Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2002, 18:15
Blubje
Blubje is offline
mijn ex heeft sinds een paar weken een nieuwe vriendin, ik vind dat heel leuk voor hem en ik ben niet echt jaloers (nou ja een beetje, hij had het uitgemaakt en heeft nu een nieuwe vriendin maar goed) maar wat ik wel erg vind is dat ik niet weet hoe zij daar bij hem thuis wordt opgevangen zegmaar, ik weet niet precies hoe ik dit moet uitlegge maar ik ga een poging doen toen ik nog iets met hem had kwam ik heel erg vaak bij hem thuis, en ik had een best goede band met zijn ouders en zn kleine zusje, nu het uit is met hem, kom ik eigenlijk nooit meer bij hun, en nou vraag ik me af; wordt zij net zo opgevangen als ik toen bij hun...?
waarom?! zou dit misschien een beetje jaloersheid zijn? of misschien ben ik bang dat ze 'mijn plaats' inneemt of weet ik veel, maar ik vind het gewoon geen leuk idee...
nou dat was t...kweet ook niet wat jullie hiermee moeten..nou ja laat ik maar vragen dan; hebben jullie dit ook wel eens gehad???
Oud 12-07-2002, 18:16
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik had niet echt zo'n supergoede band met haar ouders/zussen (eigenlijk helemaal geen band), maar ik ben inderdaad wel benieuwd hoe haar nieuwe vriend daar wordt ontvangen Volgens mij wel goed trouwens

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 18:29
rene-gn
rene-gn is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Ik had niet echt zo'n supergoede band met haar ouders/zussen (eigenlijk helemaal geen band), maar ik ben inderdaad wel benieuwd hoe haar nieuwe vriend daar wordt ontvangen Volgens mij wel goed trouwens

Grtz,
F
Tsja, volgens mij mogen ze mij wel, maar daar kan ik moeilijk over oordelen he.

(en idd: ik heb nu met de ex van F(TMLWKY)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:26
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Tja nou jah ... mijn vriend heeft in de tijd dat het een half jaartje uit is geweest een andere vriendin gehad en ik vond dat wel zwaar kloten. Voglens mij werd ze net zo goed geaccepteerd bij hem thuis als ik nu, daar merk ik nu gelukkig nix meer van omdat ze het nooit meer over haar hebben, maar toch vond ik het jammer dat ik die band toen niet meer had met zn ouders want die zijn echt superaardig (nu heb ik dat dan wel weer..)

ALs je ex een nieuwe vriend(in) heeft is dat wel kloten jah.. tenminste zo heb ik dat ervaren
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:36
Verwijderd
ja, ik herken het op zich wel...

mja..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:55
AbusedPrincess
AbusedPrincess is offline
ja..heb precies hetzelfde
tis alleen dat ik de nieuwe vriendin van mn ex absoluut NIET kan uitstaan maargoed
ik had ook 'n hele goede band met zijn moeder en zusje
alleen door een hele foute streek afkomstig van zn ex (nu inmiddels zn vriendin weer) is dat weg..
heb er nu absoluut geen moeite meer mee ofzo heb zelf ook 'n hele lieve vriendin nu..
maar toch,ik vind het geen fijn gevoel dat zij nu mischien net zo'n band heeft met zijn moeder als ik had :/

naja Cath heeft weer gesproke
Oud 12-07-2002, 20:03
Kez
Kez is offline
Ik heb dat niet, want mijn ex heeft in dat jaar dat het uit is zelfs niet met een jongen gezoend. En dat terwijl ze keus zat heeft. Ze is er nog niet aan toe en dat terwijl zij het heeft uitgemaakt

Toen zij er achter kwam dat ik een nieuwe vriendin had vond ze het niet echt leuk volgens mij...
Oud 12-07-2002, 22:05
Piccola
Piccola is offline
Ik herken het wel ja. Kweet eigenlijk ook niet waarom ik me daar toen mee bezig hield. Ik denk toch bang dat zij zomaar mijn plaats inneemt en dat zijn familie me dan vergeet ofzo. Toch wat jaloers. Maar goed, ondertussen heb ik ook al lang iemand anders dus daar maak ik me niet meer druk om!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 09:11
miro
miro is offline
Toen mijn ex een vriendin kreeg was ik niet jaloers ofzo (had het nb zelf uitgemaakt) maar ik vond haar beneden mijn "stand". Ze was jonger dan ik ( hij was al vijf jaar ouder dan ik) totaal niet spontaan, er zat gewoon geen leven in. Ik vond t een btje een belediging voor mij

Ik kon ook heel erg goed met zijn ouders opschieten en ik weet gelukkig ook (via via) dat ze helemaal niet blij waren met zn nieuwe vriendin. Ik vind dit eerlijk gezegd wel kut voor hem en voor haar. Het maakt mij niet uit als ze evengoed met zijn ouders kon opschieten als ik. Maar het is echt niet fijn als zijn ouders iets tegen je hebben dus.....
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 12:48
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik had juist een hele slechte band met de ouders van mijn ex, familiefeesten waren echt een hel! ben blij dak ervanaf ben maar ik ben idd ook wel benieuwd hoe die band met zn nieuwe vriendin is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten