Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2002, 19:56
Åññúhtjúh
Åññúhtjúh is offline
De echte Lord of the Rings liefhebbers hebben hem waarschijnlijk al illegaal gedownload en op cdrom of video gezet.

Zou je hem liever nu al illegaal op cd-rom willen hebben of wacht je nog een maandje tot hij in de winkel in de originele versie ligt??

ik heb hem zelf op cd rom zonder ondertiteling staan maar ik ben wel van plan om hem ook nog in de originele versie te kopen... wat denken jullie hier van??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2002, 20:29
Maffemirjam
Maffemirjam is offline
Ik heb natuurlijk de film LOTR gezien in de bioscoop, ik vind hem dan het leukst.

Je kan hem natuulijk illegaal gaan downloaden maar dan is de kwaliteit nooit zo goed als dat je netjes wacht tot hij in de winkel is.

Ik zou zelf NOOIT een illegale CD ervan willen ik w8 liver tot hij in de winkel is.

DAT WAS MIJN MENING
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 16:40
Arwyn
Arwyn is offline
Euh... De echte LotR liefhebber???
Die w8 natuurlijk netjes op de legale versie!!!
Als je een echte fan bent heb je dat geld er dus echt wel voor over! Anders ben je geen echte fan maar wil je gewoon stoer zijn en met de hype meedoen (erg zielig trouwens).

En dat was mijn mening, ik denk dat ik dat als echte fan toch wel ff kon zeggen.
Oud 05-07-2002, 16:53
JoRTh
JoRTh is offline
Ja ik snap hier ook niets van...

Ik als 'die hard fan' (ughe ughe) wacht zelfs gewoon braaf nog twee jaar totdat de collector's box uitkomt waar alledrie de director's cuts inzitten... maar ja dat ben ik.

Een illegale kopie. Tsssk, dat je er uberhaupt aan durft te denken.
Oud 06-07-2002, 12:08
Arwyn
Arwyn is offline
Nou, ik wacht geen 3 jaar maar dat heeft ook niet veel nut voor mij (geen dvd-speler).
Maar als we er dan wel 1 hebben ga ik die box zekers kopen!

We zijn nou trouwes wel een beetje anti-Åññúhtjúh bezig. Of ligt dat aan mij...
Oud 06-07-2002, 15:12
Verwijderd
Wat boeit dat nou of je geen échte liefhebber meer bent als je hem illigaal hebt. Ík heb hem in de bioscoop gezien (2 maal) en ik heb hem ook gedownload, omdat ik hem nog meer wilde zien. Ben ik dan geen echte stoere ROTR fan meer? Scheit..

Jezus man.. lekker boeiend weer. Als ie uit is koop ik hem misschien wel...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 15:49
dopehead
dopehead is offline
ik heb m ilegaal en tis gewoon perfecte kwaliteit dus wat boeit het,en ondertiteling heb ik altijd al een hekel aa ngehad dus..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:53
mad operator
mad operator is offline
sjonge wat een triest gedoe zogenaamd allemaal zeggen dat je hem in de winkel koopt en dat je nooit iets illegaal zou downloaden...

Ik ben juist zo'n fan die niet kan wachte tot ie in de winkel ligt en hem gewoon effe snel heeft gedownload zodat ik hem meteen weer kon zien... en jah ik koop hem ook wel maar zolang ie er niet is kijk ik lekker naar mijn ILLEGALE dvd
Oud 06-07-2002, 18:01
dopehead
dopehead is offline
ik heb lord of the rings btw al bijna een half jaar
ik weet niet waneer dit topic is begonnen en waneer lord of the rings op dvd uitkomt of te huur is. kabelinternet is iets heerlijks
en jah hoezo ben je een neppe lotr fan als je m ilegaal hebt?
dat soort dingen slaan weer helemaal nergens op.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 20:47
Arwyn
Arwyn is offline
'T is mijn mening hoor! Jammer dan als jullie 't er niet mee eens zijn maar da's dan jullie prbleem niet de mijne.

