![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat ik zo snel geen recente kon vinden, vind ik dat er ter ere van serie 8 wel weer een nieuw topic mag komen.
De website Om terug te komen op de eerste aflevering van seizoen 8, afgelopen zondag: Heeeeerlijk om weer naar nieuwe Flikken te kijken. Vind Tina een erg leuk personage, had alleen van Merel meer verwacht.. Vind het erg jammer dat Nick de pijp uit is, maar geloof dat die procereur er voor terug komt ofzo? En typisch Tina om met die informant aan te leggen ![]() En Pasmans als hoofdinspecteur, wat een lachertje. Op die momenten mis ik Britt en Tony. We shall see, heb al zin in komende zondag ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En als je zo blij bent met de nieuwe serie, had je vast wel geweten dat hij op de 'Nederlandse' zenders nog niet uitgezonden wordt.. En @ Mark; jajajajaja, leukleuk weer Kris in Flikken <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ja, ik moet zeggen dat ik dat seizoen ook nog wel leuk vond. Britt-Merel was inderdaad een oke duo, al vond ik Merel in 7 een stuk minder leuk.
||
Citaat:
De reden dat serie 8 zo laat pas op Eén komt, is dat er een contact was gemaakt met een (digitale?) Belgische betaalzender die de serie eerst mocht uitzenden. Best kut dat ook in België de publieke omroep (of althans haar series) verkwanselt wordt. Vanavond aflevering2! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wikipedia Volgens Wikipedia dus niet, lijst is 4 feb. bijgewerkt. En ik vond de aflevering van gisteren weer eens ouderwets Flikken. Krys flippen, John sussen en een team maken, Bruno met een vrouwelijk partner en Tina en Merel zijn weer vriendjes ![]() Vond alleen de gastrol van Serge Henri Valcke niet zo leuk. Ik wil Britt en Nieuwman terug.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En idd, typisch Flikken is het allang niet meer, dat was het al niet meer met de ontvoering van John, of eigenlijk met het gedoe met Dorien, de dochter van Britt. Toen kwam er door de serie al een rode draad, waardoor je eigenlijk elke aflevering wel MOEST kijken. Maar ik blijf er graag voor thuis.. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Enne, ik vind het erg jammer van de leader, geef mij maar die oude weer terug! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Snap ook niet zo goed wat de politie bij Raymond kwam doen, beetje zielig vond ik hem ![]() Vond de aflevering errug tof, ben nu erg benieuwd waar dat 4e meisje is, waar Laurent is en hoe ze het allemaal oplossen.. We shall see! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk anders eens of www.een.be/flikken (denk ik) en dan kan je de verhalen per aflevering terug lezen dacht ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En goede truc van John, met die map met die foto's. Beetje jammer van hem en Brigitte, maar wel fijn dat Emma nu eindelijk eens dat bedankje krijgt waar ze naar verlangt ![]() De aftiteling vind ik ook erg leuk, lekker pittig muziekje (haha, dat klinkt stom!) Ik vind de verhaallijn steeds leuker worden, alleen mag Bruno wel weer 'gewoon' worden. Iedereen treurt dat Nick dood is, maar dat hij zijn troost zoekt in de drank is beetje jammer. Ik had graag gezien dat er nog scene's met Mihriban (nja, de vriendin van Nick ![]() Ohja, en ik vind het nog steeds erg gemeen van Lydie en Rik. Arme Raymond! Iemand als Carla verdiend hem ook niet, ik vind haar gemeen en helemaal niet leuk voor hem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En yup, helaas lijkt het op het gedoe met Raymond, maar ja, ik kan me de keuze wel voorstellen, maar het is beetje jammer. Een deel van de zaak ligt bij de Federalen geloof ik, of nee, bij een ander korps, de zogenaamde zelfmoord van die man. Al ben ik er ook niet van overtuigd dat het zelfmoord is geweest. Haha, en nu je het zegt, nu valt het me ook op van die begintitels. Ah ja, zal een volgorde zijn die ze aanhouden. Zolang ze genoemd worden en betaald krijgen hoor je ze niet klagen denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar voor de show kicken ze m wel uit de leader? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga zondag uit eten, niet vergeten de recorder aan te zetten! Al hoop ik tegen die tijd al thuis te zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Haha, idd privé topic!
![]() Bruno mag nu zeker wel terug komen, de sporen worden steeds onduidelijker en het worden er steeds meer. En we hebben nu wel door dat het geld wit gewassen wordt op Corsica etc etc. Ben alleen benieuwd waar het geld van John opeens vandaan komt, vraag me af of het echt Bruno is die er achter zit. Ik verdenk trouwens die Davina Lansknecht er van dat ze iets te maken heeft met het oppakken van die buurvrouw van Emma. Privé leven van Emma vind ik niet zo leuk. Diep dat van Raymond maar uit, dat is nu ook zo halfslachtig. Net als toen met de verbouwing van Pasmans en Dominique. En dan die stomme journalist, met zn afpersing, tenminste, daar heeft het veel van weg. Komende zondag is de 100e aflevering hee! En voorlopig zal Bruno nog wel even weg blijven denk ik.. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maare, elke zondagavond rond 21.15 / 21.30 / 21.45 op Één (de Belg). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() John krijgt dat dossier vast wel terug, maar hij zit nu ook nog met het probleem dat die foto's uitgelekt zijn, vraag me af hoe dat dan weer kan. Zouden er al kopietjes gemaakt zijn voor die vrouw het bos in ging? En misschien dat Bruno John zwart wil maken, omdat hij als agent niet serieus werd genomen. Bruno wíst dat er iets zou gebeuren met die hond of die man, en toch kreeg iets anders voorrang. Bruno baalt, steekt het op John.. Al ben ik er niet van overtuigd dat Bruno achter die storting zit. Ze hoeven van mij ook niet allemaal terug te komen hoor, daarom die ![]() ![]() Carla wordt een beetje een zeur, 30x vragen waar Raymond blijft, met dr poepje en snoepje en weet ik het allemaal... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||