
looneylover is offline
eeyz
ik zou voor pakket A gaan, leuk om te geven en voor iedereen wel wat..
ik zou er 5 euro voor uitgeven.. maar het is dan wel alleen voor aan iemand te geven ofzo..
Oud 19-02-2007, 16:24
Spammie
Spammie is offline
Allemaal bedankt voor jullie medewerking! Het marktonderzoek is bij deze gesloten.
Oud 19-02-2007, 16:42
Miracle
Miracle is offline

Regels voor berichten