Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2007, 15:58
xyz
xyz is offline
Vandaag ging ik effe naar buiten met een vriend, en kwamen we een paar meisjes tegen die we al eerder hadden gezien.. een van hun is duidelijk op zoek, maar ik vind haar in ieder geval niks. Later had ik ook duidelijk tegen me vriend gezegt dat ik niet op dat soort meiden val. Later vandaag ben ik die ene meisje weer tegengekomen en die me opeens vertelde dat die vriend tegen haar zei dat hij van mij HAAR telefoon/msn moest vragen, dit was dus niet waar Ik weer naar die ene vriend toe en vragen waarom die dat zei..en hij opeens zeggen dat Ik het WEL wilde nu weet ik niet echt wat er aan de hand is en waar het allemaal op slaat...

en waarom hij dat aan haar vroeg..
voor de duidelijkheid: Ik vind HAAR niet leuk, maar zij mij wel..
(wel wil ik haar als vriend houden..maar nu denkt ze dus dat ik haar wel leuk vind)

Verhaaltje is erg vaag hierboven maar misschien weet er iemand wtf er nu aan de hand is, en hebben er meer van jullie dit soort dingen, dat iemand die je goed kent een relatie voor jou gaat zoeken (terwijl je dit helemaal niet wilt)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2007, 16:00
Electriq
Electriq is offline
Je vriend doet debiel. Laat het hem weten en dat meisje ook meteen.
Oud 15-03-2007, 16:26
dwight88
dwight88 is offline
ja idd.

vertel hoe 't zit, zeg tegen die vriend dat echte vrienden het niet zo aanpakken en klaar.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 16:36
__
__ is offline
die meisje
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 16:37
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
__ schreef op 15-03-2007 @ 17:36 :
die meisje
sowieso dat hele verhaal
Oud 15-03-2007, 16:41
Poepkind
Poepkind is offline
uhm ipv van aan mij te vragen wat er aan de hand kan je het mischien beter aan je vriend vragen en leg hem ff uit dat je er niet op zit te wachten.
Oud 15-03-2007, 16:43
Anika
Lekker boeiend allemaal, je kunt toch gewoon tegen dat meisje zeggen dat je niks met haar wilt en tegen die vriend van je dat ie niet zo stom moet doen, opgelost.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 16:55
pyres
pyres is offline
Citaat:
xyz schreef op 15-03-2007 @ 16:58 :
Vandaag ging ik effe naar buiten met een vriend, en kwamen we een paar meisjes tegen die we al eerder hadden gezien.. een van hun is duidelijk op zoek, maar ik vind haar in ieder geval niks. Later had ik ook duidelijk tegen me vriend gezegt dat ik niet op dat soort meiden val. Later vandaag ben ik die ene meisje weer tegengekomen en die me opeens vertelde dat die vriend tegen haar zei dat hij van mij HAAR telefoon/msn moest vragen, dit was dus niet waar Ik weer naar die ene vriend toe en vragen waarom die dat zei..en hij opeens zeggen dat Ik het WEL wilde nu weet ik niet echt wat er aan de hand is en waar het allemaal op slaat...

en waarom hij dat aan haar vroeg..
voor de duidelijkheid: Ik vind HAAR niet leuk, maar zij mij wel..
(wel wil ik haar als vriend houden..maar nu denkt ze dus dat ik haar wel leuk vind)

Verhaaltje is erg vaag hierboven maar misschien weet er iemand wtf er nu aan de hand is, en hebben er meer van jullie dit soort dingen, dat iemand die je goed kent een relatie voor jou gaat zoeken (terwijl je dit helemaal niet wilt)?

onwijken die handel

nee gewoon de volgende keer heel vriendelijk zeggen dat je niet opzoek bent naar een relatie
Oud 17-03-2007, 06:21
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
xyz schreef op 15-03-2007 @ 16:58 :
Ik snap er inderdaad niet zoveel van. Wel mag je die vriend eens goed duidelijk maken dat je dat niet op prijs stelt

