Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2002, 16:11
bracelance
bracelance is offline
hoe erg vertrouw jij je partner in de vakantie als jullie niet bij elkaar zijn.

Ik vertrouw haar volledig, zij zal geen behoefte hebben aan vreemd gaan. Maar ik vertrouw de jongens niet. Maar zij slaat die wel van d'r af, ze wint zelfs van mij
Oud 09-07-2002, 16:16
Verwijderd
volgens mij als je de jongens niet vertrouwd vertrouw je haar ook niet.

ik vertrouw mijn vriend volledig!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 16:19
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

dat slaat nergens op

je kunt heel goed aangerand worden hoor en dan heeft het niet vertrouwen van vreemde jongens niets te maken met het vertrouwen in je virendin
Oud 09-07-2002, 16:21
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
ik vertrouw hem, hij mij! Meer kan je eigenlijk toch niet doen..
Oud 09-07-2002, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:

dat slaat nergens op

je kunt heel goed aangerand worden hoor en dan heeft het niet vertrouwen van vreemde jongens niets te maken met het vertrouwen in je virendin
ja aanranden, maar daar heb ik t niet over.
Ik vind als je je vriendin vertrouwd dan maak je je geen zorgen over de rest van de jongens, ik had t meer over t gebied vreemdgaan!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 17:05
Aurora
Aurora is offline
Als k een vriend heb, vertrouw ik die volledig. Als je dat niet kan dan heb je niet echt een goede relatie lijkt me..
Oud 09-07-2002, 17:42
Piccola
Piccola is offline
Ik vertrouw mijn vriend wel! En hij mij gelukkig ook!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 18:11
mar87
mar87 is offline
we vertrouwen mekaar
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 18:30
Verwijderd
'k vertrouw hem! hij werkt toch hele dage en als ie vrij is dan ehm ben ik 'n weekje bij em dus hij heeft ook nie zo veel kans om vreemd te gaan of zo... maar 'k vertrouw em gewoon
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 18:45
lake bodom
lake bodom is offline
kweetniet ofk hem vertrouw... en t slaat nerges op dat je dan geen goede relatie heb... zulke dingen kunnen altijd gebeuren toch?
als je iemand tegen komt waarvan het uiterlijk en innerlijk veel leuker is, en waar je gevoelens voor krijgt, neem je die toch (klinkt misschien stom, maar dat zou iedereen doen) maarja, ik zie wel of ie vreemdgaat of niet, zowel dan maak ik t gewoon uit..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 20:22
moenbase
moenbase is offline
Als je je partner niet kunt vertrouwen, wat heeft de relatie dan nog voor zin?
Oud 09-07-2002, 20:26
snoopy
snoopy is offline
ik vertrouw mijn vriend zeker wel, maar ik ben toch een beetje onzeker...
Oud 09-07-2002, 20:27
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
kweetniet ofk hem vertrouw... en t slaat nerges op dat je dan geen goede relatie heb... zulke dingen kunnen altijd gebeuren toch?
Nah kvind het toch vrij ernstig als je je eigen vriend niet eens kan vertrouwen.
Oud 09-07-2002, 20:33
rene-gn
rene-gn is offline
Ik vertrouw mijn vriendin, en ik weet ook dat ze niets zal doen. Maar ja, op de een of andere manier blijft het spannend.....Nee, het komt wel goed denk ik
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 22:32
Verwijderd
ik vertrouw hem
en we gaan samen weg dus geen probleem
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 22:37
Tox
Tox is offline
Ik vertrouw haar, maar maak me wel een beetje zorgen omdat ze zo''n leuk meisje is. Maar ik vertrouw haar!
Oud 09-07-2002, 22:37
lieve
lieve is offline
Ik vertrouw ze nooit in de vakantie ... waarom?? Omdat als ze dan thuis komen en ze hebben me bedrogen dat ik het dan toch als wa in mij had .. dat het zo ging zijn.
Kunnen ze me zeggen dat ze het niet gedaan hebben... dan vlieg hem zeker rond de nek... WA NE SCHAT!!
Maar ik zou me toch behoefden voor hetgeen toch kan gebeuren .. op vakantie loopt er overal wa schoon volk rond!
Oud 09-07-2002, 22:39
ElCafone
ElCafone is offline
Tuurlijk zou ik mijn vriendin vertrouwen, lijkt me vrij logisch.
En tjah het is wel bekend, dat mensen tijdens hun vakantie wat vrijer zijn dan normaal enzow , maar dan nog is onzin om je eigen vriend(in) niet meer te vertrouwen.

