![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als je er heel veel last van hebt, denk ik dat je het beste even langs je huisarts kunt gaan (al kan die ook niet zo heel veel meer doen dat je oogdruppels voorschrijven, denk ik - eventueel misschien iets van antihistamine, maar dat helpt volgens mij minder dan oogdruppels). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar misschien hangt dat samen met de afwijking die ik heb, ben bijziend.
||
Citaat:
![]() ![]() Naja ik zou idd ook eens mn ogen laten meten bij een ECHTE opticien en niet bij zo'n Hans anders oid. dan krijg je welliswaar niet je 5e bril voor de halve prijs, maar bij een iets minder bekende opticien kijken ze misschien minder alleen naar of je slechte ogen hebt. Het kan namelijk ook komen door iets anders komen zoals veel achter de computer of voor de televisie zitten komen ofzo en dan heb je verder geen klachten qua zien als je gewoon zomaar buiten naar de vogeltjes kijkt ![]() misschien is hans ook wel gewoon goed maar op eenofandere manier vertrouw ik zo'n ouwe druipsnor die ergens weggemoffeld in een kantoortje zit meer dan zo'n winkel waar je van zo'n doorgewinterde salesman gewoon zo effe een bril krijgt alsof je een komkommer komt halen ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Beeldscherm (vermoeide ogen) FabianX | 13 | 10-01-2010 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
irritatie ogen zonder aanwijsbare oorzaak Artemist | 2 | 23-07-2008 22:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Droge ogen POPEYE60 | 0 | 24-09-2006 09:56 | |