Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2007, 23:58
Verwijderd
Ik weet niet zeker of het hier thuishoort, verplaats m anders maar.

Ik heb met een textielstift een tekening gemaakt op een kussensloop, met als onderschrift "always near". Tenminste, dat was de bedoeling. Ik twijfelde tussen "always here" en "always near". Ik was helaas al begonnen met de 'h' van 'here' toen ik toch besloot er near van te maken. Nu staat er dus 'hear'.

Oke nu mijn vraag: Ik heb het bovenste stukje van de 'h' niet gefixeerd, in de hoop dat het er af wast. Weet iemand of het er dan af gaat in de was of zal ik toch een nieuwe moeten maken? (Het moet vrijdag af dus zoveel tijd heb ik er niet meer voor )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2007, 08:21
Verwijderd
Ik denk dat je het altijd wel een beetje blijft zien...maar waarom probeer je het niet uit? Als je hem nu wast, dan zie je vanzelf wat er gebeurt en kun je nog een nieuwe maken.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 11:29
Verwijderd
Ja hij zit ook in de was, maar ik bedoelde eigenlijk meer of het er na 20x wassen uit gaat. Hij wordt vrijdag door iemand meegenomen naar Canada en dan moet diegene voor wie hij is het er maar verder uitwassen. ;p Maar als het er niet uitgaat dan moet ik even iets anders bedenken.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 06:38
zweedsmeisje
zweedsmeisje is offline
hangt ervanaf wat voor een verf je hebt gebruikt en hoe je het hebt gefixeert. zoek op internet op joun verf of vraag het waar je het gekocht hebt.
Oud 02-03-2007, 16:59
Verwijderd
jammer dat je hem al gewassen hebt, anders kon je met ossengal of wasbenzine het er proberen uit te halen...

ow wacht, het is al vrijdag.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Marloes schreef op 02-03-2007 @ 17:59 :

ow wacht, het is al vrijdag.
Zelfs al vrijdag een week later dan de vrijdag waar zij het, volgens mij, over had.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 04:23
Verwijderd
De kussensloop is ondertussen al in Canada en beslapen.
In de was ging het er niet uit en toen ben ik er met witte textielverf overheengegaan. Het zwarte was amper nog te zien, maar nu zit er wel een witte vlek. Volgende keer beter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten