Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2007, 17:06
Verwijderd
Omdat ik zo snel geen recente kon vinden, vind ik dat er ter ere van serie 8 wel weer een nieuw topic mag komen.

De website

Om terug te komen op de eerste aflevering van seizoen 8, afgelopen zondag:

Heeeeerlijk om weer naar nieuwe Flikken te kijken. Vind Tina een erg leuk personage, had alleen van Merel meer verwacht.. Vind het erg jammer dat Nick de pijp uit is, maar geloof dat die procereur er voor terug komt ofzo?

En typisch Tina om met die informant aan te leggen Ben erg benieuwd hoe alles gaat lopen, denk niet dat John het toelaat.

En Pasmans als hoofdinspecteur, wat een lachertje. Op die momenten mis ik Britt en Tony.

We shall see, heb al zin in komende zondag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2007, 17:11
just_me16
just_me16 is offline
ik neem aan dat je bedoelt dat flikken in belgie terug is, hier in nederland anmelijk nog niet

misschien kun je er een spoiler topic van maken
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 17:12
Verwijderd
Citaat:
just_me16 schreef op 08-02-2007 @ 18:11 :
ik neem aan dat je bedoelt dat flikken in belgie terug is, hier in nederland anmelijk nog niet

misschien kun je er een spoiler topic van maken
In België ja.. En de iedereen in NL kan België 1&2 tegenwoordig toch wel krijgen? Wij wel iig
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 17:13
Pierreke
Pierreke is offline
JA! Eindelijk, al zo lang gewacht en daar is de nieuwe reeks. De eerste aflevering viel me een beetje tegen eigenlijk. Ik vind Tina's personage niet zo leuk, een beetje te flauw en te gemaakt. Verder ben ik benieuwd wat er met Bruno gebeurd en natuurlijk met hoofdinspecteur Dingske!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 17:33
DanielC
DanielC is offline
Vroeger keek ik dat wel eens ja, m'n ouders ook. Maarja, vroeger he.
Oud 08-02-2007, 18:15
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
nou, niet iedereen kan tegenwoordig belgie 1 en 2 krijgen...
* ten eerste maak je me ontzettend blij met een nieuwe serie die ik dus nog helemaal niet kan kijken

* ten tweede zie ik schokkende spoilers die ik absoluut nog niet wilde weten...

niet leuk dus!!
Oud 08-02-2007, 20:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat me tegenviel, was de nieuwe leader. Als je zeven seizoenen gewend bent aan een bepaalde intro, valt het tegen als ze die opeens gaan veranderen.

Pasmans als hoofdinspecteur vind ik niet meer dan een logische ontwikkeling voor het personage. Bovendien is hij in de vorige 2 seizoenen bijna een figurant geweest, dus ik hoop nu weer meer van hem te zien. Ook zijn typische eigenschappen, zoals zijn uitsloverigheid, zijn behouden gebleven.

Jammer dat Nick eruit is. Vorig seizoen was Britt er al uit. Zo houden we steeds minder en minder personages uit de oude bezetting over.
Spoiler

Tina vind ik ook een beetje te gemaakt, een zoveelste poging om een tweede Tony te creëeren (remember Sophie?).
Spoiler

Ook komen er nieuwe acteurs in de serie. Ianka Fleerackers, die ik nog ken van Ketnet en Roel Vanderstukken, een goede acteur die te zien was als Chris, de net-niet liefde van Sam in Witse. Opvallend is ook de comeback (als bijrol) van Kris Geysen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Angel on Earth schreef op 08-02-2007 @ 19:15 :
nou, niet iedereen kan tegenwoordig belgie 1 en 2 krijgen...
* ten eerste maak je me ontzettend blij met een nieuwe serie die ik dus nog helemaal niet kan kijken

* ten tweede zie ik schokkende spoilers die ik absoluut nog niet wilde weten...

niet leuk dus!!
Nou, sorry hoor.. lees het dan gewoon niet Hoevaak ik over Prison Break niet iets al gelezen heb vóór de uitzendingen in het GEWONE topic..

