Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2007, 08:16
Verwijderd
Zo, de oude was vol!

Lucht hier je hart!
Advertentie
Oud 15-02-2007, 08:16
Verwijderd
Jij en roosje openen die dingen echt altijd hè spammerds!
Oud 15-02-2007, 08:18
Verwijderd
Jahallo onzinners hé (A)

Maargoed, zoals ik dus al in de vorige schreef gaat het goed want het is alweer bijna vrijdag ^^ En weblogs zijn fijne voorwerpen
Oud 15-02-2007, 08:21
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Ave schreef op 15-02-2007 @ 09:16 :
Jij en roosje openen die dingen echt altijd hè spammerds!
Geen betere dingen te doen I guess =)
Oud 15-02-2007, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 15-02-2007 @ 09:18 :
Het is alweer bijna vrijdag ^^
Dat!
Oud 15-02-2007, 08:45
Eend
Eend is offline
Vanmiddag naar de tandarts en ik durf eigenlijk niet
Oud 15-02-2007, 08:59
Verwijderd
ik heb zin in vanavond, dik feest
oh en ik ga zo lekker fietsen naar de uni want het is mooi weer en dat is goed voor de lijn en mn conditie en gewoon lekker <3
Oud 15-02-2007, 09:01
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
wat moet je doen. als je ouders je niet meer kunnen vertrouwen..En je dus tot je 35e in je huis zit opgesloten.
Oud 15-02-2007, 09:04
Cath
Cath is offline
Ik heb vandaag een voor mij HELE grote stap gezet en hulp gevraagd aan de huisarts en psycholoog.
Ik ben best een beetje trots :$
Oud 15-02-2007, 09:12
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Cath schreef op 15-02-2007 @ 10:04 :
Ik heb vandaag een voor mij HELE grote stap gezet en hulp gevraagd aan de huisarts en psycholoog.
Ik ben best een beetje trots :$
Goed zo! En je moet terecht trots zijn want een hoop mensen doen het niet
Oud 15-02-2007, 09:12
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Miss.Jazz. schreef op 15-02-2007 @ 10:01 :
wat moet je doen. als je ouders je niet meer kunnen vertrouwen..En je dus tot je 35e in je huis zit opgesloten.
Zo erg kan het toch niet zijn?
Oud 15-02-2007, 09:14
Cath
Cath is offline
Citaat:
Maarten schreef op 15-02-2007 @ 10:12 :
Goed zo! En je moet terecht trots zijn want een hoop mensen doen het niet
Ik moet zeggen dat ik er wel 5/6 jaar over heb moeten doen om die stap te zetten hoor.
Maar het was eergisteren echt 'system overload' in mijn hoofd zegmaar.
Zit er een beetje doorheen.

Maar het voelt goed dat ik nu eindelijk hulp ga krijgen
Oud 15-02-2007, 09:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben moe, maar ik leef!
Vanavond lekker vroeg naar bed
Oud 15-02-2007, 09:19
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Cath schreef op 15-02-2007 @ 10:14 :
Ik moet zeggen dat ik er wel 5/6 jaar over heb moeten doen om die stap te zetten hoor.
Maar het was eergisteren echt 'system overload' in mijn hoofd zegmaar.
Zit er een beetje doorheen.

Maar het voelt goed dat ik nu eindelijk hulp ga krijgen
Mooi! Hopelijk krijg je goede hulp...

Ik weet niet waarvoor en dat hoeft ook niet... als het maar helpt
Oud 15-02-2007, 09:26
Verwijderd
Ik kan wel door de grond zakken. Verslapen voor de afspraak met m'n psychiater. Hoe kan ik dat nou doen?
Oud 15-02-2007, 09:31
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 15-02-2007 @ 10:26 :
Ik kan wel door de grond zakken. Verslapen voor de afspraak met m'n psychiater. Hoe kan ik dat nou doen?
Door geen wekker te zetten/gebruiken?

Vervelend iig :/
Oud 15-02-2007, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 15-02-2007 @ 10:31 :
Door geen wekker te zetten/gebruiken?

Vervelend iig :/
Nee, ik moet door de wekker heen geslapen zijn
Oud 15-02-2007, 09:49
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Maarten schreef op 15-02-2007 @ 09:21 :
Geen betere dingen te doen I guess =)
Oh jawel hoor, maar mijn meneerdepfeiffer verpest het een beetje voor me. :') :hap:
Oud 15-02-2007, 09:52
Orpheus
Orpheus is offline
Ondanks dat ik de situatie elke keer vervelend, penibel en vreselijk vind, wordt het alleen maar erger.
Oud 15-02-2007, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Orpheus schreef op 15-02-2007 @ 10:52 :
Ondanks dat ik de situatie elke keer vervelend, penibel en vreselijk vind, wordt het alleen maar erger.
Penibel, mooi woord.

