Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind als je je vriendin vertrouwd dan maak je je geen zorgen over de rest van de jongens, ik had t meer over t gebied vreemdgaan! |
![]() |
|
![]() |
kweetniet ofk hem vertrouw... en t slaat nerges op dat je dan geen goede relatie heb... zulke dingen kunnen altijd gebeuren toch?
als je iemand tegen komt waarvan het uiterlijk en innerlijk veel leuker is, en waar je gevoelens voor krijgt, neem je die toch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vertrouw ze nooit in de vakantie ... waarom?? Omdat als ze dan thuis komen en ze hebben me bedrogen dat ik het dan toch als wa in mij had .. dat het zo ging zijn.
Kunnen ze me zeggen dat ze het niet gedaan hebben... dan vlieg hem zeker rond de nek... WA NE SCHAT!! Maar ik zou me toch behoefden voor hetgeen toch kan gebeuren .. op vakantie loopt er overal wa schoon volk rond!
||
Citaat:
![]() Maar alvast, ik vertrouw hem, en hij mij ook, hij zegt me ook altijd waar en met wie hij ergens naartoe gaat dus ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik vertrouw me vriend volledig... hij zou nooit dat doen op vakantie.. in het begin van onze relatie vertrouwde ik hem niet echt omdat ik klote ervaringen heb gehad met jongens.. maar hij is geslaagd ik vertrouw hem nu volledig.. alleen ben ik wel onzeker over de andere meiden als die maar met hun poten van hem afblijven.. of anders vermoord ik alle wijfen op de wereld.. want mijn vriendje heeft zelf effect op oudere vrouwen.. mijn vriend is een casanova een echte womanizer.. hij krijgt veel vrouwen maar hij houdt er maar van een.. en dat ben ik.. of anders had die echt niet zo lang met hem hoor..
|
![]() |
|
![]() |
ik heb zoveel vertrouwen in mijn vriend.hij is vorig jaar 3,5 weken naar spanje geweest zonder mij
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Helemaal in de war Verwijderd | 81 | 01-12-2003 20:35 | |
Liefde & Relatie |
Vertrouwen? Blackeyed | 8 | 24-10-2003 21:34 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan in vakantie Starrie | 17 | 10-04-2002 16:05 | |
Liefde & Relatie |
bang voor de jongen die ik in de zomer 3 weken zal zien.. more.than.a.woman | 5 | 06-02-2002 18:16 |