Ik herken wel iets in wat je zegt. Met name het langzaam opkomen van slecht zicht. Ongeveer twee jaar geleden had ik hier ook last van, meestal een of twee dagen voordat ik ongesteld werd. Ik ging eerst dubbel zien, daarna zag ik ook steeds minder omdat er een soort sneeuw voor mijn ogen kwam. Als ik dan een tijdje ging rusten ging het wel over, maar dan barstte ik wel van de hoofdpijn. Die ging pas weg als ik echt een tijd had geslapen.
Ik ben ermee naar de dokter geweest en die zei dat het inderdaad migraine was. Ik heb toen medicijnen gekregen die ik moest innemen zodra ik dubbel begon te zien. Ik heb ze een paar keer nodig gehad. Het slecht zicht werd minder, maar de hoofdpijn bleef. Tegenwoordig heb ik die migraine-aanvallen nog maar heel weinig, maar als ik ze heb dan probeer ik meestal even te slapen. Omdat die pillen te ranzig waren en ik echt last van hoofdpijn had, ben ik daar mee gestopt.
Dus, volgende keer raad ik je aan om even rust te nemen, even ogen dicht. Ga in ieder geval geen tv kijken, dat maakt het, bij mij iig, alleen nog maar erger. Ga even ergens zitten, zet rustige muziek aan en probeer je daar op te concentreren.
Succes.