Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2002, 11:46
miss_virus
miss_virus is offline
worden we gebanned omdat we onze mening gaven of worden we net als pim fortuyn nu neergeschoten ik vind het een lage streek btw ik heb nooit een waarschuwing gehad, dussss maarja fijn als je word gebanned wanneer je je mening geeft
Advertentie
Oud 10-07-2002, 11:47
Verwijderd
Jij geeft je mening niet, je gaat totaal niet in op het onderwerp van het topic en scheld anderen helemaal verrot. Verder verklaar je je liefde aan Squall in andermans topic dat daar totaal niet mee te maken heeft..

ja, terecht dus als je wordt gebanned..

enneuh, wat heeft dit met liefde & relatie te maken?

slotje!
Oud 10-07-2002, 11:48
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Jij geeft je mening niet, je gaat totaal niet in op het onderwerp van het topic en scheld anderen helemaal verrot. Verder verklaar je je liefde aan Squall in andermans topic dat daar totaal niet mee te maken heeft..

ja, terecht dus als je wordt gebanned..

enneuh, wat heeft dit met liefde & relatie te maken?

slotje!
liefde voor andere heeft dit mee te maken, en liefde voor squall en het respecteren van andermans mening als ik jouw een poepdoos vind is dat mijn mening en hoor ik dat in deze demoncratie te mogen zeggen. maar nu wordt ik gebanned voor mijn mening
Oud 10-07-2002, 11:48
Squall
Squall is offline
What The hell we worden straks gebanned omdat we onze mening geven wat een fokking onzin sorry hoor tofke.h ban ons dus niet wil je. We doen niks verkeerd we zijn precies hetzelfde als nare man en vampiria en de rest so keep us in the forum
Oud 10-07-2002, 11:49
PardonMe
PardonMe is offline
Nou sorry, maar ik heb net een topic gezien die jij en nog iemand hevig aan het verkloten waren met enorm kinderachtig en respectloos gedrag...
Het heeft voor geen ene donder met Fortuyn te maken trouwens, jullie gaven namelijk geen mening, maar waren puur bezig om iemand te kloten.. Imho..

Denk maar eens na over je kinderachtige gedrag and grow up!!
Dit forum is niet bedoeld om elkaar de grond in te boren!
In de forum regels staat dat je respect voor elkaar op moet weten te brengen ed.. Kun je dat niet, dan krijg je een ban..
Oud 10-07-2002, 11:50
Verwijderd
Citaat:
miss_virus schreef:

liefde voor andere heeft dit mee te maken, en liefde voor squall en het respecteren van andermans mening als ik jouw een poepdoos vind is dat mijn mening en hoor ik dat in deze demoncratie te mogen zeggen. maar nu wordt ik gebanned voor mijn mening
een topic van Vampiria over hoe zij staat tegenover exen van haar vriend heeft helemaal niets te maken met jouw liefde voor Squall..

anderen verrot schelden en persoonlijk aanvallen is een mening die je lekker voor je mag houden want dat heeft ook niets met het topic of zelfs maar met L&R te maken, bovendien is dat tegen de regels.

Je moet anderen in hun waarde laten en respect hebben voor elkaar, dit laten jullie niet zien..
Oud 10-07-2002, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Squall schreef:
What The hell we worden straks gebanned omdat we onze mening geven wat een fokking onzin sorry hoor tofke.h ban ons dus niet wil je. We doen niks verkeerd we zijn precies hetzelfde als nare man en vampiria en de rest so keep us in the forum
Jullie zijn niet het zelfde als vampiria en nare man en de rest, jullie tonen namelijk geen respect voor medeforummers, wat zij wel doen..
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Squall schreef:
Jullie doen wel iets verkeerd.. jullie zijn hier gewoon bezig met mensen kwetsen en kunnen dat zelf nog niet eens inzien..!!
Ik heb me net in een topic gruwelijk zitten ergeren aan jullie gedrag, ga dan naar onzin, kun je zoveel topics openen en elkaar af zeiken als je wilt...

Waarom vinden jullie het nodig om hier serieuse topics te gaan verneuken??
Squall
Squall is offline
wij hebben respect voor iedereen maar jullie niet voor ons wat kunnen wij er aan doen dat we anders zijn op een intelligent gebied offcourse
Oud 10-07-2002, 11:53
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

een topic van Vampiria over hoe zij staat tegenover exen van haar vriend heeft helemaal niets te maken met jouw liefde voor Squall..

anderen verrot schelden en persoonlijk aanvallen is een mening die je lekker voor je mag houden want dat heeft ook niets met het topic of zelfs maar met L&R te maken, bovendien is dat tegen de regels.

Je moet anderen in hun waarde laten en respect hebben voor elkaar, dit laten jullie niet zien..
ik heb heel veel respect voor squall
Oud 10-07-2002, 11:53
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Squall schreef:
wij hebben respect voor iedereen maar jullie niet voor ons wat kunnen wij er aan doen dat we anders zijn op een intelligent gebied offcourse
toon dat respect dan ook..

"anders op intelligent gebied"
je maakt jezelf echt belachelijk nu..
Oud 10-07-2002, 11:54
Verwijderd
Ehm jaah...
Ik ben het eens met Dusjcrib.
Helaas voor jullie. Dit topic gaat dicht.
Het andere topic laat ik ff aan Tofke_H over.
Als je ergens problemen mee hebt dan kun je dat op feedback zetten.
Oud 10-07-2002, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Squall schreef:
Zeggen dat iemand alleen maar kan zeiken en zielig is en iemand uitschelden is geen respect tonen. Dat je anders bent, okeej, dat geeft niet, maar dan moet je je een beetje aanpassen. En anders zijn is geen excuus om anderen uit te gaan schelden en in topics over iets heel anders dan het onderwerp te gaan posten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten