Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (niet door de theatertour van Ilse deLange, overigens) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Of noemen ze dat in 'theaterland' anders dan in de rest van NL? ![]() Ik weet niet eens meer waar ik/wij kaartjes voor heb(ben) laten bestellen... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat bedoelde ik, ja. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En verder wil ik vooral naar Het temmen van de feeks. Maar ja.
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik moet nog maar eens kijken of er dit seizoen iets leuks komt in Maastricht. Bij een cabaretier als Theo Maassen wil ik er zeker bij zijn.
||
Citaat:
![]() Je hebt natuurlijk de voorstellingen van Scapino ballet, Nederlands Danstheater, Introdans, Conny Janssen etc. Maar je hebt dit seizoen ook bv. Dansclick, een initiatief voor avontuurlijke dansliefhebbers. Een samenstelling van verrassende dansproducties vh afgelopen seizoen. En Danscombinatie 2007, een samenwerking tussen Conny Janssen, Ann van de Broeck en Krisztina de Chatel. Verder heb je ook voorstellingen als Tapkids (jongerenvoorstelling uit NY), het Internationaal Danstheater etc ![]() Ik zelf ga iig naar Introdans en Scapino, Dansclick en Danscombinatie ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Helaas had ik gisteravond al iets anders te doen, anders was ik wel naar Pork-in-loop van het Tilburgse dansgezelschap T.R.A.S.H. gegaan. Die zijn bijzonder goed (wel echt iets waar je van moet houden, het is erg ruig en keihard). Gelukkig komen ze (in november geloof ik) snel met een nieuwe dansvoorstelling! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De plaats waar ik nu (gratis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||