Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2007, 18:42
username132
username132 is offline
Sorry, ik moet mijn vraag in het Engels... vraag omdat ik ben nog aan het Nederlands leren en ik kun niet begrijp het goed.

I'm interested in the whole antikraak thing but when I went alll the way to the Ad Hoc office (they ignored my email ), they said I needed to be recommended by someone. The person that recommended I went to Ad Hoc was this Polish girl I met a couple of times while working for a horeca uitzendbureau but now I have a different job I don't see her any more and can't get the recommendation this way. Is there some other way I can get into the system? I promise, I'm not gonna draw on the wallpaper or pull up the carpets!!

Laatst gewijzigd op 24-01-2007 om 18:51.
Advertentie
Oud 24-01-2007, 18:59
Poepkind
Poepkind is offline
there are bureaus where you don't need a recomendation. and when you kraak something you also don't need one
Oud 24-01-2007, 19:38
Verwijderd
pm
Oud 24-01-2007, 20:09
Gadje
Gadje is offline
Check camelotproperty.com.
You don't need any recommandation for this organisation.
Oud 24-01-2007, 22:10
Verwijderd
unfortunately camelot is not overrepresented in the "randstad" area (rotterdam, den haag, amsterdam) and I think that is the place where a foreign "poor" student wants/needs to live.
Oud 24-01-2007, 23:37
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 24-01-2007 @ 23:10 :
unfortunately camelot is not overrepresented in the "randstad" area (rotterdam, den haag, amsterdam) and I think that is the place where a foreign "poor" student wants/needs to live.
ik vraag me af of jij je eigen ignorantie wel inziet
Oud 24-01-2007, 23:51
Verwijderd
Opening post of epic proportions.
Oud 25-01-2007, 02:13
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 25-01-2007 @ 00:37 :
ik vraag me af of jij je eigen ignorantie wel inziet
pardon? ben jij een geniaal persoon dan ofzo? niet in de nederlandse taal blijkbaar, als je moet vervallen in anglicismen...

(en nee, ik zie niet wat ik fout doe. moet ik direct aannemen dat dit verhaal van een of andere pool komt die ons werk in komt pikken )

Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 13:17.
Oud 25-01-2007, 09:53
Magican
Magican is offline
Your Dutch is funny to read

Btw, how did you manage to sign on to this website? I mean, it's all in Dutch and stuff right?

Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 09:56.
Oud 25-01-2007, 13:48
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-01-2007 @ 03:13 :
pardon? ben jij een geniaal persoon dan ofzo? niet in de nederlandse taal blijkbaar, als je moet vervallen in anglicismen...

(en nee, ik zie niet wat ik fout doe. moet ik direct aannemen dat dit verhaal van een of andere pool komt die ons werk in komt pikken )
ik ben zeker geen geniaal persoon, maar ik snap niet waarom een buitenlandse student persé in de randstad zou moeten wonen , de beste uni's liggen buiten de randstad, de woningen buiten de randstad zijn vele malen goedkoper en er is ook genoeg te beleven buiten de randstad. Ik word een beetje moe van die hollandse navelstaarderij.
Oud 25-01-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 25-01-2007 @ 14:48 :
ik ben zeker geen geniaal persoon, maar ik snap niet waarom een buitenlandse student persé in de randstad zou moeten wonen , de beste uni's liggen buiten de randstad, de woningen buiten de randstad zijn vele malen goedkoper en er is ook genoeg te beleven buiten de randstad. Ik word een beetje moe van die hollandse navelstaarderij.
whatever.. als je niet zo naar anderen had gestaard in de hoop dat ze (in jouw ogen) fouten maken, had je ook bij info kunnen zien dat meneer uit den haag komt.
Oud 25-01-2007, 17:56
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-01-2007 @ 15:37 :
whatever.. als je niet zo naar anderen had gestaard in de hoop dat ze (in jouw ogen) fouten maken, had je ook bij info kunnen zien dat meneer uit den haag komt.
dat heb ik weldegelijk gezien , maar daar gaat het me niet om. Het ging mij om je eerste reactie in het topic. Daarin zeg je dat je als buitenlandse student zijnde het best in de randstad kan verblijven en dat is natuurlijk onzin.
Oud 31-01-2007, 14:25
bam
bam is offline
Citaat:
moya. schreef op 25-01-2007 @ 18:56 :
dat heb ik weldegelijk gezien , maar daar gaat het me niet om. Het ging mij om je eerste reactie in het topic. Daarin zeg je dat je als buitenlandse student zijnde het best in de randstad kan verblijven en dat is natuurlijk onzin.
En waar heb jij leren lezen? :')