En als je zo blij bent met de nieuwe serie, had je vast wel geweten dat hij op de 'Nederlandse' zenders nog niet uitgezonden wordt..

En @ Mark; jajajajaja, leukleuk weer Kris in Flikken <3
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 21:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vind Jo de Meyere zo ontzettend goed: de beste acteur uit de hele serie. Volgens mij is hij ook de enige die dialect kan praten zonder dat het irritant wordt. Ik hoop in ieder geval dat jij wel aanblijft de komende seizoenen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 21:27
Alwien
Alwien is offline
Pf, ik dacht dat ik het opgenomen had, maar alleen de laatste tien minuten stonden er op. Ik en techniek

Ik vind het niet zo leuk meer, geloof ik. Steeds die personages die dan weer dood moeten omdat de acteurs weer stoppen.
Jo de Meyere is inderdaad goed

En verder zien we dan weer de eeuwige zoektocht naar een nieuw Britt-en-Tonyduo, wat altijd weer mislukt.
Oud 10-02-2007, 17:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond Flikken altijd heel erg leuk maar ik kijk het al een hele tijd meer omdat ik het niet meer zo leuk vind met al die nieuwe personages. Ik vond juist Brit en Tony altijd heel erg leuk.
Oud 10-02-2007, 19:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 10-02-2007 @ 18:59 :
Ik vond Flikken altijd heel erg leuk maar ik kijk het al een hele tijd meer omdat ik het niet meer zo leuk vind met al die nieuwe personages. Ik vond juist Brit en Tony altijd heel erg leuk.
Heb je seizoen 6 gezien? Vond ik het sterkste seizoen tot nu toe. Britt en Merel waren een goed duo, er was een doorlopende spannende verhaallijn over een seriemoordenaar en... Boudewijn de Groot speelde rechercheur Nieuwman.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 22:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-02-2007 @ 20:28 :
Heb je seizoen 6 gezien? Vond ik het sterkste seizoen tot nu toe. Britt en Merel waren een goed duo, er was een doorlopende spannende verhaallijn over een seriemoordenaar en... Boudewijn de Groot speelde rechercheur Nieuwman.
Die heb ik geloof ik nog gezien ja al weet ik niet hier zeker Die vond ik ook nog wel leuk. Ik vond Merel ook wel leuk maar daarna volgde ik het niet meer.
Oud 11-02-2007, 14:36
Verwijderd
Is seizoen 7 al wel op de Nederlandse televisie geweest??
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 15:34
Alwien
Alwien is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-02-2007 @ 20:28 :
Boudewijn
Ja, ik moet zeggen dat ik dat seizoen ook nog wel leuk vond.
Britt-Merel was inderdaad een oke duo, al vond ik Merel in 7 een stuk minder leuk.
Oud 11-02-2007, 19:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
my-love-for-you schreef op 11-02-2007 @ 15:36 :
Dat weet ik niet.

De reden dat serie 8 zo laat pas op Eén komt, is dat er een contact was gemaakt met een (digitale?) Belgische betaalzender die de serie eerst mocht uitzenden. Best kut dat ook in België de publieke omroep (of althans haar series) verkwanselt wordt.

Vanavond aflevering2!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
my-love-for-you schreef op 11-02-2007 @ 15:36 :
geloof het niet, of echt al lang terug. Maar denk dus van niet.
Wikipedia

Volgens Wikipedia dus niet, lijst is 4 feb. bijgewerkt.

