Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sowieso als ze kenteken of serie nummer natrekken, komen ze toch te weten of zo'n ding gestolen is/niet verzekerd is, of niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat je de papieren bij je moet hebben; feiten, inderdaad! Maar dat ik dat ronduit kut vind, is mijn mening. Voortaan beter lezen wijsneus.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
In je huis kan ook worden ingebroken en waardevolle spullen/papieren worden meegenomen. Maarja. Vindt wel dat je gelijkt hebt. Niet echt slim. Owja! *Heeft z'n rijbewijs -zoals 't nu officieel heet- vandaag ontvangen! ![]() Sorry moest t ff kwijt man ![]()
Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 17:28. |
![]() |
||
Citaat:
||
Het slaat nergens op dat je het onzin vindt dat je het bij je moet hebben, want het is voor jou echt een kwestie van letterlijk 5 seconden om ff dat papiertje mee te nemen en als die agenten helemaal met jou mee moeten komen zijn ze daar veel langer mee kwijt.
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vindt 't namelijk wel dikke onzin dat je die dingens bij je moet hebben ![]() En waarom persé dat de agent mee moet rijden? Ze hebben tegenwoordig toch van die o-zo geweldige apparaten waarmee ze kenteken en dergelijke kunnen natrekken? Ow wacht, dat kost meneer "handhaver v/d wet" te veel moeite. Doe normaal zeg. We zijn mensen, dus die "kwestie van 5 seconden" van jouw, zou je wel eens heel duur kunnen te komen staan als je die "5 seconde" eens een keertje vergeet. Terwijl alles wel volkomen eerlijk en netjes is. Dus ik snap je defensieve houding t.o.v. de agent niet.
Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 22:44. |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat deed ff niet terzake ![]() ![]() Ik wist namelijk wel dat je beboet kon worden voor 't niet kunnen aantonen van je rijbewijs ![]()
||
Citaat:
Kom op zeg, wat een moeite hè ![]()
||
Citaat:
en dat je dan dus een boete+rijontzegging krijgt, omdat het strikt genomen niet 'niet kunnen tonen van rijbewijs' is, maar 'rijden zonder geldig rijbewijs'. maar goed, ik denk dat de TS nogal lak heeft aan regels en zo.
||
Citaat:
Oww, dus alles wat verplicht, ben jij het mee eens?? OMG ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Aan regels dien je je te houden. Maar dat wilt niet zeggen dat je het altijd eens moet zijn met de regels die voorgeschreven staan.
||
Citaat:
![]() Wat ik met m'n gewone rijbewijs altijd doe is gewoon de papieren bij m'n rijbewijs stoppen. Ik heb een klein dun mapje gekocht en daar zit m'n rijbewijs altijd in, inclusief de papieren. Als ik dan wegga, heb ik toch m'n rijbewijs nodig en die stop ik met mapje en al in m'n jas / tas. Op die manier is het geen extra moeite om je papieren te pakken.
|||
Citaat:
Ik bedoel precies de eerste twee zinnen van jouw volgende quote: Citaat:
Je zegt notabene zelf dat je je aan de regels dient te houden, maar doet het niet (zowel niet met de papieren als het rijden zonder rijbewijs). Als je het ergens niet mee eens bent, moet je je er nog wel aan houden als het verplicht is. En jij spreekt je zelf daarin tegen! Blijkbaar had ik dus toch gelijk: je bent puur te laks om die papieren mee te nemen, anders zou je je wel bij je eigen standpunt houden dat je je aan regels dient te houden.
|
![]() |
||
Citaat:
Regels en je eigen mening zijn toch 2 verschillende dingen, dus waarom nou weer doorelkaar halen? ![]() En als ik dan vindt dat men zich aan de regels dient te houden, vervalt dat toch niet meteen als ik me een keer niet aan de regels houd. haha en dat is dat meteen pure laksheid?? Jij houd je vast en zeker altijd aan de regels. Be real man..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Volgens mij ben jij zo iemand die alle agenten een stelletje kankerlijers vindt en die boos wordt als hij een boete krijgt als je je (bewust) niet aan de regels houdt.
||
Citaat:
Jonge, als we leefden in een wereld waar we regels niet vergaten of altijd zouden naleven, zou alles perfect zijn. Dus kom AUB niet met dat slap geouwehoer van; "regels moet je niet vergeten". Jij vergeet nooit eens wat natuurlijk ![]() Lees je post is na zou ik zeggen en trek dan je conclusie eruit. En gelukkig is dat maar een globale indruk van mij. Want volgens mij ben jij zo iemand, die al aangifte doet , als je 1 paar sok uit je lade mist. Maargoed, mijn indruk ![]() Verder zou ik zeggen: Rustig aan en vergeet vooral de regels niet.
||
Citaat:
Ik heb overigens zelf in mijn brommertijd voor ongeveer 450 euro aan boetes gehad (omdat hij opgevoerd was dus), maar daar ga ik dan ook niet ovcer zitten zeiken, want ik wist dat ik dat risico nam. Wil je geen boetes? Dan moet je je gewoon aan de regels houden. Daarmee wil ik heus niet zeggen dat ik nooit de regels breek.
||
Citaat:
Maar check, soms vind ik die boetes echt te lullig. Maar daar leg ik me ook dan bij neer. Want ik weet dat dat de regels zijn en dat ik me er uiteraard aan moet houden. Maar dat die boetes uberhaupt gegeven worden vind ik soms echt nep. Dat het mijn fout is, ben ik me heus wel van bewust ![]() En dat opvoeren staat trouwens erg los van waar we het eerst over hadden: "Vergeten van je papieren". Dat opvoeren doe je namelijk bewust. Maar ik snap je punt, man ![]()
||
Citaat:
maar goed, ik snap je punt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Verzekeringsbewijs/kentekenbewijs vraagje(Bromfiets) wr_faya | 1 | 20-02-2007 22:31 |