Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hij komt 8 august uit op video freakjuh (tja...sorry k snap nie hoe je die Quotes moet doen)
enne Arwyn...k ben ut met je eens dat er geen ruzie gemaakt moet worden om zo'n (stom) onderwerpje...iedereen heeft zn eigen mening, daar gaat het tog om?? verder wil ik ff zeggen dat mijn aller eerste stukje op dit forum nogal vaag is!! Arwyn heeft gelijk dat echte fans natuurlijk wel geld over hebben om hem gewoon in de winkel te kopen, daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik vind tog zelf ook dat echte fans (zoals ik) niet kunnen wachten en hem daarom downloaden. Ik heb hem dus zelf al gedownload, maar ik wil en ga hem zeker nog kopen als hij in de winkel ligt!! |
![]() |
|
Kijk Åññúhtjúh daar gaat 't me dus om, dat je 'm nog wel koopt. Ik ken namelijk wel van die lui die zeggen dat ze zulke grote fans zijn maar ze hebben gen cent over voor de video/DVD en dat vind ik dus stom. Dan moet je ook niet lopen bleren dat je zo'n enorme fan bent. Kijk dat je niet kunt wachten kan ik begrijpen, maar ik vind dat je 'm toch gewoon moet kopen. Ik bedoel, als wij geen vid''s/dvds meer gaan kopen worden zulke goeie films natuurlijk niet meer gemaakt!!! (door geen geld omdat de 'fans' geen geld over hebben voor een goeie film)
|
![]() |
Arwyn Daar ben ik het echt helemaal met je eens!! (jah ik ben weer diezelfde als Åññúhtjúh maar dan via een andere naam hehe enne is jou cu2 toevallig www.cu2.nl/Arwyn want dan heb ik jou als vriend in me lijste staan!!)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien zullen de filmmakers er niet aan failliet gaan als een video/dvd niet wordt verkocht, ze lopen alleen inkomsten mis waardoor ze hooguit minder winst behalen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En aan Noodles: Ja, die mensen kun je dan wel een fan noemen, maar ik heb het over mensen die zichzelf een mega fan noemen. En dat vind ik dus raar, want ik zou denken dat je als 'mega' fan toch wel wat voor de film over zou hebben... En Exo: Je kunt dan dus best wel een fan zijn, maar (zoals ik inmiddels al heel vaak heb gezegd) vind ik dat je dan geen mega fan bent. Da's 't enige.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
EDIT: Nog maar een halve maand... ![]() Off-topic: Ow die °o.O LuV O.o°. Dan ken ik je wel ja. Die nieuwe heb ik nog niet eens gezien. Ik heb trouwes ook nog een nieuwe. cu2.nl/LotR-aholic...
|
![]() |
|
|