En ik vond de aflevering van gisteren weer eens ouderwets Flikken. Krys flippen, John sussen en een team maken, Bruno met een vrouwelijk partner en Tina en Merel zijn weer vriendjes

Vond alleen de gastrol van Serge Henri Valcke niet zo leuk. Ik wil Britt en Nieuwman terug..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 18:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vond de aflevering van gister goed, maar 'typisch' Flikken is de serie volgens mij al lang niet meer. De trend van doorlopende verhalen over grote zaken is wel spannend, maar heel anders dan de serie bedoeld was, en wat mij zo aansprak: verhalen over (ook) kleine misdrijven, met altijd een (onverwacht) menselijk drama/component erachter. Vroeger waren ze daar heel goed in.

Zo, die Kris was echt aan het flippen. Zag ik totaal niet aankomen. Ianka Fleerackers als Emma vind ik al meteen goed. Heel knappe vrouw, dus ik klaag niet. (Ze speelde in het vorige seizoen drie afleveringen een procureur, dus ik moest even losschakelen van die rol.)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-02-2007 @ 19:51 :
(Ze speelde in het vorige seizoen drie afleveringen een procureur, dus ik moest even losschakelen van die rol.)
dacht al dat het aan mij lag, toen ik ergens hierboven zei dat ze die rol nog had Maar denk dat ze het wel leuk doet.

En idd, typisch Flikken is het allang niet meer, dat was het al niet meer met de ontvoering van John, of eigenlijk met het gedoe met Dorien, de dochter van Britt. Toen kwam er door de serie al een rode draad, waardoor je eigenlijk elke aflevering wel MOEST kijken.

Maar ik blijf er graag voor thuis..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 22:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik kijk het eigenlijk alleen nog maar uit gewoonte, niet omdat ik er nog enthousiast over ben. De serie spreekt mij niet meer aan zoals vroeger. De luchtige toon en de humor zijn verdwenen. Het vertrek van én Britt én Nick én Merel is teveel, denk ik. Zo'n grote castwissel hebben ze één keer overleefd (seizoen 4), maar ik denk niet dat het nog een tweede keer lukt. Om eerlijk te zijn vind ik Witse tegenwoordig leuker.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 12:20
Verwijderd
Ik verbaas me er ook over hoe ze met het gootste gemak personages weg schrijven, of denken dat ze het kunnen. Want nu ook Tina niet meer actief deel uit maakt van het team blijft er weinig over.
Vind Emma wel sterk overkomen maar vind haar niet zo leuk. John vind ik ook steeds minder worden. Maar eigenlijk begon het al bij het wegschrijven van Ben en Nadine Vanbruane.

Maar toch, vond de aflevering wel weer leuk, de verhaallijn blijft wel boeien.
Tis jammer dat ik Witse niet vanaf begin heb gevolgd, kijk wel eens even, maar het kan mijn aandacht niet vasthouden. Alhoewel Hubert Damen natuurlijk wel Daniël Deprez speelde, en nu weer Witse...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 20:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 19-02-2007 @ 13:20 :
Maar eigenlijk begon het al bij het wegschrijven van Ben en Nadine Vanbruane.
Die castwissel (met ook Tony en Sellatin) hebben ze goed overleefd, vind ik. Met uitzondering van Sofie is het team daarna lang consistent en sterk gebleven, met Nick en Bruno, Britt en Merel en natuurlijk de eeuwige Raymond en Pasmans.

Citaat:
Tis jammer dat ik Witse niet vanaf begin heb gevolgd, kijk wel eens even, maar het kan mijn aandacht niet vasthouden. Alhoewel Hubert Damen natuurlijk wel Daniël Deprez speelde, en nu weer Witse...
Ik vind dat karakter van Witse zo heerlijk. Dat sarcastische, cynische kan ik dan wel weer waarderen. Hij is echt heel anders dan Deprez, na één aflevering was ik alweer vergeten dat Hubert Damen ook in Flikken had gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-02-2007 @ 21:37 :
Die castwissel (met ook Tony en Sellatin) hebben ze goed overleefd, vind ik. Met uitzondering van Sofie is het team daarna lang consistent en sterk gebleven, met Nick en Bruno, Britt en Merel en natuurlijk de eeuwige Raymond en Pasmans.
Ohjawel, ze hebben het wel overleefd, maar net toen ze best iets hadden kunnen maken van alles wat er speelde tussen Ben en Nadine enzo, schrijven ze die eruit. En dan beginnen ze met Raymond, die een verhouding begint met Carla (wat overigens op eigen verzoek van 'Raymond' -Ludo Hellinx ofzo toch- was)