.....and I think that is the place where a foreign "poor" student wants/needs to live.
Oud 31-01-2007, 16:17
Verwijderd
Citaat:
bambix schreef op 31-01-2007 @ 15:25 :
En waar heb jij leren lezen? :')

.....and I think that is the place where a foreign "poor" student wants/needs to live.
precies, zij vindt de randstad dus de beste plek om te vertoeven als buitenlandse student. Wie van ons tweeen kan nou niet lezen. sukkeltje, sukkeltje toch
Oud 31-01-2007, 16:53
Verwijderd
Als hij dit leest zal hij wel weer terugwillen naar waar hij vandaan kwam.
Oud 31-01-2007, 16:54
Verwijderd
Oud 31-01-2007, 17:14
bam
bam is offline
Citaat:
moya. schreef op 31-01-2007 @ 17:17 :
precies, zij vindt de randstad dus de beste plek om te vertoeven als buitenlandse student. Wie van ons tweeen kan nou niet lezen. sukkeltje, sukkeltje toch
Sinds wanneer is de vertaling van think - vinden?
Oud 31-01-2007, 17:26
Verwijderd
kunnen jullie niet gewoon deze hele thread wissen? username132 heeft nog steeds maar één post en er staat hier niets dat niet via google te vinden is, plus bijdehand offtopic commentaar van iemand met grootheidswaanzin en telepathische vermogens
Oud 31-01-2007, 17:52
Verwijderd
Citaat:
bambix schreef op 31-01-2007 @ 18:14 :
Sinds wanneer is de vertaling van think - vinden?
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Oud 01-02-2007, 02:39
Verwijderd
kraken is squatten/squatting
Oud 01-02-2007, 05:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Als we nou gewoon eventjes allemaal ontopic blijven, is er niets aan de hand
Oud 01-02-2007, 15:55
username132
username132 is offline
Right now, I'm working in Leiden but in September I hope to start an MSc in Groningen or Maastricht. I've replied to the only location on camelotproperty.com that was in Zuid-Holland. Thanks for that advice, Gadje.

Is there anyone here living in antikraak accomodation? My friend said she paid only 75 euro per month but some other places I've seen are advising 250 or more. I'm paying 175 for a stupidly small room in Den Haag that I found on kamernet.nl
Oud 01-02-2007, 16:17
Verwijderd
I live in maastricht in an "antikraak-pand" , if you choose to come to maastricht you can send me a private message so we can arrange for me to recommend you to adhoc.
Oud 02-02-2007, 00:04
username132
username132 is offline
Wicked! I only recently applied so I'll know in a couple of months where I'm going. Thanks
Oud 02-02-2007, 11:46
Verwijderd
that's no problem , just let me know and i'll recommend you
Advertentie
Oud 07-02-2007, 14:42
Supreme Dutch
Antikraak is goed.. Because it keeps krakers from kraken. Krakers are among the lowest species on this planet.
Oud 12-02-2007, 10:03
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 07-02-2007 @ 15:42 :
krakers .... kraken. Krakers.....
Squatters

and.. sign up at Interveste, they're a fairly good company that don't ignore emails a react quickly.
Oud 23-02-2007, 19:54
MB
MB is offline
I'm with Camelot, but there are not so many decent residences now...

Citaat:
Supreme Dutch schreef op 07-02-2007 @ 15:42 :
Antikraak is goed.. Because it keeps krakers from kraken. Krakers are among the lowest species on this planet.
Kraken zorgt ervoor dat mensen niet onnodig gebouwen laten leegstaan en dat leegstaande gebouwen beter onderhouden worden (bij fatsoenlijke krakers dan en gelukkig zijn die zwaar in de meerderheid).

Die laatste opmerking is echt ongeloofelijk triest. Misschien dat je tegen kraken bent, maar om nou weer zo te overdrijven . Alsof ze net zo erg zijn als verkrachtende pedofielen. Zeer kansloos.

Het is trouwens niet mijn bedoeling hier een discussietopic van te maken, dus als je nog iets te melden heb kan je het ook PM'en
Oud 18-03-2007, 21:10
Desinea
Desinea is offline
Even weer on topic: ik zoek voor mijn zus en haar vriend anti-kraak woonruimte in Leiden, maar zie dus ook meestal dat ze een aanbeveling nodig hebben. Kan iemand helpen?

MVG Desinea
Advertentie

Regels voor berichten