En ik heb 'm trouwes ook niet gedownload omdat onze harde schijf gewoon veels te klein is Maar als-ie wel groot genoeg was had ik 't denk ik nog niet gedaan...

Nou ja, ieder zijn mening zal ik maar zeggen. Ga geen 'ruzie' maken om zo'n onderwerp.
Oud 06-07-2002, 22:32
Communiceer A*
Communiceer A* is offline
mn broer heeft em op zn computer staan, ik kan em niet kijken op deze computer enzo omdat dit supertraag is.
Maar ik w8 braaf op de films/dvd's, vinnik leuker want dan heb je de legale versie.
netzoals het 2de deel, als dat eerder op internet komt dan dat het in de bioscoop te zien is zal ik toch op de bioscoop wachten want dat is gewoon mooier.
Oud 07-07-2002, 10:43
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik heb em gedownload maar ben em kwijt geraakt. Maar ik ga de dvd ook kopen zodra ie uit is, simpelweg omdat het gewoon een superfilm is en ik legale dvd verslaafd ben
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 11:29
Chimera
Chimera is offline
Ik heb 'em op m'n HD staan, maar nog niet bekeken. Denk dat het nogal tegenvalt als je 'em al in de bios hebt gezien.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 12:03
JoRTh
JoRTh is offline
Ik download muziek illegaal, maar ik ben de leek die het verschil niet hoort tussen mp3 nummers en originele CD's (ik denk dat er meerderen hier zijn).

Wat films betreft vind ik de kwaliteit ronduit belabberd (enkele DVD rips daargelaten). En daar wil ik gewoon niet naar kijken, zeker niet als het een goede film is zoals in dit geval Lord of the Rings waarbij het juist gaat om de mooie beelden en de special effects.

Maar ach... dat is ook maar een mening.
Oud 07-07-2002, 14:24
Communiceer A*
Communiceer A* is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ik heb 'em op m'n HD staan, maar nog niet bekeken. Denk dat het nogal tegenvalt als je 'em al in de bios hebt gezien.
idd.
beeld in bios is beter, geluid meestal ook...
Oud 07-07-2002, 14:41
Verwijderd
Ik heb m zelf alleen nog maar van een DVD rip gezien...Beeld kwaliteit is voor een Divxje wel aardig, geluid misschien wat te zacht, dus hij viel wat tegen...
Als ik m op Lowlands ga kijken, zal het wel een stuk indrukwekkender zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 21:31
Verwijderd
wanneer komt ie uit op video dan? dvd speler doet t niej helemaal meer enzow
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 08:23
mad operator
mad operator is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Ik heb m zelf alleen nog maar van een DVD rip gezien...Beeld kwaliteit is voor een Divxje wel aardig, geluid misschien wat te zacht, dus hij viel wat tegen...
Als ik m op Lowlands ga kijken, zal het wel een stuk indrukwekkender zijn.
Gaan ze hem herhalen dan op lowlands?
Oud 09-07-2002, 17:04
Verwijderd
Citaat:
mad operator schreef:

Gaan ze hem herhalen dan op lowlands?
Yep
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 17:05
Åññúhtjúh
Åññúhtjúh is offline
hij komt 8 august uit op video freakjuh (tja...sorry k snap nie hoe je die Quotes moet doen)

enne Arwyn...k ben ut met je eens dat er geen ruzie gemaakt moet worden om zo'n (stom) onderwerpje...iedereen heeft zn eigen mening, daar gaat het tog om??

