Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Jonge bands kunnen hun bands ook naar de papieren bladen sturen. Ik merk dat dat weinig gebeurd. Bij Up Magazine krijgen wij hooguit 2 demo's per maand, terwijl wij bijna alles recenseren (zolang het met harde underground muziek te maken heeft).
Up Magazine |
Advertentie |
|
![]() |
|
Bestaande bands die ik zelf nog niet kende ontdek ik meestal via de grootste muziekdatabase op internet, All Music Guide. Bijvoorbeeld door middel van de doorklikjes bij een bepaalde artiest/band naar "similair artists" of "roots & influences" of anders zoek ik gewoon op een muziekstroming die me interesseert waarna de bekendste artiesten en beste albums (uiteraard subjectief maar toch erg handig) uit dat genre getoond worden.
Volledig nieuwe bands ontdek ik toch eerder via muziektijdschriften, en dan vnl. de OOR omdat ik die gratis in de bieb kan lezen (je moet toch wat, als armlastige student...) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
whaha
![]() ik had een paar weken geleden zo'n bui van "ik wil NU nieuwe bands ontdekken", werd er helemaal ziek van dat iedereen naar dezelfde bands als ik luisterde. Dus ik tiepte gewoon vage woordjes in bij kazaa, zoals "kiss" "death" "christ" en krijg je meteen een lading artiesten waar je nooit iets van hebt gehoord ![]() dan ff bij de catagory kijken of het rock/metal is, en luisteren of je het iets vind! *vindt zichzelf slim*
|
![]() |
Meestal via recencies uit de aardschok en soms van een collega, of andere betrouwbare personen maar die zijn er niet veel. Omdat onze computer zo verrot is en audigalaxy het niet meer doet koop ik bijna altijd meteen cd's van een band, als je je dan met ongure personen inlaat zoals hier op het forum (of enkele van mijn vrienden) is de kans iets te groot dat ik met een ongelooflijke stapel cd's kom te zitten waarvan het frisbee plezier groter zal zijn dan het luister plezier.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"nieuwe aarde" rens.. | 15 | 03-10-2010 13:15 | |
Muziek |
Enquete Muziek; vul even in! :) La-Dip | 51 | 30-01-2008 21:13 | |
Verhalen & Gedichten |