Maar ontopic: Kutzooi, maar er komt vast een tijd dat dingen weer beter gaan.
Oud 15-02-2007, 10:29
Miracle
Miracle is offline
Als niet-limburger is het echt héél raar om hier te zijn in de dagen voor carnaval.

Stelletje gekken hier.
Oud 15-02-2007, 11:34
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gewoon gaan thoughtful
Twee weken curacao is gaaf en helemaal als je moeder betaalt
Oud 15-02-2007, 12:02
darkfairy
darkfairy is offline
achja
Oud 15-02-2007, 12:09
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Roosje schreef op 15-02-2007 @ 10:49 :
Oh jawel hoor, maar mijn meneerdepfeiffer verpest het een beetje voor me. :') :hap:
Pfeiffer is kut heb k ook gehad

Mja OT: Alles loopt eigenlijk wel vrij goed.
kweet eindelijk welke studie ik ga doen enzo, en kheb ook al een meeloopdag geregeld op 27 februari Echt zin in.....
Oud 15-02-2007, 12:16
Verwijderd
Lentekriebels!
De zon schijnt en het is warm en ik heb zogenaamd vakantie en mijn proefwerk bio waarvan ik dacht dat ik het ging vern**ken ging toch wel goed en en en... Ik ben blij!!!!
Advertentie
Oud 15-02-2007, 12:46
Verwijderd
Citaat:
lentekriebel schreef op 15-02-2007 @ 13:16 :
Lentekriebels!
Idd! Vandaag zijn ze er he?

En bijna vakantie! Nu alleen nog een goed cijfer terug morgen :]
Oud 15-02-2007, 12:51
Nona
Nona is offline
Meer tijd dan ik dacht, het gaat goed.

Zo even de was uit de drogers en dan kan ik morgen lekker naar Oostenrijk. Ik mail straks mijn samenvatting met gedachtengangen naar studiegenoten en dat komt ook goed. En dan zie ik wel. Whaaaa, alles is goed!
Oud 15-02-2007, 13:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Volgens mij is er een drugshandel op die middelbare school tegenover mijn huis, waarom komen er anders om half een 's nachts vrachtwagens die mij uit mijn slaap houden
Oud 15-02-2007, 14:00
Tink*
Tink* is offline
What a lovely day. De zon schijnt en mijn raam staat open. Ik ben toch maar naar huis gegaan tussen college en toneel, erg is het niet, als het nou regende had ik geen zin om te fietsen, maar nu wel. Oeh ik hoop dat vanavond leuk wordt. En iemand herinnerde me eraan dat het carnaval is dit weekend.
Oud 15-02-2007, 14:05
Eend
Eend is offline
De volgende gek die ongevraagd aan mijn lichaam komt, krijgt me toch een klap...

Totaal geen respect hebben ze voor mijn grenzen. Ze gaan maar door en door en ze vinden zichzelf nog grappig ook. Wacht maar tot er eentje opeens een tand door zn lip heeft. Kijken wie er dan nog het langst lacht.

Vandaag is de laatste dag dat m'n psychiater er is deze week. Dan weer zo'n lang weekend zonder haar Zo dom en stom dat ik daar zo afhankelijk van ben geworden, maar ze geeft me gewoon veel steun. Ze is niet altijd even aardig, maar ze heeft wel gelijk. Over alles wat ze me vertelt denkt ze volgens mij wel drie keer na, voordat ze het zegt, zodat ik het niet verkeerd op kan vatten.
En nu moet ik weer drie dagen zonder dat zij er is. Zonder dat er iemand achter de hand is die mij bij crisissen kan ondersteunen. Ja, dan kan de arts assistent wel wat doen, maar ook niet alles.

Zo stom dat ik van anderen afhankelijk ben Zo stom... Ik kan niet eens zelf bepalen wat ik 's avonds wil eten. Zelfs dat wordt er bepaald. Het is gewoon zo stom...
Oud 15-02-2007, 14:33
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het lijkt inderdaad wel lente! Ik word er echt helemaal blij van
En ik ben blij dat ik toch naar college ben geweest vanmorgen. Het is helemaal geen saai en stoffig vak zoals mijn studieadviseur zei, ik vind het wel leuk. En toen weer naar huis getreind en daar word ik echt zo vrolijk van als het mooi weer is, ookal had ik natuurlijk weer vertraging.

Zo meteen weer rijles, hoop dat m'n instructrice weer wat blijer is, maar misschien heb ik haar wel niet en weer die (jonge ) instructeur en die is gelukkig altijd aardig, al rij ik nog zo slecht.