Maar ik ken het wel. Nu ik vrijgezel ben proberen er ook mensen een date voor mij te regelen Ik kan er wel om lachen en ach, als het een leuke jongen blijkt te zijn is dat mooi meegenomen
Oud 17-03-2007, 08:03
zeep007
zeep007 is offline
ach op die leeftijd gebeurt dat toch continu.
Maak je er niet zo druk om. Zeg die jongen dat je er niet op zit te wachten en vertel die meid dat ze de verkeerde indruk heeft gekregen door die jongen, maar dat je wel vrienden wilt zijn.
Klaar is Keesje.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 15:56
XQseMe2
XQseMe2 is offline
En daar ga je speciaal een topic over openen hier op het forum? Een vraag die eerstens niet echt ergens op slaat en ten tweede alleen maar het idee van "ja....en?" oproept

Grow up, zeg gewoon tegen die meid dat je haar niet leuk vindt, dat die vriend raar gedaan heeft achter jouw rug om en zeg tegen je vriend dat hij je verkeerd begrepen heeft & stom heeft gedaan. En als hij blijft doorzeuren over dat jij iets wél wilt terwijl je zelf al duidelijk hebt gezegd dat het niet zo is, laat hem dan lekker links liggen. Want dan is het duidelijk dat hij ook nog wat growing up heeft te doen.
Oud 20-03-2007, 10:25
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 19-03-2007 @ 16:56 :
En daar ga je speciaal een topic over openen hier op het forum? Een vraag die eerstens niet echt ergens op slaat en ten tweede alleen maar het idee van "ja....en?" oproept

Grow up,
Waarvoor dient dit forum anders...
Laat die jongen zijn vraag stelllen... als 15-jarige kan hij moeilijk een relatie-expert zijn toch? Tuurlijk moet hij nog opgroeien... hij is 15.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 13:44
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 20-03-2007 @ 11:25 :
Waarvoor dient dit forum anders...
Laat die jongen zijn vraag stelllen... als 15-jarige kan hij moeilijk een relatie-expert zijn toch? Tuurlijk moet hij nog opgroeien... hij is 15.
true
Oud 20-03-2007, 13:57
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 19-03-2007 @ 16:56 :

Reageer dan gewoon niet, het is niet alsof jouw antwoord nou zo lekker veel nieus bijdraagt.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 14:08
Verwijderd
Die vriend wilde gewoon zelf graag haar nummer en msn hebben.. lijkt me nogal duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 07:16
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Bloem schreef op 20-03-2007 @ 14:57 :
Reageer dan gewoon niet, het is niet alsof jouw antwoord nou zo lekker veel nieus bijdraagt.
Also true.

Ik was die dag in zo'n sjaggo-bui waardoor ik tegenover alles me sarcastisch en onverschillig gedroeg. Dus sorry tegen de TS, want mijn antwoord sloeg in die zin idd nergens op: ik hoef niet te reageren als de topic mij niet bevalt of whatever. Ik leer het nog wel
Oud 21-03-2007, 09:42
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 17-03-2007 @ 09:03 :
ach op die leeftijd gebeurt dat toch continu.
Maak je er niet zo druk om. Zeg die jongen dat je er niet op zit te wachten en vertel die meid dat ze de verkeerde indruk heeft gekregen door die jongen, maar dat je wel vrienden wilt zijn.
Klaar is Keesje.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 12:25
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Nee, daarmee is de kous niet af. Neem gepaste wraak! Back at ya!

Oftewel; koppelen die handel. Voelt je maat ook eens hoe dat is.
Oud 21-03-2007, 13:46
Pruts0r
Pruts0r is offline
Zeg dr gewoon dat je geen relatie met dr wil, maar dat je wel contact met dr wil, althans dat maak ik op uit je beginpost....

En wat die vriend betreft, nja op z'n nummer zetten is niet t beste wat je kunt doen, maar ben iig heel duidelijk erin dat je daar niet van gediend bent, dattie iedereen je nummer gaat geven enzo en dat JIJ dat zogenaamd wil..
Oud 21-03-2007, 13:57
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
somebody set up us the bomb
Reageren

Regels voor berichten