| 

| 

|
| 

Wij hebben onze kast opgeruimd omdat deze te vol was en we zijn tot de conclusie gekomen dat alle onderstaande kleding te klein/niet meer onze smaak/te groot/nooit gedragen is. Alles is nog in goede staat. 

PM maar als je meer wilt weten of als je duidelijkere foto's wilt of wat dan ook. Noem maar prijzen naar redelijkheid. ![]() EDIT; onderaan in deze topic staat nog meer. Schoenen Broeken Twee regenboogbroeken. In maat 34 én maat 36. Vero Moda. Met koortjes aan de pijpen. Witte korte broek. Van de H&M. Maat 38. Weinig gedragen. Witte wijde linnen driekwartsbroek.Met onderaan koortjes om te poffen en bovenin een brede elastieken band. Vero Moda, maat 38. In goede staat. Witte strakke heup-driekwartsbroek. Op de foto zit hij erg straks, maar zo hoort ie niet. Maat 26/34 (of 32). Bij de H&M vandaan. Soepele rood-oranje-paars gestreepte heup-broek. Nooit gedragen. Maat 36/38, bij de H&M. Bruine broek. Met ceintuur. Eén keer gedragen. Maat 34, H&M. Verkocht Bruine CARS-broek. Bruine Cars Heupbroek. Bijna nooit gedragen, in maat 34. Spijkerbroeken Spijkerbroek. Sutherland spijkerbroek. Maat 38. Mango-jeans. Donkere spijkerbroek. Iets vervaagd in omgeving van de knoop, maar verder in prima staat. Maat 38. Korte ONLY-spijkerbroek. Erg heup. Maat 34. CARS-spijkerbroek. Nooit gedragen, en niet bepaald een heupbroek. Verder in prima staat. Maat 34/XS. Rokjes Zwart rokje. Loopt iets uit onderaan. H&M, maat 38. Oranje-roze bloemenrokje. Nooit gedragen. Maat 36. Verkocht ![]() Nog een bloemenrokje. H&M, maat 38. Twee keer gedragen. ![]() Groen rokje. In het echt iets feller dan op de foto. Maat 38. Nooit gedragen. Shirtjes Zwart topje. Met glitterpailletjes. Eén keer gedragen met kerst. Maat 34. Strapless gestreept topje. Gekregen uit Suriname. Maat 36/38. Verkocht Rode H&M polo. Zelden gedragen, zo goed als nieuw. Maat 38. Transparant gebloemd shirtje. Van het merk Protest. Eén keer gedragen. Maat 34. Oranje hemdje met kraag. Maat 36.   Wit t-shirt met een hoofd erop. Nooit gedragen, van de Forecast. Maat M/38. ![]() Groen shirtje met oranje opdruk. In redelijke staat. Maat 36. Zwart hemdje. Met groene stiksel in de bovenste helft en aan de onderkant. Met elastiek. En uitlopend aan de onderkant. Maat 34. H&M. Nooit gedragen. Groen Esprit t-shirt. Maat 36. ![]() Turqoise shirt met roosje, afkomstig van de H&M. Maat 38. Colbert & truitjes & hoedje Colbertje van Spijkerstof. Van Cars. Zelden gedragen, voor verjaardag gekregen. Maat S/36. Verkocht Gestreept hoedje. Deze zomer gekocht, nooit gedragen. Omvang 57 cm. Gsus jongens spijkerjas. Maat L.Foto achterkant. Foto voorkant. Verkocht Laatst gewijzigd op 31-08-2006 om 09:08.  | 
	|
| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

tetten= meervoud 2 paar tetten= meervoud oja ik kan natuurlijk om logische reden niet op je aanbod ingaan <- 

B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

|
| 

Schoenen & slippers  

Leren slippers. Deze slippers heb ik deze zomer gekocht op Mallorca, maar ze zijn me helaas toch te groot, erg zonde. Maat 39. Groene leren slippers. Maat 41. Nooit gedragen. Witte stoffen schoenen. Maat 40. Nooit gedragen. Broeken Zwarte ribbroek. Van Sutherland, maat M/38. Met elastiek bovenin, omdat hij te groot is/was. ![]() Vero Moda spijkerbroek. Waist: 26. Length: 34. T-shirt/bloesjes. ![]() Roze mango-shirtje met gele bloemetjes en stiksels. Maat XS. Wit bloesje met groene ruitjes. H&M. Maat 46. Groen shirtje met opdruk. Only, maat M/38. Groen hemdje. Zara, maat 36/38. Truien/vestjes. Zwart gebreid vest. Van Esprit. Maat XL. Roze coltrui van de H&M. Maat XS. Verkocht Oranje/rode/witte trui. Van Capsize. Maat L, maar valt erg klein, haast al een S/M. Oranje gebreide bolero. Met prijskaartje er nog aan. Om vreemde redenen veel te groot gekocht. Maat X/XL. Originele prijs 30 euro, ik hoef er véél minder voor. Merk Zidane. Speldje dat als sluiting werkt kun je erbij krijgen. Foto speld. Bloesje, maat L. Van de Didi. Bloesje, maat L. Ook van de Didi. Gestreepte Forecast trui. Maat S. Andere dingen. Rode ketting.Met sluiting. Zelf gemaakt van losse kralen, maar ik kan er niet tegen wegens nikkelallergie. Los of samen te kopen, maakt niet uit. Armband: 22 cm. Ketting: 43 cm. Met Swarovski-steen. Groene halterjurk. Van de H&M. Maat 44. Laatst gewijzigd op 31-08-2006 om 09:09.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| Advertentie | 
| 
				 | 

| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Heeft deze spijkerbroek ook een lengtemaat of is het gewoon een maat 38? (dus meestal lengte 32?) En weet je toevallig of deze van de sutherland spijkerbroeken is die ze nu niet meer verkopen bij de sting? Want mijn zusje is namelijk heel hard op zoek naar die broeken, maar ze verkopen ze gewoon niet meer. Broek van ongeveer 2 jaar terug denk ik. En wat wil je ervoor hebben? 

L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

€ 15,00?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Van wat voor materiaal is het "snoer", zeg maar? Is het een beetje stevig? Niet dat 'ie kapot springt als ik er één keer flink aan trek ofzo..Oh, en wat voor sluiting zit eraan? Gewoon een normale ketting-sluiting? 

de rest is geschiedenis 
	Laatst gewijzigd op 26-08-2006 om 12:43.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

de rest is geschiedenis 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

(Ik heb ze namelijk deze zomer gekocht in Mallorca en ze één keer gedragen en ze waren best duur.)  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
|