Citaat:
Ik vind dat karakter van Witse zo heerlijk. Dat sarcastische, cynische kan ik dan wel weer waarderen. Hij is echt heel anders dan Deprez, na één aflevering was ik alweer vergeten dat Hubert Damen ook in Flikken had gespeeld.
OOh, ik kan sarcasme en cynisme zeker ook wel waarderen, graag zelfs, maar de serie kan me niet boeien zoals Flikken dat (ooit kon/) kan. Mja, ik volg het nu al zolang, sommige dingen vergeef je ze dan

Enne, ik vind het erg jammer van de leader, geef mij maar die oude weer terug!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 23:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik werd vandaag wel weer meer gegrepen door het verhaal dan de afgelopen weken. Misschien omdat het verhaal met Gilbert en George weer meer die persoonlijke touch had uit eerdere series. Ook de aanvulling met scènes uit het leven van de flikken beviel me, want die had ik toch een beetje gemist de afgelopen keer. Ik wist alleen niet dat je in België zomaar de politie kan sturen om het huis van je echtgenoot binnen te vallen om hem op overspel te betrappen...

Oh, en Ianka Fleerackers als Emma vind ik ook echt goed. Een beetje een ander, meer betrokken personage. En ze is leuk.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-02-2007 @ 00:34 :
Oh, en Ianka Fleerackers als Emma vind ik ook echt goed. Een beetje een ander, meer betrokken personage. En ze is leuk.
vind ik ook ja, lekker dwars, eigenwijs, hou ik wel van.. En ik vind dr ook leuk, maar niet op die manier

Snap ook niet zo goed wat de politie bij Raymond kwam doen, beetje zielig vond ik hem Beetje jammer van Lidy dat ze zo doet, mja, wel een weerspiegeling van de realiteit. Mja, ik vind Carla nog steeds een hoer dus ja..

Vond de aflevering errug tof, ben nu erg benieuwd waar dat 4e meisje is, waar Laurent is en hoe ze het allemaal oplossen.. We shall see!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2007, 17:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
't Is niet zo slim dat ze die verhaallijn van Nauwelaerts uit het vorige seizoen nu door laten lopen (met die vrouw die hij toen had ontmoet op de begraafplaats), want ik weet niet meer helemaal waar dat nou over ging.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-02-2007 @ 18:49 :
't Is niet zo slim dat ze die verhaallijn van Nauwelaerts uit het vorige seizoen nu door laten lopen (met die vrouw die hij toen had ontmoet op de begraafplaats), want ik weet niet meer helemaal waar dat nou over ging.
eeuhmm... die zagen elkaar op het kerkhof ofzo, en toen vertelde ze hem dat ze het vermoeden had dat haar man vergiftigd was door zijn ex vrouw oid. Die dus weer een 'relatie' had met John, ofzo? Ik weet het ook niet meer, het ging iig over iemand die een ander vergiftigd had, en er was een hoop liefde in het spel
Kijk anders eens of www.een.be/flikken (denk ik) en dan kan je de verhalen per aflevering terug lezen dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 22:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het wordt nu steeds spannender. Die hulpverlener had ik al vanaf het allereerste moment in de smiezen; vertrouwde hem meteen niet.

Emma wordt goed uitgewerkt, nu Kat nog. Volgende week weer een nieuw personage: Michiel (Roel Vanderstukken).