Ik heb echt zo'n vakantiegevoel, ware het niet dat mijn hele bureau vol ligt met boeken en blaadjes, want ik moet eigenlijk aan m'n essay...maar ach, eerst maar eens autorijden en dan misschien nog wat typen.
Oud 15-02-2007, 14:34
Verwijderd
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! \o/ ik heb eindelijk iets raars ontdekt aan mijn muisjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! leukleukleuk
*doet een dansje*
Oud 15-02-2007, 14:41
Roosje
Roosje is offline
Haaa, ik heb helemaal uit mezelf mijn kamer gestofzuigd. uttig: En ik heb vijf afleveringen van Dunya & Desie gekeken en het is leuk want mijn zus en ik keken er vroeger ook altijd naar. (: Verder heb ik een typgebrek, dus dank aan de spellingcontrole, en doet mijn piercing gemeen en wil ik eten enenen een heleboel. ^^
Oud 15-02-2007, 14:43
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 15-02-2007 @ 13:16 :
Lentekriebels!
De zon schijnt en het is warm en ik heb zogenaamd vakantie en mijn proefwerk bio waarvan ik dacht dat ik het ging vern**ken ging toch wel goed en en en... Ik ben blij!!!!
Inderdaad, zon, bijna 12 graden en shoppen, wat wil een mens nog meer?
Oud 15-02-2007, 14:45
Nona
Nona is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 15-02-2007 @ 15:34 :
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! \o/ ik heb eindelijk iets raars ontdekt aan mijn muisjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! leukleukleuk
*doet een dansje*
WTF
Oud 15-02-2007, 14:46
Balance
Balance is offline
Wauw, het gaat goed. Met enorm veel werk en school en m'n afstuderen zag ik even door de bomen het bos niet meer, maar er begint nu echt schot in te komen en ik ga het helemaal redden. Kan niet wachten tot ik echt bezig ben met m'n onderzoek, zodat ik ook echt merk dat het op rolletjes loopt.
Oud 15-02-2007, 14:47
Moustache
Moustache is offline
De zon is echt mijn held van de dag.
Verder heb ik besloten toch echt naar de UvA te gaan, en ik voel me over het algemeen genomen gewoon lekker.
Oud 15-02-2007, 14:48
darkfairy
darkfairy is offline
net naar de dokter geweest men enkel is ingetaped
en we hebbe gepraat over am enzo en ze heeft men arm verbonden
en volgende week wil ze weer praten
Oud 15-02-2007, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 15-02-2007 @ 15:45 :
WTF
ik loop stage in Naturalis en doe onderzoek aan fossiele muizenkiesjes (ja, lach maar, je mag hihihi, maar t is écht leuk!) van de Nederlandse Antillen en onderzoek hoe bepaalde soorten knaagdieren op die eilanden anders zijn geevolueerd dan op het land. mijn stagegenootje bleef elke keer maar leuke nieuwe soorten ontdekken (die we waarschijnlijk een naam mogen geven, echt supervet!) en ik had alleen maar 1 soort. best wel een beetje saai eigenlijk.. was jaloers.... maar nu zit er dus toch iets raars in mijn data. mn kiezen van één bepaalde vindplaats hebben andere kenmerken dan die van de andere vindplaatsen, dus het is óf een onbekende soort die nauw verwant is of een ontwikkeling richting een nieuwe soort die waarschijnlijk daar is ontstaan.... jeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

en de zon schijnt en het is lekker weer en ik heb mn salaris.... lalalalalalala *zingt liedje en doet nog een raar dansje*
Oud 15-02-2007, 15:03
kroot
kroot is offline
Goed maar moeilijk gesprek gehad bij psychiater.
En het is idd lekker weer. Dalijk naar Brabant toe, heb geen jeugdorkest dus kan ik in die tijd mijn xylo en snare partijen vor morgen oefenen.
En wat zijn jullie hier allemaal vrolijk vandaag, het werkt wel een beetje aanstekelijk op mij. Dank jullie wel
Oud 15-02-2007, 15:09
Nona
Nona is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 15-02-2007 @ 15:50 :
*knip*
Wat leuk!
Het klonk even of er iets aan de hand was met je huisdieren, dus het kwam wat vreemd over.
Oud 15-02-2007, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 15-02-2007 @ 16:09 :
Wat leuk!
Het klonk even of er iets aan de hand was met je huisdieren, dus het kwam wat vreemd over.
whahahahahahahaha
zo kan je het ook lezen idd hihihihi... damn wat ben ik walgelijk vrolijk heb zin om op terrasje te zitten!
Oud 15-02-2007, 15:18
Verwijderd
Ik ben een kreng.
Oud 15-02-2007, 15:19
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Woo, ik heb gehardloopt en nu ben ik helemaal bezig met mijn conditie en dat wilde ik al heel lang *blij*.

