Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(ik woon er vlakbij ![]() Ik hoop ook dat Boogerd iets moois kan laten zien. Of in ieder geval weer eens een Nederlands succesje! Boogerd maakt zeker een goede kans, al moeten ze dan bij Rabobank wel eens voor de juiste tactiek kiezen. De Eyserbosweg of Fromberg komen denk ik te vroeg voor een demarrage, ligt ook aan de grote van de groep op dat moment.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() In een sprint met Bettini voorop, ach joh Boog, jij mag m winnen ![]()
||
Eigenlijk denk ik dat Boogie liever het WK pakt dan hier zijn laatste AGR, hoewel dat natuurlijk wel fantastisch zou zijn.
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Voigt zou je ook geen verrassing kunnen noemen, als ie wint. Die Duitser heeft de laatste jaren toch een behoorlijke erelijst opgebouwd, ook in zware wedstrijden. CSC is bovendien ook een sterk en tactisch slim team. Dat bleek vorige week wel in Roubaix. Nu is het wel zo dat de Amstel door de vele kanshebbers en het nerveuze draaien en keren een lastig te controleren koers is. En ik zeg ook niet dat Voigt op zeker zal winnen. Maar als ie er in de finale bij zit, then he will have a shot at it. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hier staat ook een voorbeschouwing van zondag:
http://www.wielerbasis.nl/index.php?pagina=nieuws&id=38 |
![]() |
||
Citaat:
Boogerd had weinig kans natuurlijk in zo'n kopgroep, zeker als er ook nog eens 1 ploeg met twee man vertegenwoordigd was. Schumacher ging trouwens op vrijwel dezelfde plek als Schleck vorig jaar..
||
Citaat:
Toch een knappe 6de plek van Galvez ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ahhh Cycling Manager, ik krijg er ook weer zin in ![]() Ik heb Pro cycling manager, dat is met de ploegen uit 2005, maar ik heb vorig jaar een of andere patch gedownload en nu heb ik de juiste namen van renners en wedstrijden ![]() Op een gegeven moment wordt het spel verslavend ![]()
|
Pro Cycling Manager 2006 is de nieuwste versie:
http://www.cycling-manager.com/ Of er ook een 2007 versie uitkomt weet ik niet zeker, maar ik verwacht het wel eigenlijk. Ik speel de versie uit 2005, is op zich wel een redelijk realistisch spel. Elke renner is goed op zijn eigen terrein, een sprinter vind je in de bergen niet terug. Alleen vallen de graphics vies tegen vind ik iedere keer weer.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wielrennen -Seizoen 2009 Melkfles | 105 | 27-09-2009 17:41 | |
Vrije tijd |
Wielrennen: Wat is jullie favoriete EENDAAGSE wielerwedstrijd / klassieker? Mr.Oizo | 28 | 12-05-2005 15:06 | |
Vrije tijd |
[Wielrennen] Amstel Gold Race (17 april) 0oFZo0 | 54 | 21-04-2005 16:29 | |
Vrije tijd |
[wielrennen] Bartoli stopt Tofke_H | 7 | 28-11-2004 23:29 | |
Vrije tijd |
[Wielrennen] Amstel Gold Race 38e editie B@RTOLI | 58 | 13-04-2004 09:59 | |
Vrije tijd |
Het Nederlandse wielrennen? vreselijke fout | 7 | 19-04-2002 09:23 |