De song op de aftiteling vind ik lekker sfeervol, past ook goed bij de nieuwe beelden.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-03-2007 @ 23:26 :
Het wordt nu steeds spannender. Die hulpverlener had ik al vanaf het allereerste moment in de smiezen; vertrouwde hem meteen niet.
dat vond ik dus ook..Vies mannetje
En goede truc van John, met die map met die foto's. Beetje jammer van hem en Brigitte, maar wel fijn dat Emma nu eindelijk eens dat bedankje krijgt waar ze naar verlangt

De aftiteling vind ik ook erg leuk, lekker pittig muziekje (haha, dat klinkt stom!)

Ik vind de verhaallijn steeds leuker worden, alleen mag Bruno wel weer 'gewoon' worden. Iedereen treurt dat Nick dood is, maar dat hij zijn troost zoekt in de drank is beetje jammer. Ik had graag gezien dat er nog scene's met Mihriban (nja, de vriendin van Nick) waren, en met Merel, komt zij nog terug, is ze helemaal gestopt? Mja, als Michiel een nieuw karakter wordt, dan zal hij misschien de partner van Emma worden..

Ohja, en ik vind het nog steeds erg gemeen van Lydie en Rik. Arme Raymond! Iemand als Carla verdiend hem ook niet, ik vind haar gemeen en helemaal niet leuk voor hem
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 19:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Merel is definitief uit de serie. Bruno aan de drank vind ik teveel een herhaling van Raymond aan de drank (serie 4).

Ik vind het wel ongeloofwaardig dat een dergelijke wijdvertakte criminele organisatie aan een onderbemand team van de lokalen mag worden overgelaten. Zulke zaken dienen toch naar de federalen te gaan?

En ik vroeg me af hoe Mark Tijsmans en Ludo Hellinx het zouden vinden dat ze na acht jaar nog steeds pas zesde of zevende op de begintitels zijn, terwijl allerlei nieuwelingen meteen de hoofdrollen en de eerste plaatsen krijgen. Zou dat frustrerend zijn?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-03-2007 @ 20:50 :
Merel is definitief uit de serie. Bruno aan de drank vind ik teveel een herhaling van Raymond aan de drank (serie 4).

Ik vind het wel ongeloofwaardig dat een dergelijke wijdvertakte criminele organisatie aan een onderbemand team van de lokalen mag worden overgelaten. Zulke zaken dienen toch naar de federalen te gaan?

En ik vroeg me af hoe Mark Tijsmans en Ludo Hellinx het zouden vinden dat ze na acht jaar nog steeds pas zesde of zevende op de begintitels zijn, terwijl allerlei nieuwelingen meteen de hoofdrollen en de eerste plaatsen krijgen. Zou dat frustrerend zijn?
Potverdorie, eerst Ben en nu Merel ook al.. Blijft niets over van de familie Vanneste zo
En yup, helaas lijkt het op het gedoe met Raymond, maar ja, ik kan me de keuze wel voorstellen, maar het is beetje jammer.

Een deel van de zaak ligt bij de Federalen geloof ik, of nee, bij een ander korps, de zogenaamde zelfmoord van die man. Al ben ik er ook niet van overtuigd dat het zelfmoord is geweest.

Haha, en nu je het zegt, nu valt het me ook op van die begintitels. Ah ja, zal een volgorde zijn die ze aanhouden. Zolang ze genoemd worden en betaald krijgen hoor je ze niet klagen denk ik
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 15:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Echt wel spannend, nu. Ik vind het nou iedere week zo jammer als de eindtitels beginnen te lopen, want ik wil zo graag weten hoe het verder gaat. Ik vind Roel Vanderstukken nu al oké en nogmaals een compliment voor Jo de Meyere; echt fantastisch acteerwerk.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 16:54
Verwijderd
Ik wil Bruno terug Ik vind het echt jammer, vond hem wel leuk en grappig, en hij maakte sommige dingen een beetje luchtiger en grappiger enzo