Hardlopen , ik had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden, maar goed, met een vriendin is het altijd leuk .
Oud 15-02-2007, 15:40
Verwijderd
Wat een heerlijk weer vandaag Ik geniet er in m'n pyjama van

Ik blijf me zekerder voelen over het overwinnen van m'n angsten en ik denk dat ik binnen afzienbare tijd er helemaal overheen ga zijn. Of tenminste heel ver. Dat maakt het leven echt zóveel makkelijker. Ik heb nu ook zin om mezelf uit te dagen, kijken hoe ik ergens mee om zal gaan. Dus ik wil ineens op vakantie, dat heb ik járen niet gewild (en vaak ook niet gedaan). En ik wil ook naar de universiteit, en vervolgens drink ik ook gewoon m'n flesje water leeg op de heenreis zonder dat ik bang ben. Ik merk nu pas hoe veel invloed mijn stomme angst op m'n leven had. Heerlijk om me wat vrijer te voelen, want dat heb ik dus m'n hele leven niet gevoeld. Pfoe, dit voelt nu toch wel overweldigend *pinkt traantje weg*

En ik ben wat nerveus, want vanavond gaan we naar een kopersavond. Daar zullen onze toekomstige buren ook zijn. Ben zeer benieuwd wat voor soort mensen het zal zijn, 't zullen jonge gezinnen zijn, mogelijk tweeverdieners... ben echt benieuwd
Oud 15-02-2007, 15:46
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Miracle schreef op 15-02-2007 @ 15:43 :
Inderdaad, zon, bijna 12 graden en shoppen, wat wil een mens nog meer?
Dat laatste vooral, geld & energie om een heleboel nieuwe kleren te kopen. En ik word er een beetje verdrietig van, dat ik binnen "moet" zitten met dit mooie weer, ik zou liever door de stad lopen en mensen kijken en ijsjes eten, maar ik wil wel meer en het is nog geen lente. Dat wil ik alleen maar. En ik wil in het gras liggen en muziek luisteren en sterren kijken en nadenken enenen mijn handen tegen de hemel zien. Ik heb soms iets teveel behoefte aan de zomer en de zon en wind en lachen en blauwe luchten en alles geloof ik.
Oud 15-02-2007, 15:52
Appeltje
Appeltje is offline
Was best een leuk dagje vandaag. Praktische opdracht scheikunde is bijna af, maar verder niet veel nuttigs gedaan. Nu hoef ik gelukkig helemaal niets meer te doen.
Oud 15-02-2007, 15:54
Verwijderd
*zucht* krijg heimwee naar de zomer van Roosje...
maar nu is het zo heerlijk fris buiten. alsof alles nieuw is!

@Andijvie: mag ik vragen wat je precies hebt eigenlijk? je hoeft niet te antwoorden hoor... iig veel plezier vnaaf! (hoop dat t leuke mensen zijn)
Oud 15-02-2007, 16:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben ook best een bitch, maar had wel een 9 voor m'n tentamen scheikunde, ha! M'n heeft heeft me de 4,7 van de vorige volledig vergeven. Zie je wel dat ik het kan? Het praktische gedeelte van ons pws is ook naar behoren afgerond met redelijk resultaten. Hoihoi, en nu vakantie.
Oud 15-02-2007, 16:12
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Roosje schreef op 15-02-2007 @ 16:46 :
Dat laatste vooral, geld & energie om een heleboel nieuwe kleren te kopen. En ik word er een beetje verdrietig van, dat ik binnen "moet" zitten met dit mooie weer, ik zou liever door de stad lopen en mensen kijken en ijsjes eten, maar ik wil wel meer en het is nog geen lente. Dat wil ik alleen maar. En ik wil in het gras liggen en muziek luisteren en sterren kijken en nadenken enenen mijn handen tegen de hemel zien. Ik heb soms iets teveel behoefte aan de zomer en de zon en wind en lachen en blauwe luchten en alles geloof ik.
Ik heb niet eens kleren gekocht, maar heeel veel dingetjes voor in m'n kamer. Hij is nu eindelijk af. (voorlopig)

Uiteindelijk wil ik ook nog een laptop, mooie stoelen, een handige afvalbaksoorteerder en een koelkast met diepvries.
Maar ik moet ook nodig kleren en schoenen. Gelukkig heb ik bijna vakantie, nog maar 1,5 uur training en dan vakantie!

Maar goed, voor jouw komen er ook nog genoeg lentes en zomers en vakanties.

Regels voor berichten