Groeten Elcafone
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 22:52
Tsoenami
Tsoenami is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
als je iemand tegen komt waarvan het uiterlijk en innerlijk veel leuker is, en waar je gevoelens voor krijgt, neem je die toch (klinkt misschien stom, maar dat zou iedereen doen) maarja, ik zie wel of ie vreemdgaat of niet, zowel dan maak ik t gewoon uit..
kweet niet, ik zou toch geen relatie van 2 jaar direct opgeven omdat ik even een andere knappe/leuke gast tegenkom?? (trouwens kvind mijn vriendje toch de mooiste jongen ter wereld )

Maar alvast, ik vertrouw hem, en hij mij ook, hij zegt me ook altijd waar en met wie hij ergens naartoe gaat dus Ik weet wel wat ik aan hem heb, en we zijn toch al redelijk lang samen en hebben hier nooit problemen mee gehad
Oud 10-07-2002, 11:36
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

je weet zelf ook wel dat een jongen meestal sterker is dan een meisje, en dat een jongen een meisje kan verkrachten. Daar ben ik lichtelijk bang voor maar ze is sterk dus het zal wel niet gebeuren.
Oud 10-07-2002, 11:37
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:

je weet zelf ook wel dat een jongen meestal sterker is dan een meisje, en dat een jongen een meisje kan verkrachten. Daar ben ik lichtelijk bang voor maar ze is sterk dus het zal wel niet gebeuren.
ja dat weet ik wel, maar dan vertrouw je hier ook geen enkele jongen en dan zou je t zo niet erbij schrijven, je zegt zelf dat ze sterk zat is en slim genoeg is om van zich af te weren
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 12:02
PardonMe
PardonMe is offline
Ja ik vertrouw hem...
en hij mij ook ga ik van uit..
zullen elkaar alleen gaan missen..

Oud 10-07-2002, 12:06
miro
miro is offline
Ik vertrouw hem wel. Maar iedereen zit me bang te maken om me heen waardoor ik toch bang word. ( hij gaat naar rimini)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:15
Mindfields
Mindfields is offline
ik vertrouw hem wel.. ik mis hem alleen zo erg nog 3 weken *zucht*
Oud 10-07-2002, 13:19
Thutshui
Thutshui is offline
Gewoon proberen samen de vakantie te spenderen...
Oud 10-07-2002, 13:26
girl18
girl18 is offline
ik vertrouw me vriend volledig... hij zou nooit dat doen op vakantie.. in het begin van onze relatie vertrouwde ik hem niet echt omdat ik klote ervaringen heb gehad met jongens.. maar hij is geslaagd ik vertrouw hem nu volledig.. alleen ben ik wel onzeker over de andere meiden als die maar met hun poten van hem afblijven.. of anders vermoord ik alle wijfen op de wereld.. want mijn vriendje heeft zelf effect op oudere vrouwen.. mijn vriend is een casanova een echte womanizer.. hij krijgt veel vrouwen maar hij houdt er maar van een.. en dat ben ik.. of anders had die echt niet zo lang met hem hoor..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 00:42
partychick16
partychick16 is offline
ik heb zoveel vertrouwen in mijn vriend.hij is vorig jaar 3,5 weken naar spanje geweest zonder mij maja en alles is goed gegaan!!!!je moet er nie te veel bij nadenken als je je druk liggen maken schiet je niks mee op maak er een leuke tijd van heb ik ook gedaan.(het duurde wel lang maja dan is het 1000x zo leuk om elkaar weer te zien)
Reageren

Regels voor berichten