John wordt inderdaad steeds beter in zijn rol, Emma ook valt me op.
Kan niet wachten tot de volgende aflevering, vind het erg spannend! Zeker nu ze de advocate gepakt hebben. Laten we hopen dat ze nu wel moet blijven
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 14:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 19-03-2007 @ 17:54 :
Ik wil Bruno terug Ik vind het echt jammer, vond hem wel leuk en grappig, en hij maakte sommige dingen een beetje luchtiger en grappiger enzo
Hij komt terug! Maarten Bosmans stapt niet uit de serie.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-03-2007 @ 15:36 :
Hij komt terug! Maarten Bosmans stapt niet uit de serie.

maar voor de show kicken ze m wel uit de leader?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 16:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 21-03-2007 @ 16:15 :

maar voor de show kicken ze m wel uit de leader?
Omdat hij nu al twee volle afleveringen niet meespeelt. Net als destijds in serie 6 voor bepaalde afleveringen Boudewijn de Groot niet in de leader zat.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-03-2007 @ 17:57 :
Omdat hij nu al twee volle afleveringen niet meespeelt. Net als destijds in serie 6 voor bepaalde afleveringen Boudewijn de Groot niet in de leader zat.
Mja, dat is me toen niet opgevallen, maar nu let je er op, al die nieuwe gezichten en dan valt dat op

Ik ga zondag uit eten, niet vergeten de recorder aan te zetten! Al hoop ik tegen die tijd al thuis te zijn
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 18:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Van mij mag Bruno nu wel terugkomen, 't heeft nu wel lang genoeg geduurd. Nu komen er opeens weer allemaal nieuwe lijnen, zoals die buurvrouw van Emma. Ingewikkeld.

Leuk inkijkje in het privéleven van Emma. Jammer dat ze zo'n muts is: getrouwd met een jasje-dasje vent en twee kleine kindjes en dat dat vreselijk burgerlijke huisje. Nja, past misschien wel bij het personage.

Benieuwd wat Kris Geysen nog voor rol gaat spelen.

(Hey, we hebben een topic voor ons alleen! Da's nog nooit voorgekomen. )
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 19:26
Verwijderd
Haha, idd privé topic!

Bruno mag nu zeker wel terug komen, de sporen worden steeds onduidelijker en het worden er steeds meer. En we hebben nu wel door dat het geld wit gewassen wordt op Corsica etc etc. Ben alleen benieuwd waar het geld van John opeens vandaan komt, vraag me af of het echt Bruno is die er achter zit.

Ik verdenk trouwens die Davina Lansknecht er van dat ze iets te maken heeft met het oppakken van die buurvrouw van Emma. Privé leven van Emma vind ik niet zo leuk. Diep dat van Raymond maar uit, dat is nu ook zo halfslachtig. Net als toen met de verbouwing van Pasmans en Dominique.

En dan die stomme journalist, met zn afpersing, tenminste, daar heeft het veel van weg.

Komende zondag is de 100e aflevering hee! En voorlopig zal Bruno nog wel even weg blijven denk ik..

Citaat:
In de honderdste aflevering van Flikken blijft John onvermoeibaar op zoek naar zijn zoon. Maar aan de beproeving komt geen eind.

Vanuit Cyprus is 56.000 euro op zijn rekening gestort en daar kan hij de onderzoeksrechter geen bevredigende verklaring voor geven. Onderzoeksjournalist Mortelmans heeft er maar één uitleg voor: corruptie. Volgens hem liet John zich omkopen door de georganiseerde misdaad.

