Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja nou jah ... mijn vriend heeft in de tijd dat het een half jaartje uit is geweest een andere vriendin gehad en ik vond dat wel zwaar kloten. Voglens mij werd ze net zo goed geaccepteerd bij hem thuis als ik nu, daar merk ik nu gelukkig nix meer van omdat ze het nooit meer over haar hebben, maar toch vond ik het jammer dat ik die band toen niet meer had met zn ouders want die zijn echt superaardig (nu heb ik dat dan wel weer..)
ALs je ex een nieuwe vriend(in) heeft is dat wel kloten jah.. tenminste zo heb ik dat ervaren |
![]() |
|
![]() |
ja..heb precies hetzelfde
tis alleen dat ik de nieuwe vriendin van mn ex absoluut NIET kan uitstaan ![]() ik had ook 'n hele goede band met zijn moeder en zusje alleen door een hele foute streek afkomstig van zn ex (nu inmiddels zn vriendin weer) is dat weg.. heb er nu absoluut geen moeite meer mee ofzo ![]() maar toch,ik vind het geen fijn gevoel dat zij nu mischien net zo'n band heeft met zijn moeder als ik had :/ naja Cath heeft weer gesproke
|
Ik heb dat niet, want mijn ex heeft in dat jaar dat het uit is zelfs niet met een jongen gezoend. En dat terwijl ze keus zat heeft. Ze is er nog niet aan toe en dat terwijl zij het heeft uitgemaakt
![]() Toen zij er achter kwam dat ik een nieuwe vriendin had vond ze het niet echt leuk volgens mij...
|
![]() |
Ik herken het wel ja. Kweet eigenlijk ook niet waarom ik me daar toen mee bezig hield. Ik denk toch bang dat zij zomaar mijn plaats inneemt en dat zijn familie me dan vergeet ofzo. Toch wat jaloers.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Toen mijn ex een vriendin kreeg was ik niet jaloers ofzo (had het nb zelf uitgemaakt) maar ik vond haar beneden mijn "stand". Ze was jonger dan ik ( hij was al vijf jaar ouder dan ik) totaal niet spontaan, er zat gewoon geen leven in. Ik vond t een btje een belediging voor mij
![]() ![]() Ik kon ook heel erg goed met zijn ouders opschieten en ik weet gelukkig ook (via via) dat ze helemaal niet blij waren met zn nieuwe vriendin. Ik vind dit eerlijk gezegd wel kut voor hem en voor haar. Het maakt mij niet uit als ze evengoed met zijn ouders kon opschieten als ik. Maar het is echt niet fijn als zijn ouders iets tegen je hebben dus..... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Houd nog van je ex Jason2 | 15 | 31-12-2010 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Hoe reageren jullie als je ex een nieuwe vriend(in) heeft? x-spekkie-x | 32 | 31-12-2008 13:00 | |
Liefde & Relatie |
En wat als de nieuwe vriend(in) van je ex sprekend op jezelf lijkt? Kadaver | 29 | 23-05-2004 16:00 | |
Liefde & Relatie |
stelling: met je ex kun je IN THEORIE geen vrienden zijn honey | 22 | 05-03-2003 14:34 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe (vriend)in van je ex Esmée | 26 | 21-01-2003 15:42 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe vriend(in) van je vervelende ex waarschuwen? DarkCat | 18 | 30-09-2002 17:50 |