verder wil ik ff zeggen dat mijn aller eerste stukje op dit forum nogal vaag is!!
Arwyn heeft gelijk dat echte fans natuurlijk wel geld over hebben om hem gewoon in de winkel te kopen, daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik vind tog zelf ook dat echte fans (zoals ik) niet kunnen wachten en hem daarom downloaden.
Ik heb hem dus zelf al gedownload, maar ik wil en ga hem zeker nog kopen als hij in de winkel ligt!!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 22:05
ZonerX
ZonerX is offline
/me checkt links
/me vindt lotr svcd rip
/me download 12 uur
/me burnt CD's
/me kijkt op dvd player
/me ziet/hoort geen verschil met bioscoop versie
/me heeft goeie rip gevonden
/me lacht om zielige mensjes die moeten wachten
Oud 09-07-2002, 22:35
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ben niet zo'n grote fan van LotR ofzo, dus ik ben best tevreden met de rip die ik heb

Ik koop ook verder nooit DVD's of video's....
Oud 10-07-2002, 18:40
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
ik heb hem gedownload op kazaa, maar de kwaliteit vinnik matig. Ik koop liever de video's/dvd's
Oud 10-07-2002, 20:31
Arwyn
Arwyn is offline
Kijk Åññúhtjúh daar gaat 't me dus om, dat je 'm nog wel koopt. Ik ken namelijk wel van die lui die zeggen dat ze zulke grote fans zijn maar ze hebben gen cent over voor de video/DVD en dat vind ik dus stom. Dan moet je ook niet lopen bleren dat je zo'n enorme fan bent. Kijk dat je niet kunt wachten kan ik begrijpen, maar ik vind dat je 'm toch gewoon moet kopen. Ik bedoel, als wij geen vid''s/dvds meer gaan kopen worden zulke goeie films natuurlijk niet meer gemaakt!!! (door geen geld omdat de 'fans' geen geld over hebben voor een goeie film)
Oud 10-07-2002, 20:37
°o.O LuV O.o°
°o.O LuV O.o° is offline
Arwyn Daar ben ik het echt helemaal met je eens!! (jah ik ben weer diezelfde als Åññúhtjúh maar dan via een andere naam hehe enne is jou cu2 toevallig www.cu2.nl/Arwyn want dan heb ik jou als vriend in me lijste staan!!)
Oud 10-07-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Arwyn schreef:
Kijk Åññúhtjúh daar gaat 't me dus om, dat je 'm nog wel koopt. Ik ken namelijk wel van die lui die zeggen dat ze zulke grote fans zijn maar ze hebben gen cent over voor de video/DVD en dat vind ik dus stom. Dan moet je ook niet lopen bleren dat je zo'n enorme fan bent. Kijk dat je niet kunt wachten kan ik begrijpen, maar ik vind dat je 'm toch gewoon moet kopen. Ik bedoel, als wij geen vid''s/dvds meer gaan kopen worden zulke goeie films natuurlijk niet meer gemaakt!!! (door geen geld omdat de 'fans' geen geld over hebben voor een goeie film)
Goed... en dan ben je geen 'fan' als je weigert veel €€€ uit te geven voor dingen die je ook nagenoeg gratis kan krijgen... so what?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Arwyn schreef:
Ik bedoel, als wij geen vid''s/dvds meer gaan kopen worden zulke goeie films natuurlijk niet meer gemaakt!!! (door geen geld omdat de 'fans' geen geld over hebben voor een goeie film)
Winst wordt niet alleen behaald uit de verkoop van video/dvd...Het meest wordt verdiend door vertoon in de bioscopen. En degene die de film download NA de film in de bios te hebben gezien, is best een fan te noemen.
Bovendien zullen de filmmakers er niet aan failliet gaan als een video/dvd niet wordt verkocht, ze lopen alleen inkomsten mis waardoor ze hooguit minder winst behalen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:03
JoRTh
JoRTh is offline
Citaat:
N00dles schreef:

Winst wordt niet alleen behaald uit de verkoop van video/dvd...Het meest wordt verdiend door vertoon in de bioscopen. En degene die de film download NA de film in de bios te hebben gezien, is best een fan te noemen.
Bovendien zullen de filmmakers er niet aan failliet gaan als een video/dvd niet wordt verkocht, ze lopen alleen inkomsten mis waardoor ze hooguit minder winst behalen.
En doordat er minder winst aan word behaald zal worden besloten om er minder geld aan te besteden. Waardoor er dus kwaliteitsverlies zal ontstaan (minder extra's, geen commentaren, mindere kwaliteit audio/video). Allemaal ten koste van de mensen die wel geld over hebben voor het kopen van een DVD. Het klinkt misschien raar, maar het is zo, sterker nog, het gaat al gebeuren.
Oud 11-07-2002, 12:04
QQQQ
QQQQ is offline
Citaat:
JoRTh schreef:
Ja ik snap hier ook niets van...

Ik als 'die hard fan' (ughe ughe) wacht zelfs gewoon braaf nog twee jaar totdat de collector's box uitkomt waar alledrie de director's cuts inzitten... maar ja dat ben ik.

Een illegale kopie. Tsssk, dat je er uberhaupt aan durft te denken.
zo ga ik het ook doen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 17:51
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Åññúhtjúh schreef:
(tja...sorry k snap nie hoe je die Quotes moet doen)

Gewoon, rechtsboven bij elke post die je wilt quoten staat 'quote', als je daarop klikt kun je een post quoten.
Oud 11-07-2002, 19:25
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
°o.O LuV O.o° schreef:
Arwyn Daar ben ik het echt helemaal met je eens!! (jah ik ben weer diezelfde als Åññúhtjúh maar dan via een andere naam hehe enne is jou cu2 toevallig www.cu2.nl/Arwyn want dan heb ik jou als vriend in me lijste staan!!)
Ff off-topic: wat is jou cu2 dan??

En aan Noodles: Ja, die mensen kun je dan wel een fan noemen, maar ik heb het over mensen die zichzelf een mega fan noemen. En dat vind ik dus raar, want ik zou denken dat je als 'mega' fan toch wel wat voor de film over zou hebben...

En Exo: Je kunt dan dus best wel een fan zijn, maar (zoals ik inmiddels al heel vaak heb gezegd) vind ik dat je dan geen mega fan bent. Da's 't enige.
Oud 11-07-2002, 19:37
Joostje
Joostje is offline
je moet t gewoon zelf weten

wie boeit t of je nou dan een echte fan genoemd word
Oud 11-07-2002, 20:33
°o.O LuV O.o°
°o.O LuV O.o° is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Gewoon, rechtsboven bij elke post die je wilt quoten staat 'quote', als je daarop klikt kun je een post quoten.
tnx!!!
Oud 11-07-2002, 20:34
°o.O LuV O.o°
°o.O LuV O.o° is offline
Citaat:
Arwyn schreef:

Ff off-topic: wat is jou cu2 dan??
www.cu2.nl/flowah-powah (k heb ook nog een nieuwe www.cu2.nl/LOTR-rulez)
Oud 12-07-2002, 09:41
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
de echte die-hards hebben hem eerst illegaal... en daarna als ie in de winkel is halen ze hem daar ook..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 11:48
°o.O LuV O.o°
°o.O LuV O.o° is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef:
de echte die-hards hebben hem eerst illegaal... en daarna als ie in de winkel is halen ze hem daar ook..
idd daar ben ik het helemaal mee eens (nou ja ze hoeven hem niet eerst illegaal te hebben maar jah)
Oud 12-07-2002, 12:19
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
Joostje schreef:
je moet t gewoon zelf weten

wie boeit t of je nou dan een echte fan genoemd word
Euh... Nix?????

EDIT: Nog maar een halve maand...

Off-topic: Ow die °o.O LuV O.o°. Dan ken ik je wel ja. Die nieuwe heb ik nog niet eens gezien. Ik heb trouwes ook nog een nieuwe. cu2.nl/LotR-aholic...
Reageren

Regels voor berichten