Om het verhaal uit de krant te houden, moet het team de bron weten te vinden van alle valse geruchten.
één © 2007
www.een.be/flikken
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 20:24
Verwijderd
Misschien dat ik het ook maar weer eens ga kijken...al weet ik niet of ik het zonder bepaalde mensen nog echt leuk zal vinden, maar goed, dat zie ik dan wel weer.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 26-03-2007 @ 21:24 :
Misschien dat ik het ook maar weer eens ga kijken...al weet ik niet of ik het zonder bepaalde mensen nog echt leuk zal vinden, maar goed, dat zie ik dan wel weer.
hoelang heb je het niet gezien? Ik moest ook erg wennen zonder Britt en Tony maar nu mis ik ze niet meer.. Nja, Britt nog wel.. En Ben en Merel en Nick enzo..

maare, elke zondagavond rond 21.15 / 21.30 / 21.45 op Één (de Belg).
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 21:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ghehe, dat verhaal is dus écht niet meer te volgen als je er nu invalt.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 05:55
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-03-2007 @ 22:36 :
Ghehe, dat verhaal is dus écht niet meer te volgen als je er nu invalt.
Mja, beetje bijlezen op een.be/flikken
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 21:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Pffff... 't wordt wel héél spannend nu. Ik haat die woordjes 'wordt vervolgd' iedere keer aan het einde. Ik wil zo graag weten hoe het verder gaat! Ik zit op het puntje van m'n stoel! Nu ligt het dossier bij de Federalen. En nu?

Ik had nooit verwacht dat die geheime informant Kris Geysen zou zijn. Dat hij zó ver zou gaan. En volgende week komt Nadine Vanbruane ook al terug. Wordt weer de moeite waard.

Ik denk dat, als Bruno weer terug is, dat Kat dan met Emma samen een team gaat vormen en Bruno samen met Michiel. Jammer, want Kat en Michiel zijn echt heel leuk samen. Ik ben al helemaal aan al die nieuwe gezichten gewend.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 13:47
Verwijderd
Haha, je bent niet de enige! Geef mij dan maar 5 uur Flikken achter elkaar, maar nu wil ik het weten! Vraag me af waar ze zich nu mee bezig gaan houden, aangezien dus idd de hele zaak bij de Federalen ligt. Of zouden zij die bouwfraude houden, lijkt me stug...

Super dat Kris de motorrijder is! Verklaart ook waarom hij alleen op het kantoor van John was, toen hij die referentie kwam vragen. Vond het al vreemd toen.
Heb wel even gedacht dat het Bruno was, op de motor, maar dat kon niet, deze motorrijder was veel dunner en had zeker ook minder schouders dan dat Bruno heeft

Nadine zal idd ook terug komen, zij zit in Brussel toch? Ben benieuwd, nu mogen Tony, Selattin, Ben en Britt ook wel terug komen hoor

Oeh, en ik vermoed dat er iets gaat komen tussen Kat en Michiel.. Zou weer iets grappigs zijn, maar denk niet dat ze het gaan uitdiepen, beetje voor erbij ofzo.. Weer wat anders als Raymond en Carla.. Die komen me een beetje mn neus uit
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 22:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 02-04-2007 @ 14:47 :
Haha, je bent niet de enige! Geef mij dan maar 5 uur Flikken achter elkaar, maar nu wil ik het weten! Vraag me af waar ze zich nu mee bezig gaan houden, aangezien dus idd de hele zaak bij de Federalen ligt. Of zouden zij die bouwfraude houden, lijkt me stug...
John vindt vast wel een manier om het dossier terug te krijgen.

Citaat:
Super dat Kris de motorrijder is! Verklaart ook waarom hij alleen op het kantoor van John was, toen hij die referentie kwam vragen. Vond het al vreemd toen.
Ik vond het al zo vreemd dat hij na aflevering 2 uit beeld was geraakt.

Citaat:
Heb wel even gedacht dat het Bruno was, op de motor, maar dat kon niet, deze motorrijder was veel dunner en had zeker ook minder schouders dan dat Bruno heeft
Maar waarom zou Bruno dat ook doen? John zwartmaken?

Citaat:
Nadine zal idd ook terug komen, zij zit in Brussel toch? Ben benieuwd, nu mogen Tony, Selattin, Ben en Britt ook wel terug komen hoor
Nou, dat hoeft voor mij nou ook weer niet, maar dar Vanbruane terugkomt zag ik in de preview voor volgende week.

Citaat:
Oeh, en ik vermoed dat er iets gaat komen tussen Kat en Michiel.. Zou weer iets grappigs zijn, maar denk niet dat ze het gaan uitdiepen, beetje voor erbij ofzo.. Weer wat anders als Raymond en Carla.. Die komen me een beetje mn neus uit
Die vind ik wel leuk samen, maar Kat en Michiel mogen wat mij betreft alleen vrienden blijven. We hadden al Nick en Sofie en het moet geen herhaling worden.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-04-2007 @ 23:00 :
John vindt vast wel een manier om het dossier terug te krijgen.

Ik vond het al zo vreemd dat hij na aflevering 2 uit beeld was geraakt.

Maar waarom zou Bruno dat ook doen? John zwartmaken?

Nou, dat hoeft voor mij nou ook weer niet, maar dar Vanbruane terugkomt zag ik in de preview voor volgende week.

Die vind ik wel leuk samen, maar Kat en Michiel mogen wat mij betreft alleen vrienden blijven. We hadden al Nick en Sofie en het moet geen herhaling worden.
Hahah, had je tijd te veel?

John krijgt dat dossier vast wel terug, maar hij zit nu ook nog met het probleem dat die foto's uitgelekt zijn, vraag me af hoe dat dan weer kan. Zouden er al kopietjes gemaakt zijn voor die vrouw het bos in ging?

En misschien dat Bruno John zwart wil maken, omdat hij als agent niet serieus werd genomen. Bruno wíst dat er iets zou gebeuren met die hond of die man, en toch kreeg iets anders voorrang. Bruno baalt, steekt het op John.. Al ben ik er niet van overtuigd dat Bruno achter die storting zit.

Ze hoeven van mij ook niet allemaal terug te komen hoor, daarom die Maar Nadine vond ik altijd erg leuk en goed, ben benieuwd. Ik heb de preview gemist, moest al 30 minuten naar de wc

Carla wordt een beetje een zeur, 30x vragen waar Raymond blijft, met dr poepje en snoepje en weet ik het allemaal...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 17:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 03-04-2007 @ 09:50 :
John krijgt dat dossier vast wel terug, maar hij zit nu ook nog met het probleem dat die foto's uitgelekt zijn, vraag me af hoe dat dan weer kan. Zouden er al kopietjes gemaakt zijn voor die vrouw het bos in ging?
Ik vermoed dat die journalist, die Jelle, er weer wat mee te maken heeft gehad.

Citaat:
En misschien dat Bruno John zwart wil maken, omdat hij als agent niet serieus werd genomen. Bruno wíst dat er iets zou gebeuren met die hond of die man, en toch kreeg iets anders voorrang. Bruno baalt, steekt het op John.. Al ben ik er niet van overtuigd dat Bruno achter die storting zit.
Nee, ik weet zeker dat Bruno zoiets nooit zou doen (John zwartmaken) Wint-ie zelf ook niks mee. Misschien zit-ie wel achter die storting, om het team op zijn spoor te zetten. Maar waarschijnlijker is het een poging van de bende om John in diskrediet te brengen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 02:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hoera! Bruno leeft nog!

Pfff, die Kris is ook laag gevallen.

Pasmans doet het serieus goed! Wat een verandering tov seizoen 1!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 12:22
Verwijderd
Ik had wel verwacht dat Bruno nog zou leven.. Maar niet dat Kris zoiets zou doen, of aan zoiets mee zou doen om John het leven zuur te maken!

Nadine en Pasmans samen, echt geweldig om te zien! (kapsel van Nadine is wel hip trouwens)

En het was natuurlijk wachten tot het mis ging, in de cel met Kris en die Guido. Kan nu al niet wachten tot volgende week, Bruno moet nu maar eens terugkomen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten